Packard Bell serviceklacht & hulp gezocht
Geplaatst: 30 aug 2010 11:53
Hierbij wil ik graag een klacht aan het licht brengen over mijn packard bell laptop. Eind december heb ik bij Dixons een TJ65 notebook gekocht. Hiermee was ik tot 12 juli heel gelukkig en blij mee.
Op 12 juli begon de ellende. De laptop ging met een pats uit en ging niet meer aan. Het lampje van de accu brandde nog wel, maar hij wou niet aan. Dixons gebeld met de vraag wat ik nu moest doen. Ze hebben mij stap voor stap verteld hoe ik de laptop moest resetten (dikke pluim voor Dixons, die alle tijd voor mij namen). Jammer genoeg had het geen effect, dus kreeg ik het nummer van Packard Bell.
Diezelfde dag Packard Bell gebeld en ook die begonnen over resetten. Maar ik vertelde dat ik het meerdere keren had geprobeerd en geen effect had. Dus werd er een case voor me aangemaakt met het referentienummer 4925567G.
Alle gegevens waren binnen en na anderhalve week kreeg ik al bericht dat mijn laptop gerepareert was en dat hij op de weg terug was. Maar ineens stond er vermeld referentienummer 4101883G. Maar omdat het zaterdag was dat ik het bericht kreeg kon ik dus niet meer bellen over meer opheldering van het veranderde referentienummer.
27 juli (dinsdag) kreeg ik mijn laptop weer terug en gelijk aanzetten en testen natuurlijk. Maar hij deed nog niets. De bijgesloten reparatierapport vertelde mij dat ze de WLAN driver opnieuw hadden geinstalleerd en de BIOS hadden geupdate, toch best gek dat ze dat kunnen zonder dat een laptop uberhaupt aan gaat. Ik gelijk boos opgebeld, ze vonden het heel raar dat het ineens een ander referentienummer had gekregen en boden hun excuses aan. En vertelde mij het leuke bericht dat ik mijn laptop opnieuw op moest laten sturen. Het hele verhaal over de fout die gemaakt is zou erbij worden vermeld.
Diezelfde dag heb ik nog geregeld dat de laptop de deur weer uit was. Na 3 weken nog steeds geen bericht dus ben ik 16 augustus gaan bellen met packard bell. De medewerker van packard bell zag de aantekening en vond het natuurlijk heel vervelend voor me, maar ze zou een aantekening maken en naar de supervisor door sturen. Die week niets meer gehoord, dus 23 augustus weer gebeld. Dit keer kreeg ik een medewerker aan de lijn die het heel vervelend vond, maar die zou er wel voor zorgen dat ik diezelfde week nog informatie kreeg over mijn laptop en dat ze bij de technische dienst diezelfde week met de laptop zouden beginnen.
Nu is het 30 augustus en natuurlijk nog steeds geen informatie. Weer packard bell gebeld. En weer wat vervelend voor u en ik ga het door sturen naar de supervisor en u krijgt deze week meer informatie. Hierop ben ik dit keer ingegaan met de mededeling dat ik dat al 2 weken hoor en dat ik er niet meer in geloof. Na aandringen dat ik mijn laptop nodig heb voor school is er belooft dat iemand met mij contact op gaat nemen over de status en verloop van de laptop.
Na dit hele verhaal wil ik packard bell op een andere manier benaderen. Ik zou graag bij Packard Bell een klacht in willen dienen over de manier waarop dit nu 7 weken aan de gang is en dat mijn persoonlijke bericht bij een supervisor komt, want als je vraagt of je een supervisor aan de lijn kan krijgen kan het natuurlijk niet. Dus wie kan mij helpen met mijn probleem of aan een email van packard bell???
Op 12 juli begon de ellende. De laptop ging met een pats uit en ging niet meer aan. Het lampje van de accu brandde nog wel, maar hij wou niet aan. Dixons gebeld met de vraag wat ik nu moest doen. Ze hebben mij stap voor stap verteld hoe ik de laptop moest resetten (dikke pluim voor Dixons, die alle tijd voor mij namen). Jammer genoeg had het geen effect, dus kreeg ik het nummer van Packard Bell.
Diezelfde dag Packard Bell gebeld en ook die begonnen over resetten. Maar ik vertelde dat ik het meerdere keren had geprobeerd en geen effect had. Dus werd er een case voor me aangemaakt met het referentienummer 4925567G.
Alle gegevens waren binnen en na anderhalve week kreeg ik al bericht dat mijn laptop gerepareert was en dat hij op de weg terug was. Maar ineens stond er vermeld referentienummer 4101883G. Maar omdat het zaterdag was dat ik het bericht kreeg kon ik dus niet meer bellen over meer opheldering van het veranderde referentienummer.
27 juli (dinsdag) kreeg ik mijn laptop weer terug en gelijk aanzetten en testen natuurlijk. Maar hij deed nog niets. De bijgesloten reparatierapport vertelde mij dat ze de WLAN driver opnieuw hadden geinstalleerd en de BIOS hadden geupdate, toch best gek dat ze dat kunnen zonder dat een laptop uberhaupt aan gaat. Ik gelijk boos opgebeld, ze vonden het heel raar dat het ineens een ander referentienummer had gekregen en boden hun excuses aan. En vertelde mij het leuke bericht dat ik mijn laptop opnieuw op moest laten sturen. Het hele verhaal over de fout die gemaakt is zou erbij worden vermeld.
Diezelfde dag heb ik nog geregeld dat de laptop de deur weer uit was. Na 3 weken nog steeds geen bericht dus ben ik 16 augustus gaan bellen met packard bell. De medewerker van packard bell zag de aantekening en vond het natuurlijk heel vervelend voor me, maar ze zou een aantekening maken en naar de supervisor door sturen. Die week niets meer gehoord, dus 23 augustus weer gebeld. Dit keer kreeg ik een medewerker aan de lijn die het heel vervelend vond, maar die zou er wel voor zorgen dat ik diezelfde week nog informatie kreeg over mijn laptop en dat ze bij de technische dienst diezelfde week met de laptop zouden beginnen.
Nu is het 30 augustus en natuurlijk nog steeds geen informatie. Weer packard bell gebeld. En weer wat vervelend voor u en ik ga het door sturen naar de supervisor en u krijgt deze week meer informatie. Hierop ben ik dit keer ingegaan met de mededeling dat ik dat al 2 weken hoor en dat ik er niet meer in geloof. Na aandringen dat ik mijn laptop nodig heb voor school is er belooft dat iemand met mij contact op gaat nemen over de status en verloop van de laptop.
Na dit hele verhaal wil ik packard bell op een andere manier benaderen. Ik zou graag bij Packard Bell een klacht in willen dienen over de manier waarop dit nu 7 weken aan de gang is en dat mijn persoonlijke bericht bij een supervisor komt, want als je vraagt of je een supervisor aan de lijn kan krijgen kan het natuurlijk niet. Dus wie kan mij helpen met mijn probleem of aan een email van packard bell???