LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis seizoenkaart of niet ??????

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
dijkmans

Gratis seizoenkaart of niet ??????

Ongelezen bericht door dijkmans »

Ik koop al jaren bij mijn voetbalclub 2 seizoenkaarten, maar wat we nu mee maken is (vind ik) van de gekke.
Op 17 aug ontvang ik mijn 2 kaarten, de eerste voetbalwedstrijd was op vrijdag 13 aug, dat was 'n uit wedstrijd en heb ze dan nog niet nodig, bij de eerste thuiswedstrijd op 20 aug komen wij in het stadion en krijgen het informatieblad, daar staat letterlijk in,
"Heeft u al een seizoenkaart dan belonen wij u"
Schaf twee extra seizoenkaarten aan voor de prijs van één!
Bent u één van de eerste seizoenkaarthouders die zijn seizoenkaart al direct heeft verlengd? Dan belonen wij u graag middels deze zeer aantrekkelijke actie! U kunt nu als seizoenkaarthouder namelijk twee seizoenkaarten aanschaffen voor de prijs van een! Leuk voor uw familie en/of vrienden. U heeft dus allemaal maar liefst 33,3% korting op uw seizoenkaart!

Maandag ben ik naar de administratie geweest en mijn verhaal gedaan (heb 2 kaarten enz) , ik wil dus bij mijn 2e kaart een gratis 3e kaart ontvangen, de reactie van de dame aan het loket was heel simpel, "dan heb je pech je heb de kaarten te vroeg gekocht",
Ik zei er zit nog geen week tussen het ontvangen van de kaarten en het uitkomen van de info die in het stadion ontvangen is, trouwens dat info blad is al een week van te voren gedrukt.
Maar de dame bleef stug volhouden, "dan heb je pech"

Kan dit nou zo maar, in het info blad is nooit geen datum van ingaan genoemd of evt andere restricties, ik ben benieuwd naar reactie's of een idee voor 'n oplossing

Pindakaaspotje

Re: Gratis seizoenkaart of niet ??????

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

uiteraard kan dat.. je bent eerst akkoord gegaan met de aankoop, daarna is die actie pas ingegaan. Dat het niet netjes is, is een tweede. Zou me sowieso een beetje bekocht vinden als trouwe supporter.

VioletPrue

Re: Gratis seizoenkaart of niet ??????

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Als dit in het infoblad staat:
"Heeft u al een seizoenkaart dan belonen wij u"
Schaf twee extra seizoenkaarten aan voor de prijs van één!
Bent u één van de eerste seizoenkaarthouders die zijn seizoenkaart al direct heeft verlengd? Dan belonen wij u graag middels deze zeer aantrekkelijke actie! U kunt nu als seizoenkaarthouder namelijk twee seizoenkaarten aanschaffen voor de prijs van een! Leuk voor uw familie en/of vrienden. U heeft dus allemaal maar liefst 33,3% korting op uw seizoenkaart!

Dan is er niks mis mee.
Er staat namelijk letterlijk dat deze actie geldt, als je al een seizoenskaart hebt.
U heeft er twee tegelijkertijd gekocht.
Dan betekend het nu dus, dat als u nu nog twee kaarten koopt, u er één gratis krijgt.

Gesloten