Defect aan Blackberry van nog geen twee weken oud
Geplaatst: 26 aug 2010 09:50
Nog geen twee weken na aankoop vertoonde de Blackberry een heel raar verschijnsel. (scherm blijft opgelicht met een klein lopend klokje in de midden van het scherm, ondanks het opnieuw uit- of aanzetten en de batterij er opnieuw inzetten).
Dus zijn wij terug naar de telefoonwinkel gegaan.
Hier had men dit nog niet meegemaakt maar de telefoon werd opgestuurd naar de Blackberry, wij hebben van alles geprobeerd maar kregen geen nieuw toestel.
Het zou tussen de twee á drie weken duren, al met al langer dan dat we de blackberry hadden. Maar vandaag(na twee en halve week) na telefonisch contact of de telefoon al terug was, te horen gekregen dat het gewoon vijf á zes weken gaat duren.Dit omdat de telefoons tegenwoordig terug naar Engeland gaan!!!
Wij vinden toch dat dit wel misleidend is en helemaal een raar iets is vooral omdat het mobieltje nog geen twee weken oud is.
Mijn zoon heeft van zijn lang gespaarde centjes eindelijk een Blackberry kunnen kopen en zit nu met de gebakken peren want hij heeft nu al langer zijn mobiel niet dan wel.
Het is voor ons gezien een beroerde service naar de klant toe, maar ook nog eens heel erg voor onze zoon die denk een mooie mobiel te hebben en nu met lege handen staat.
Dus zijn wij terug naar de telefoonwinkel gegaan.
Hier had men dit nog niet meegemaakt maar de telefoon werd opgestuurd naar de Blackberry, wij hebben van alles geprobeerd maar kregen geen nieuw toestel.
Het zou tussen de twee á drie weken duren, al met al langer dan dat we de blackberry hadden. Maar vandaag(na twee en halve week) na telefonisch contact of de telefoon al terug was, te horen gekregen dat het gewoon vijf á zes weken gaat duren.Dit omdat de telefoons tegenwoordig terug naar Engeland gaan!!!
Wij vinden toch dat dit wel misleidend is en helemaal een raar iets is vooral omdat het mobieltje nog geen twee weken oud is.
Mijn zoon heeft van zijn lang gespaarde centjes eindelijk een Blackberry kunnen kopen en zit nu met de gebakken peren want hij heeft nu al langer zijn mobiel niet dan wel.
Het is voor ons gezien een beroerde service naar de klant toe, maar ook nog eens heel erg voor onze zoon die denk een mooie mobiel te hebben en nu met lege handen staat.