GSMWEB
Geplaatst: 27 aug 2010 17:05
Beste mensen,
Ik heb in september 2009 een Nokia N97 besteld via GSMWEB in combinatie met een abonnement van 2 jaar. Voor het toestel moest ik € 80,- betalen. Nu heb ik echter een probleem. Begin juli 2010 begon het toestel zichzelf keer op keer uit te schakelen. Ik heb het toestel twee keer moeten opsturen omdat het probleem niet was verholpen. Nu ligt het toestel weer bij GSMWEB. Medio agustus heb ik GSMWEB in gebreke gesteld en gevraagd om binnen twee weken een nieuw toestel op te sturen. Van GSMWEB heb ik geen reactie ontvangen. Omdat ik al bijna twee maanden zonder telefoon zit, overweeg ik om GSMWEB te laten dagvaarden. Volgens een advocaat die ik heb gesproken kan je naast het bedrag van € 80,- ook de abonnemenetsgelden van de afgelopen twee maanden alsmede van de nog te betalen maanden (nog 14 maanden te gaan) opeisen. Volgens de advocaat moest dit mogelijk zijn omdat ik anders niet een abonnement was aangegaan van 2 jaar.
Hoe denken jullie over de stappen die ik overweeg te gaan zetten. Wel moet ik vermelden dat ik al jaren via GSMWEB dergelijke overeenkomsten ben aangegaan. Dit keer is het echter fout gegaan. Hierdoor ben ik wel teleurgesteld in GSMWEB.
Groet,
Dinc
Ik heb in september 2009 een Nokia N97 besteld via GSMWEB in combinatie met een abonnement van 2 jaar. Voor het toestel moest ik € 80,- betalen. Nu heb ik echter een probleem. Begin juli 2010 begon het toestel zichzelf keer op keer uit te schakelen. Ik heb het toestel twee keer moeten opsturen omdat het probleem niet was verholpen. Nu ligt het toestel weer bij GSMWEB. Medio agustus heb ik GSMWEB in gebreke gesteld en gevraagd om binnen twee weken een nieuw toestel op te sturen. Van GSMWEB heb ik geen reactie ontvangen. Omdat ik al bijna twee maanden zonder telefoon zit, overweeg ik om GSMWEB te laten dagvaarden. Volgens een advocaat die ik heb gesproken kan je naast het bedrag van € 80,- ook de abonnemenetsgelden van de afgelopen twee maanden alsmede van de nog te betalen maanden (nog 14 maanden te gaan) opeisen. Volgens de advocaat moest dit mogelijk zijn omdat ik anders niet een abonnement was aangegaan van 2 jaar.
Hoe denken jullie over de stappen die ik overweeg te gaan zetten. Wel moet ik vermelden dat ik al jaren via GSMWEB dergelijke overeenkomsten ben aangegaan. Dit keer is het echter fout gegaan. Hierdoor ben ik wel teleurgesteld in GSMWEB.
Groet,
Dinc