Pagina 1 van 1
ZIGGO klantenservice
Geplaatst: 31 aug 2010 12:19
door Willem_G
Hoi
Ik heb laatst met mijn ouders geholpen met een storing op ZIGGO. Hiervoor heb ik wel de klantenservice van ZIGGO moeten bellen, endat deed ik eerst met het 1200 nummer (gratis, wacht tijd 2 minuten). Door de aanwijzingen van de (vriendelijke) man, werd echter de verbinding verbroken en verloo rik al het signaal.
Ik bel vervolgens met een mobiele telefoon naar Ziggo, om dit euvel te verhelpen, en ben ondertussen alles weer om aan het bouwen naar de begin situatie. Na 10 minuten krijg ik weer signaal, en sta dus al 10 minuten in de wacht bij Ziggo. Ik word nieuwsgierig, en bel met de huistelefoon naar Ziggo (1200 nummer gratis), en binnen 1 minuut heb ik iemand op de gratis lijn terwijl ik al 11 minuten in de wacht sta voor de betaalde lijn.
Misschien ben ik naïef, maar mag dat? Iemand laten wachten op de betaalde lijn terwijl de gratis lijn gelijk geholpen word?
Re: ZIGGO klantenservice
Geplaatst: 06 sep 2010 18:43
door troubleshooter
Dat komt door dat Ziggo de lijnen direct binnen krijt en deze gratis zijn. Zodra u mobiel belt met Ziggo dan betaald u voor de verbinding en laten ze u rustig in de wacht staan. Dat levert namelijk geld op.
Re: ZIGGO klantenservice
Geplaatst: 06 sep 2010 22:20
door tennis
Willem_G schreef:Hoi
Ik heb laatst met mijn ouders geholpen met een storing op ZIGGO. Hiervoor heb ik wel de klantenservice van ZIGGO moeten bellen, endat deed ik eerst met het 1200 nummer (gratis, wacht tijd 2 minuten). Door de aanwijzingen van de (vriendelijke) man, werd echter de verbinding verbroken en verloo rik al het signaal.
Ik bel vervolgens met een mobiele telefoon naar Ziggo, om dit euvel te verhelpen, en ben ondertussen alles weer om aan het bouwen naar de begin situatie. Na 10 minuten krijg ik weer signaal, en sta dus al 10 minuten in de wacht bij Ziggo. Ik word nieuwsgierig, en bel met de huistelefoon naar Ziggo (1200 nummer gratis), en binnen 1 minuut heb ik iemand op de gratis lijn terwijl ik al 11 minuten in de wacht sta voor de betaalde lijn.
Misschien ben ik naïef, maar mag dat? Iemand laten wachten op de betaalde lijn terwijl de gratis lijn gelijk geholpen word?
Zou het niet toeval geweest zijn, dat je juist dan weer verbinding krijgt.
Dit gebeurd toch vaker, als een lijn bezet is!
Daarvoor zo een ophef?
Trouwens kan je bij Ziggo ook een klacht indienen, als je vermoed, dat dit gemanipuleerd wordt!
Re: ZIGGO klantenservice
Geplaatst: 06 sep 2010 22:44
door Zandink
@ Willem
Het is verstandig om bij Ziggo een reserve modem aan te vragen dan heb je altijd een snelle oplossing bij de hand bij eventuele storing
Re: ZIGGO klantenservice
Geplaatst: 28 sep 2010 19:15
door aaltd
tennis schreef:Willem_G schreef:Hoi
Ik heb laatst met mijn ouders geholpen met een storing op ZIGGO. Hiervoor heb ik wel de klantenservice van ZIGGO moeten bellen, endat deed ik eerst met het 1200 nummer (gratis, wacht tijd 2 minuten). Door de aanwijzingen van de (vriendelijke) man, werd echter de verbinding verbroken en verloo rik al het signaal.
Ik bel vervolgens met een mobiele telefoon naar Ziggo, om dit euvel te verhelpen, en ben ondertussen alles weer om aan het bouwen naar de begin situatie. Na 10 minuten krijg ik weer signaal, en sta dus al 10 minuten in de wacht bij Ziggo. Ik word nieuwsgierig, en bel met de huistelefoon naar Ziggo (1200 nummer gratis), en binnen 1 minuut heb ik iemand op de gratis lijn terwijl ik al 11 minuten in de wacht sta voor de betaalde lijn.
Misschien ben ik naïef, maar mag dat? Iemand laten wachten op de betaalde lijn terwijl de gratis lijn gelijk geholpen word?
Zou het niet toeval geweest zijn, dat je juist dan weer verbinding krijgt.
Dit gebeurd toch vaker, als een lijn bezet is!
Daarvoor zo een ophef?
Trouwens kan je bij Ziggo ook een klacht indienen, als je vermoed, dat dit gemanipuleerd wordt!
Ik heb enige maanden terug hetzelfde gehad en kon alleen mobiel bellen. Nadat ik volgens hen alles gedaan had om het probleem te verhelpen konden ze mij niet verder helpen. Echter nadat ik een nieuw modem had gekregen zijn de problemen voorbij.
Ik heb hen gevraagd mijn kosten van bellen te vergoeden, maar dat kan alleen als je een rekening van de provider kunt overleggen. Aangezien ik pre-paid belde kon ik dat natuurlijk niet want dat wordt door KPN niet geregistreerd.