Pagina 1 van 1

Vreemde capriolen bij Ziggo

Geplaatst: 29 aug 2010 21:44
door killRdevil
Ik heb begin juni 2007 (exacte datum weet ik niet meer, maar moet voor 10-06 geweest zijn, omdat er een maand opzeg termijn was en op 10-07 was ik jarig en zat ik in Amsterdam) mijn abonnement opgezegd bij Ziggo en alles leek in orde, tot ik augustus 2009 ineens een brief van LAVG (deurwaarder van Ziggo) in de bus lag, dat ik nog even een bedrag van €94,41 moet betalen...
Ik contact opgenomen met LAVG, in eerste instantie moest ik aangifte van valsheid ingeschrifte gaan doen, mijn toenmalige huisgenoot heeft mijn handtekening vervalst en onder mijn naam een abonnement afgesloten en moest hem dus aangeven.
Ik dus netjes naar de politie gegaan, echter konden die niets voor mij betekenen, dit was een civiele procedure en was al 3 jaar oud inmiddels.
In de tussentijd ook contact met Ziggo hierover opgenomen, de medewerker kon mij overigens vertellen dat het inderdaad niet kon kloppen en dus geeft Ziggo zelf al toe fout te zitten, maar ze trekken deze opdracht niet terug!!
Weer contact opgenomen met LAVG naar aanleiding van een herinnering van 19-08-2010, hierin aangegeven dat de politie niet mee kon werken en dat ik geen zins van plan was om te gaan betalen, aangezien dit over een periode ging dat ik niet meer wonend was aan dat adres.
LAVG kon mijn punt wel inzien, maar vond maar dat dit door de kantonrechter uitgezocht moest worden...
Aangezien ik het niet echt breed budget heb en zwaar in de financiele problemen zit, weet ik niet wat wijsheid is, ondanks dat ik meerdere mensen kan laten getuigen dat ik niet verantwoordelijk ben voor deze kosten...
Wat kan ik hiertegen doen??

Re: Vreemde capriolen bij Ziggo

Geplaatst: 30 aug 2010 12:54
door Ziggo Webteam Jelle
Beste Forum gebruiker,

Graag wil ik voor u kijken of ik iets voor u kan betekenen. Om dit te kunnen doen wil ik u vragen mij uw postcode en huisnummer in een Persoonlijk Bericht te sturen.

Ziggo Webteam Jelle