Tic Tac Photo na 4 maanden nog niets ontvangen!(tictacphoto)
Geplaatst: 23 aug 2010 18:48
Dit is mijn eerste post op dit forum, en ik begin meteen met klagen...
Ik heb namelijk bijzonder slechte ervaringen met http://www.TicTacPhoto.com. Op deze site heb ik op 22 april 2010 een fotoalbum besteld. Via mijn werk kreeg ik een zogenaamde tinteling (http://www.tintelingen.nl) waarmee ik bij TicTacPhoto een gratis fotoalbum kon bestellen. Ondertussen is het 23 augustus en heb ik nog helemaal geen album ontvangen!
Het enige dat ik krijg is een berg mails met welgemeende nepexcuses, en dat al vier maanden lang.
Een voorbeeld van een mailtje terug:
"Beste klant,
Omwille van het grote succes van de aanbieding, die ook u heeft genoten voor het verkrijgen van een gratis fotoboek, zijn wij genoodzaakt de productie procedure te wijzigen.
We doen er alles aan uw bestelling zo snel mogelijk te kunnen verzenden.
Hierdoor zal uw bestelling pas eind Juni in productie kunnen gaan.
Met Vriendelijke Groeten, " (3 augustus 2010)
Met andere woorden, "Je krijgt een gratis fotoboek dus je moet niet lullen". (Ook vreemd dat ze zogenaamd eind juni mijn boek in productie zullen gaan nemen, terwijl het toen begin augustus was!)
Ik vind dit te belachelijk voor woorden.
Zijn er meer mensen die hier zulke ervaringen mee hebben? Wat moet ik hier nou mee? Het enige wat ik wil is mijn fotoalbum, en verder hoef ik niks meer met dit hele bedrijf te maken te hebben.
Als je wilt kan ik alle berichten zo laten zien die heen en weer gegaan zijn.
Weet iemand raad? Alvast bedankt!
Bas Voet
Ik heb namelijk bijzonder slechte ervaringen met http://www.TicTacPhoto.com. Op deze site heb ik op 22 april 2010 een fotoalbum besteld. Via mijn werk kreeg ik een zogenaamde tinteling (http://www.tintelingen.nl) waarmee ik bij TicTacPhoto een gratis fotoalbum kon bestellen. Ondertussen is het 23 augustus en heb ik nog helemaal geen album ontvangen!
Het enige dat ik krijg is een berg mails met welgemeende nepexcuses, en dat al vier maanden lang.
Een voorbeeld van een mailtje terug:
"Beste klant,
Omwille van het grote succes van de aanbieding, die ook u heeft genoten voor het verkrijgen van een gratis fotoboek, zijn wij genoodzaakt de productie procedure te wijzigen.
We doen er alles aan uw bestelling zo snel mogelijk te kunnen verzenden.
Hierdoor zal uw bestelling pas eind Juni in productie kunnen gaan.
Met Vriendelijke Groeten, " (3 augustus 2010)
Met andere woorden, "Je krijgt een gratis fotoboek dus je moet niet lullen". (Ook vreemd dat ze zogenaamd eind juni mijn boek in productie zullen gaan nemen, terwijl het toen begin augustus was!)
Ik vind dit te belachelijk voor woorden.
Zijn er meer mensen die hier zulke ervaringen mee hebben? Wat moet ik hier nou mee? Het enige wat ik wil is mijn fotoalbum, en verder hoef ik niks meer met dit hele bedrijf te maken te hebben.
Als je wilt kan ik alle berichten zo laten zien die heen en weer gegaan zijn.
Weet iemand raad? Alvast bedankt!
Bas Voet