LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaringen met Event-Store

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
rwt

Slechte ervaringen met Event-Store

Ongelezen bericht door rwt »

20 januari 2010 een Eventbon bij Event-Store gekocht voor voor een slipcursus in Heusden-Zolder voor mijn zoon. Daarbij afgegaan op beschikbare data op de site. Na 2 dagen proberen te reserveren, helaas daarop een afkeuring gekregen met de opmerking: kijk op de site voor beschikbare data. Sindsdien nog ongeveer 7 keer een datum doorgegeven. Steeds afkeuring. Gevraagd om meer data door te geven waarop in Heusden-Zolder dit event plaatsvindt, steeds wordt verwezen naar de site. Nog maar eens geprobeerd een datum/locatie te reserveren die op de site nog beschikbaar was, helaas weer afgekeurd. En toen nog een keer, en dus ook weer afgekeurd.Na ruim 7 maanden is het dus nog steeds niet gelukt om een beschikbare en geschikte datum te krijgen. En met de winter voor de boeg zal het wel helemaal niet meer lukken om die geweldige eventbon te verzilveren.
Heden 26 augustus gebeld met de heer Chief van Event-Store om het geld terug te krijgen. Ongelooflijk wat een reactie (alleen maar verwijzen naar algemene voorwaarden en naar de site). Hij kan niets doen per telefoon.
Overigens heb ik ook een aantal keren per e-mail gevraagd om de overeenkomst te ontbinden en het geld terug te storten. Nul op rekest onder verwijzing wederom naar de algemene voorwaarden.
Kortom, Event-Store naait je gewoon een oor aan. Heeft erg de schijn van dwaling.

VioletPrue

Re: Slechte ervaringen met Event-Store

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Ik zou ze bellen en zeggen dat u na 7 maanden proberen via de site een afspraak te maken het zat bent en met een mens een datum wilt vastleggen.
En u niet met een kluitje in het riet laten sturen.

rwt

Op 26 augustus heb ik via deze site een reactie geplaatst dat het inwisselen van een eventbon via Event-Store voor mijn zoon gewoon niet mogelijk is doordat er geen plaats is bij het evenement. Na zeker 10 keer zonder succes een poging gewaagd te hebben via internet en e-mail om een datum te prikken heb ik uiteindelijk een telefoontje en een aantal mails gestuurd waarin ik een beroep heb gedaan op coulance van Event-Store om het geld terug te storten. Hun reactie op mijn opmerking dat het door Event-Store onmogelijk wordt gemaakt om een datum te kiezen: "Hoe bedoelt u dit? U krijgt telkens data van ons die kunnen. U wenst speciaal op een zaterdagochtend. U begrijpt dat u dan zelf aan alles een beperking legt en niet Event Store. Wij kunnen uw Eventbon als uitzondering annuleren wij rekenen dan wel 15 euro administratiekosten.".
Drie weken later was het bedrag nog niet teruggestort en heb ik weer een e-mail gestuurd. Geen reactie.
Maar 2 weken later dan toch - weliswaar zonder berichtje via e-mail - geld gestort op mijn rekening !!
Mijn zoon is in ieder geval 8 maanden na zijn verjaardag blij met de 100 euro in contanten !!

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

rwt schreef:U krijgt telkens data van ons die kunnen. U wenst speciaal op een zaterdagochtend. U begrijpt dat u dan zelf aan alles een beperking legt en niet Event Store.
Dat detail heeft u in de openingspost niet aangegeven.

rwt

De opmerking van Event-Store is niet helemaal correct. Ik had een bon gekocht voor mijn zoon om op een bepaalde datum op een bepaalde locatie een slipcursus te doen. Daags nadat ik die bon heb ontvangen heb ik deze willen verzilveren, toen bleek de datum die een dag eerder nog beschikbaar was, opeens helemaal vol te zitten. En dat is nog diverse keren daarna weer gebeurd. Daarna heb ik een andere locatie gekozen, ook die was weer vol (terwijl op hun site stond dat er nog plek was). Uiteindelijk heb ik zelfs op die andere locatie een andere dag gekozen, ook die was de volgende ochtend blijkbaar ook weer bezet.

sesam

Ongelezen bericht door sesam »

Ik ben benieuwd naar de status van alle negatieve ervaringen die ik hier tegenkom. Wij hebben bonnen cadeau gekregen en ben benieuwd of het gaat lukken om ze te besteden.
Ik hoor graag even.

crazyme

"alle" negatieve ervaringen ?

Een beetje overdreven nietwaar ?

