LG 50 PK 250 plasma KTV gekocht bij Media Markt
Geplaatst: 26 aug 2010 14:45
Beste LS
Wie kan mij advies geven? Hebben 21 mei j.l. een plasma scherm van 50" gekocht bij Media Markt. Was kado voor onze zoon's nieuwe huis en is in gebruik genomen met de eerste WK wedstrijd. 2 Weken geleden floepte hij na 10 min. aanstaan, plotseling uit en je hoorde een tik. Na even gewacht te hebben, zette hij hem weer aan en nu zie je vanaf de linkerkant, ongeveer 30 cm naar het midden, een zwarte vertikale balk van 3 cm lopen. 2 weken geleden gelijk naar Media Markt gegaan en probleem aangegeven. Zou doorgegeven worden aan LG voor reparatie, maar mijn man gaf aan dat we dat niet wilden! Een TV, die net 8 weken oud is, willen wij niet laten repareren, we willen gewoon een nieuwe! Als je nu al na 8 weken je tv laat repareren??? Heb 4 jaar garantie (3jaar extra genomen), wat moet en kan je dan verwachten de komende jaren????? Reparatie-ellende bij LG??? Wij LG gebeld omdat we 1,5 week geleden een brief hadden ontvangen, daar het zo DRUK was ben hen (verbaast me nu echt niet hierover) en ze zouden zsm contact opnemen. Niet dus, hebben vandaag zelf met hen gebeld en volgens mevrouw was het bestelde onderdeel nog niet binnen! Gaf aan dat ik de tv helemaal niet wil laten repareren en dat we gewoon een nieuwe willen van Media Markt. Wel, we moesten dan toch maar weer teruggaan naar de servicedesk van media markt.
Voor de duidelijkheid, het gaat om de LG 50 PK 250 plasma scherm, die in de aanbieding was voor de WK begon. Hebben wij het recht om een nieuwe te eisen of moeten we ten alletijden eerst een monteur laten komen? Ook hebben wij de originele verpakking (die een beetje te groot was om te bewaren in mijn berging) niet meer. Wat ik toch al belachelijk vind, dat je de originele verpakking moet bewaren......tot wanneer? Lees genoeg negatieve reactie her en der op Internet over de service van media Markt, dus ben benieuwd hoe dit nu gaat aflopen. Mijn man is er nu bij Media Markt en ik hou jullie op de hoogte!
Wie kan mij advies geven? Hebben 21 mei j.l. een plasma scherm van 50" gekocht bij Media Markt. Was kado voor onze zoon's nieuwe huis en is in gebruik genomen met de eerste WK wedstrijd. 2 Weken geleden floepte hij na 10 min. aanstaan, plotseling uit en je hoorde een tik. Na even gewacht te hebben, zette hij hem weer aan en nu zie je vanaf de linkerkant, ongeveer 30 cm naar het midden, een zwarte vertikale balk van 3 cm lopen. 2 weken geleden gelijk naar Media Markt gegaan en probleem aangegeven. Zou doorgegeven worden aan LG voor reparatie, maar mijn man gaf aan dat we dat niet wilden! Een TV, die net 8 weken oud is, willen wij niet laten repareren, we willen gewoon een nieuwe! Als je nu al na 8 weken je tv laat repareren??? Heb 4 jaar garantie (3jaar extra genomen), wat moet en kan je dan verwachten de komende jaren????? Reparatie-ellende bij LG??? Wij LG gebeld omdat we 1,5 week geleden een brief hadden ontvangen, daar het zo DRUK was ben hen (verbaast me nu echt niet hierover) en ze zouden zsm contact opnemen. Niet dus, hebben vandaag zelf met hen gebeld en volgens mevrouw was het bestelde onderdeel nog niet binnen! Gaf aan dat ik de tv helemaal niet wil laten repareren en dat we gewoon een nieuwe willen van Media Markt. Wel, we moesten dan toch maar weer teruggaan naar de servicedesk van media markt.
Voor de duidelijkheid, het gaat om de LG 50 PK 250 plasma scherm, die in de aanbieding was voor de WK begon. Hebben wij het recht om een nieuwe te eisen of moeten we ten alletijden eerst een monteur laten komen? Ook hebben wij de originele verpakking (die een beetje te groot was om te bewaren in mijn berging) niet meer. Wat ik toch al belachelijk vind, dat je de originele verpakking moet bewaren......tot wanneer? Lees genoeg negatieve reactie her en der op Internet over de service van media Markt, dus ben benieuwd hoe dit nu gaat aflopen. Mijn man is er nu bij Media Markt en ik hou jullie op de hoogte!