LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] boeken via internet
boeken via internet
Wij hebben voor de eerste keer via internet bij arke een vakantie geboekt voor april,was echt stukken goedkoper.Voorheen altijd bij een stenen reisbureau.Nu zitten we toch met een aantal vragen.We hebben meteen ons voorschot betaald zoals het hoort.
Wij hebben confort class geboekt.
Maar nu zie ik dat je je stoel via internet kan reserveren,kunnen mensen dan ook confort kiezen als ze economy geboekt hebben zodat wij straks geen stoel meer hebben in confort class
Maar hoe gaat dat nu eigelijk met de tickets, worden die gewoon via de post opgestuurd?Of krijg je die via email?
Zoals jullie merken ben ik echt een leek wat betreft via internet boeken.
Als dit allemaal goed gaat gaan we mischien wel vaker op internet boeken.
Is toch wel spannend.
Maar nu zie ik dat je je stoel via internet kan reserveren,kunnen mensen dan ook confort kiezen als ze economy geboekt hebben zodat wij straks geen stoel meer hebben in confort class
Maar hoe gaat dat nu eigelijk met de tickets, worden die gewoon via de post opgestuurd?Of krijg je die via email?
Is toch wel spannend.
Re: boeken via internet
Nou Dia, op zich kan het boeken via internet best goed gaan. Ik doe de laaste jaren niet anders en tot nu toe altijd goed gegaan.
Even proberen wat antwoorden op je vragen te geven.
Als jij nu al een bepaalde stoel gereserveerd hebt en ik neem aan bij Arke, ook voor betaald hebt, kunnen anderen die na jou boeken, deze stoel niet meer aanklikken. Die staat nu vast in het systeem als zijnde gereserveerde stoel.
Staat het er niet bij hoe je de tickets door/toe gestuurd krijgt? Mijn ervaring is, maar dan nog niet met Arke, dat we ze altijd via de mail ontvangen en zelf moeten uitprinten, wat geen enkel probleem is. Althans niet voor mij.
Maarre..... kun je nu al reizen boeken voor April? Wintersport zeker?
Even proberen wat antwoorden op je vragen te geven.
Als jij nu al een bepaalde stoel gereserveerd hebt en ik neem aan bij Arke, ook voor betaald hebt, kunnen anderen die na jou boeken, deze stoel niet meer aanklikken. Die staat nu vast in het systeem als zijnde gereserveerde stoel.
Staat het er niet bij hoe je de tickets door/toe gestuurd krijgt? Mijn ervaring is, maar dan nog niet met Arke, dat we ze altijd via de mail ontvangen en zelf moeten uitprinten, wat geen enkel probleem is. Althans niet voor mij.
Maarre..... kun je nu al reizen boeken voor April? Wintersport zeker?
Ja hoor een weekje Egypte vertrek 9-4 terug 16-4 2011.Door de vroegboekkorting heel goedkoop voor een 4* resort.
Omdat het dan de belgische paasvakantie is moet je er vroeg bij zijn anders val je uit de boot.De goedkoopste plaatsen in t' vliegtuig waren al bezet wisten ze in t' reisbureau.
Bij het reisbureau was het stukken duurder pp en met 4 scheelt dat al direkt een hoop eurotjes.
De stoel is nog niet gereserveerd maar we hebben gekozen voor confort class omdat dat toch iets confortabeler is.
Dus ik verwacht ook confort class te krijgen.
Wordt wel spannend tegen april.
Omdat het dan de belgische paasvakantie is moet je er vroeg bij zijn anders val je uit de boot.De goedkoopste plaatsen in t' vliegtuig waren al bezet wisten ze in t' reisbureau.
Bij het reisbureau was het stukken duurder pp en met 4 scheelt dat al direkt een hoop eurotjes.
De stoel is nog niet gereserveerd maar we hebben gekozen voor confort class omdat dat toch iets confortabeler is.
dia schreef:Wij hebben voor de eerste keer via internet bij arke een vakantie geboekt voor april,was echt stukken goedkoper.Voorheen altijd bij een stenen reisbureau.Nu zitten we toch met een aantal vragen.We hebben meteen ons voorschot betaald zoals het hoort.
Is toch wel spannend.
Hier kan je vragen, en veel gestelde vragen lezen:
http://www.arke.nl/contactinformation.aspx
Je weet maar nooit of er tegen die tijd weer één of andere tegenslag zich voordoet, waardoor je weer moet bijbetalen, kan dus ook een nadeel zijn van vroegtijdig boeken of dat de ticketprijzen verlaagd worden tegen die tijd etc.Omdat het dan de belgische paasvakantie is moet je er vroeg bij zijn anders val je uit de boot.De goedkoopste plaatsen in t' vliegtuig waren al bezet wisten ze in t' reisbureau.
Daar zijn we ons van bewust,dit jaar hebben we daarom gewacht en laat geboekt.Wel er was nog wel plaats in de hotels maar de vliegers zaten allemaal vol met belgische vakantiegasten.
In de nederlandse vakanties zetten ze extra vliegtuigen in maar voor ons is het vol is vol en Egypte is dan erg geliefd,lekker warm.
Gebeurt er toch iets dan hebben wij onze anulerings verzekering of de reisverzekering.
Ik ben nu meer dan tevreden over de prijs en ga dan ook niet meer kijken.
In Belgie kost de vakantie in het paasverlof het drievoudige daarom zijn wij zeker bereid het risico te nemen.
En ach het is toch nog maar 7,5 maand .
In de nederlandse vakanties zetten ze extra vliegtuigen in maar voor ons is het vol is vol en Egypte is dan erg geliefd,lekker warm.
Gebeurt er toch iets dan hebben wij onze anulerings verzekering of de reisverzekering.
Ik ben nu meer dan tevreden over de prijs en ga dan ook niet meer kijken.
In Belgie kost de vakantie in het paasverlof het drievoudige daarom zijn wij zeker bereid het risico te nemen.
En ach het is toch nog maar 7,5 maand .
Hoop dat het mooi weer is tegen die tijd
-
Klopt, uw stoel is nog niet gereserveerd, maar u krijgt wel degfelijk comfort class.dia schreef:De stoel is nog niet gereserveerd maar we hebben gekozen voor confort class omdat dat toch iets confortabeler is.
Een stoel reserveren houdt in dat je kunt bepalen of je bij het raam zit, of dicht bij het toilet, ver van de vleugel etc.
Maar aangezien voor comfort class een toeslag geldt, en u die netjes hebt betaald, kan een ander niet die stoel krijgen.
Alkast een hele fijne vakantie!