Consument1212

Ongelezen bericht door Consument1212 »

Er zijn wel degelijk veel klachten over Event Store of Event bon te vinden.. Zo zijn er bij het programma Kassa ook al veel klachten binnen gekomen over dit bedrijf, zie;

http://kassa.vara.nl/discussies/discuss ... ent-store/

Ook op deze site roepen veel consumenten op NOOIT een bon aan te schaffen bij Event-Store:

http://www.dagjeweg.nl/reviews/2756/Event-Store

Ook op andere sites veel klachten over Event bonnen die niet in te wisselen zijn, en met name de extreem slechte communicatie en klantonvriendelijke houding van Event Store:

http://www.thuisvergelijken.nl/webshop/Event%20store/

Helaas komen deze waarschuwingen voor veel consumenten te laat...

Consument1212

Ongelezen bericht door Consument1212 »

Veel voorkomende klachten op een rij:
Event-store event-store event-store event-store event-store event-storeEvent-store event-store event-store event-store event-store
Event-Store.nl: Ervaringen: we hadden 1 bon voor blowkarten, wilde er 1 bon bij kopen. dit kon absoluut niet, na veel gezeur en mailen. 2de bon bestelt, alleen nu het probleem we wilde samen. dit was gewoon niet te regelen. alleen als we 70 euro betaalde was er een kleine kans, dit wilde we niet voordat we zkr wisten dat we samen konden. uiteindelijk hebben we alles maar geanuleerd, nadat er was gedreigd met rechtzaken. en hebben dit geboekt bij het bedrijf zelf. MET DEZE ORGANISATIE VALT NIET TE OVERLEGGEN, ZIJN UITERST KLANT ONVRIENDELIJK. DUS KOOP HIER GEEN ACTIVITEIT BIJ.
Event-store event-store event-store event-store event-store event-store
Event-store.nl: Ervaringen: Ik heb een eventbon gekregen van Event-store.nl, onlangs twee data opgegeven. Hierop heb ik geen bevestiging ontvangen. Uiteindelijk zelf contact opgenomen en een nieuwe datum voorgesteld (aangezien de vorige data niet meer uitkwamen). Hierop kreeg ik te horen dat de bevestiging al verzonden was, en dat ik kort gezegd het dak op kon. Of op de oude, onbevestigde datum, of niet. Uiterst klantonvriendelijke organisatie. Mails zijn ook niet voorzien van een afzender, maar "het team". Waardeloos.
Event-store.nl: Ervaringen: Stelletje oplichters! Een eventbon cadeau gekregen van Event-store.nl, daarna geprobeerd te verzilveren - kan niet, mag niet - maar gebruiken ho maar. Heel onvriendelijke reacties. Heb helaas nu pas eerdere reacties gelezen - kan me alleen maar aansluiten: NIET DOEN
Event-store.nl: Ervaringen: Vier maal geprobeerd zweefvliegen af te spreken. Keer op keer wordtde verzilveringsaanvraag van mn eventbon om de meest uiteenlopende absurde redenen afgewezen door Event-store.nl en wordt geen alternatief geboden. NIET DOEN!!!!!!!!!!
Event-store.nl: Ervaringen: Met zo'n Eventbon kun je helemaal niets! Als je die wilt verzilveren ontvang je onvriendelijke emails met een berichtje dat alles volgeboekt is. Als je dan vervolgens belt met het bedrijf (attractie, hotel e.d.) waar je de bon graag zou inwisselen, dan is er helemaal geen sprake van dat alles volgeboekt is. Als je daarna verhaal wilt halen bij Event-Store, dan zeggen ze doodleuk geen zaken meer te doen met deze instantie. Je krijgt gewoon niets geboekt! Weggegooid geld die Eventbon, wel een duur grapje en heel veel frustratie!
Event-store.nl: Ervaringen: Zeer slechte en erg trage klachtenafhandeling, weinig meeleven (terwijl fout bij hun lag), slechte communicatie en weinig tegemoet willen komen.
Event-store Event-store event-store event-store event-store event-store event-storeevent-store event-store event-store event-store event-store
Event-store.nl: Ervaringen: Ik heb een set event bonnen geboekt, en betaald via ideal. Volgens event-store komt de benodigde activeringscode binnen 1 minuut via de mail binnen. Maar niet bij mij. Vervolgens geprobeerd te bellen met event-store. Daar was alleen een bandje te horen met beperkte openingstijden. Als je belt binnen de openingsuren krijg je óók een bandje te horen: wegens het voorbereiden van events zijn wij niet bereikbaar. Er is wel een 06-nummer, maar dat is alleen bedoeld voor spoedgevallen. Daar een boodschap achter gelaten, maar ook daar wordt niet op gereageerd. Vervolgens per mail geprobeerd, en wederom geen reactie. Beste mensen, lees hun website, en neem die teksten serieus: ze zeggen zelf dat ze niet altijd antwoorden op mail en telefoon! Dat bedoelen ze letterlijk, dus denk niet zoals ik dat het wel mee zal vallen, dat valt het niet! Als ze je geld binnen hebben kun je verder fluiten naar je bestelling. Het lijkt akelig veel op oplichting, in ieder geval heeft event-store niet de behoefte om aan klantenbinding te doen.
