Ik heb dit middel geruime tijd gebruikt.
Het werkte bij mij heel erg goed in combinatie met het onder begeleiding aan jezelf werken. Het werkte verhelderend om een grote wirwar aan gevoel/gedachten te ordenen.
Gebruik dus niet ALLEEN een middel zoals hier omschreven.
Alleen die middelen lossen op een lange duur niets/weinig op.
Gebruik die middelen met als aanvullend doel; werken aan jezelf.
Afkickverschijnselen: neem veel maanden de tijd om af te bouwen en roep hulp van anderen in om jezelf te houden aan het afbouwschema, want als ik die niet gehad zou hebben zou ik weer teruggegrepen hebben naar dat pilletje.
Kortom ik ben blij dat ik er vanaf ben, maar ook blij dat ik ze heb geslikt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] "niet bij seroxat alleen" - (niet bij brood alleen...)
Re: "niet bij seroxat alleen" - (niet bij brood alleen...)
Ik slik al geruime tijd seroxat. Dit doe ik niet zomaar voor de lol.
Toen ik eraan begon zat ik in een diep dal en was helemaal opgebrand. Voor mij had ik de grens bereikt om er zelf uit te komen en ben ik seroxat gaan gebruiken. Ik heb dit met begeleiding van de huisarts langzaam opgebouwd. In de eerste weken treed er een verergering van de klachten op maar die zijn maar voor korte duur. Ik ben naast het slikken van deze pillen ook aan mijzelf gaan werken door naar een psygoloog te gaan. Alleen pillen slikken is niet de oplossing. Het geeft de rust die je nodig hebt om aan jezelf te kunnen gaan werken. Ik vraag mij dan ook af of het de pillen zijn die het maakt dat mensen rare dingen gaan doen of is het de situatie waarin in ze al zaten bijv. een depressie, overspannenheid.
Toen ik eraan begon zat ik in een diep dal en was helemaal opgebrand. Voor mij had ik de grens bereikt om er zelf uit te komen en ben ik seroxat gaan gebruiken. Ik heb dit met begeleiding van de huisarts langzaam opgebouwd. In de eerste weken treed er een verergering van de klachten op maar die zijn maar voor korte duur. Ik ben naast het slikken van deze pillen ook aan mijzelf gaan werken door naar een psygoloog te gaan. Alleen pillen slikken is niet de oplossing. Het geeft de rust die je nodig hebt om aan jezelf te kunnen gaan werken. Ik vraag mij dan ook af of het de pillen zijn die het maakt dat mensen rare dingen gaan doen of is het de situatie waarin in ze al zaten bijv. een depressie, overspannenheid.