Event-storeEvent-store event-store event-store event-store event-store event-store event-store event-store event-store event-store event-store
Event-store.nl: Ervaringen: In december ben ik verast met een wensbon van event-store. Jippie hoera geweldig! Leuk initiatief, echter... Deze bon staat garant voor een emmer vol frustraties! Op het moment dat je een uitje probeert te plannen komen er datums waarbij mensen met een 40urige werkweek onmogelijk kunnen. Vervolgens geef je dit aan, en krijg je als antwoord dat het bekent is en dat de activiteiten altijd vol zitten als het een weekend activiteit is, lekker handig dus. Indien je vervolgens vraagt naar de mogelijkheid het geld terug te storten krijg je iemand van het nivo "Ken ik niet weet ik niet" aan de lijn welke je verwijst naar de algemene voorwaarden! Deze doorgenomen te hebben blijkt het onmogelijk je geld terug te ontvangen daar dit binnen een bepaalde tijd dient te gebeuren! Kortom Event-Store is een bedrijf welke op basis van "boeve-praktijken" hun geld binnen haalt. Doe hier kortom geen zaken mee!
Event-store.nl: Ervaringen: Wat een oplichters! De bon wordt supersnel geleverd, prima maar dan een echt uitstapje regelen? Ze zijn een maand dicht, de helft van de activiteiten kan niet meer. Dan maar bellen, na lang in de wacht te hebben gestaan word je super a-sociaal te woord gestaan. Niets kan eigenlijk en als het al kan, dan moet je weer 14 dagen van te voren boeken. Echt een afrader, nooit je geld geven aan deze mensen want je wordt genaaid waar je bijstaat!!!!!!
Event-store Event-store event-store event-store event-store event-store event-store eventbon eventbon eventbon bon bon bon bon bon bon bon bon bon event-store event-store event-store event-store event-store
Event-store.nl: Ervaringen: Verschrikkelijk bedrijf! BOEK HIER GEEN UITSTAPJES OF BONNEN BIJ! Eventstore heeft het geld van mijn bon gewoon in eigen zak gestoken. Op de dag van mijn afspraak op het circuit van Zandvoort was ik ziek. Ik heb het toen met de mensen bij zandvoort telefonisch afgesproken dat ik tegen betaling van administratiekosten op een andere dag kon. Eventstore beweert doodleuk dat mijn bon al 'gebruikt' is. Ze verdommen het zelfs om contact te zoeken met de mensen bij Zandvoort. Nemen de telefoon niet op, reageren niet op mails. STELLETJE OPLICHTERS!!!!!!!
Event-store event-store event-store event-store event-store eventbon eventbon eventbon eventbon eventbon eventbon eventbon eventbon
Event-store.nl: Ervaringen: Pas op met deze organisatie! Als alles goed gaat zijn er geen problemen natuurlijk. Maar ja wat als het event door slechte afspraken van Event Store niet door kan gaan? Iets anders doen? Ja zeker, moet u wel even bij betalen... Geld terug? Ja hoor kan ook, kost u 15 eur p.p. voor administratiekosten.... Nou voorruit doe dat dan maar. Zelfs dat blijkt na een jaar (!) proberen te veel moeite.... Telefonische kan men geen commentaar geven, laat staan tot een oplossing komen. Per email reageert men helemaal niet. Pas dus op!
Event-store event-store eventbon eventbon eventbon eventbon eventbon eventbon event-store event-store event-store event-store dagje uit dagje uit dagje uit dagje uit dagje uit dagje uit dagje uit dagje uit dagje uit
Event-store.nl: Ervaringen: Absoluut onbetrouwbaar. Ik had een eventbon gekregen. Na 2 maanden bellen en mailen (waar overigens nooit op gereageerd wordt) om een afspraak voor een cursus terreinrijden te maken, blijkt dat deze cursus helemaal niet meer kan worden aangeboden. Ik kon mijn geld terugkrijgen maar daar nemen ze 6 weken de tijd voor. Ik moest de Eventbon eerst terugsturen maar daar staat een foutief adres op. Zeer onvriendelijke medewerkers en slecht bereikbaar.
Event-store.nl: Ervaringen: Zeer klantonvriendelijk bedrijf. Week van te voren nog een wijziging door willen voeren, maar kon volgens hun niet. Dit terwijl het tijdens het uitstapje absoluut geen probleem was. Dus puur omdat good event te lui is om 1 telefoontje te plegen.
Event-store Event-store Event-store Event-store Event-store Event-store event-store event-store event-store event-store event-store event-store event-store event-store event-store Event-store event-store event-store event-store event-store event-storeEvent-store event-store event-store event-store event-store event-store dagje weg eruit eruit eruit eventbon eventbon bon bon bon bon bon cadeau bon cadeau cadeau cadeau cadeau cadeau cadeau

sesam

Bedankt voor de reacties. Die figuur "crazyme" op dit forum is van de eventstore begrijp ik dus die reactie leg ik maar even naast mij neer :-).

Ik was inderdaad ook bij Kassa al veel negatieve ervaringen tegengekomen. Even zoeken met google levert ook veel van dit soort reacties op.
Heb overigens ook nog contact gehad met de evenstore en kreeg zeer klantonvriendelijke mailtjes terug.
In ieder geval is mijn man vanmiddag toevallig naar zijn "event" toe. Het is zowaar gelukt. Dit was eens maar nooit meer.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

sesam schreef:Bedankt voor de reacties. Die figuur "crazyme" op dit forum is van de eventstore begrijp ik dus die reactie leg ik maar even naast mij neer :-).
Zou je mij kunnen uitleggen hoe je dat begrijpt?

sesam

Ah, Jolijn is ook van de eventstore? Gewoon even goed het topic lezen Jolijn!

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

sesam schreef:Ah, Jolijn is ook van de eventstore? Gewoon even goed het topic lezen Jolijn!
:lol: ook?
Ik ben blij dat ik niet begrijp waarom crazyme van eventstore zou moeten zijn. :wink:

Nee, ik ben van Wehkamp, Post.nl, Selectvracht, Vodafone, Nokia en nog veeeel meer. 8)

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Zó zwak, dat mensen gelijk gaan insenueren dat anderen voor het bedrijf in kwestie werken.
En nee, ik werk ook niet bij Event Store.

crazyme

De uiteenzetting van alle klachten is een zinvolle bijdrage en onderbouwd de stelling.

Namens de voltallige directie van event-store en partners. :mrgreen:
(hoe bekrompen kun je zijn)

Yummie

Ongelezen bericht door Yummie »

Vreemd eigelijk dat de 1 zo slechte ervaring kan hebben en een ander zeer positief, zo heb ik ervaren dat ze zeer klantvriendelijk zijn en proberen hun best te doen om datum te verwisselen, zelfs toen mijn bon verlopen was waren ze bereid nog extra maand zonder kosten te verlengen omdat ik ziek werd.

Maar ja, zoals gewoonlijk, komen alleen slecht ervaringen op internet en niet de goede.

En nee, ook ik ben niet van Event-Store.

wiz013

Ongelezen bericht door wiz013 »

Weer een slechte ervaring met Eventstore. Bij het verzilveren van de bon werd deze via mail afgekeurd omdat het afgesproken event niet meer op de site zou staan. Eventstore gaf aan dat we een ander event konden kiezen als alternatief tegen dezelfde prijs.
Wij gaan hier niet mee accoord, dus contact gezocht met Eventstore. Helaas dat lukt van geen kanten. Na vele emails en pogingen om telefonisch contact te krijgen maar een aangetekende brief gestuurd. Maar vervolgens geen reactie.

Heeft iemand een idee wat we nu nog kunnen proberen? Wij willen ons geld terug want eventstore kan het door ons gewenste event niet leveren.

Gerbera13

Ongelezen bericht door Gerbera13 »

Ik heb het bedrijf tweemaal telefonisch geprobeerd te bellen en tweemaal een bandje gekregen met de mededeling dat ze vanwege een groot evenement telefonisch niet te bereiken zijn. Op email wordt ook niet gereageerd. Voor het opnieuw opvragen van je activeringscode brengt het bedrijf € 15 in rekening. Ik vraag me af waarom de activeringscode niet gewoon op de eventbon vermeld staat. Je begint je dan toch af te vragen of dit bedrijf er niet stiekem een ontmoedigingsbeleid op nahoudt. Professioneel en klantvriendelijk vind ik het in ieder geval niet.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

sesam schreef:Ah, Jolijn is ook van de eventstore? Gewoon even goed het topic lezen Jolijn!
Dus iedereen die iets meld dat u niet welgevallig is werkt bij event store?

Wow.. Jolijn & Crazyme - hebben jullie wel tijd voor al die verschillende functies?
(Hoeveel staat het nu? 40 banen elk of zo?)

Ik kan natuurlijk ook stellen dat sesam bij een concurrent van eventstore werkt, en op deze manier probeert een (betere?) concurrent zwart te maken. Toch?

crazyme

Guardian72 schreef: Wow.. Jolijn & Crazyme - hebben jullie wel tijd voor al die verschillende functies?
(Hoeveel staat het nu? 40 banen elk of zo?)
Ik zit nu op ongeveer 85 nevenfuncties. Het is soms even buffelen, maar het betaalt super !

Gesloten