Pagina 1 van 1

stoelen leen bakker

Geplaatst: 31 aug 2010 13:06
door sjaak.berg
21 augustus hebben wij 4 stoelen gekocht bij Leen Bakker. voor 49.99
nu goed en wel iets meer dan een week later zijn ze in de aanbieding
voor 29.99. gewoon 20 euro goedkoper.
nu heb ik gebeld en er wordt gezegd dat ik gewoon pech heb gehad.
zijn er actie die je als consument kunt ondernemen om in iedergeval een gedeelte hiervan terug te krijgen?

Re: stoelen leen bakker

Geplaatst: 31 aug 2010 13:44
door dhc
zijn er actie die je als consument kunt ondernemen om in iedergeval een gedeelte hiervan terug te krijgen
Nee! Betaalt u ook bij als ze een week later duurder zijn geworden?
Koop is koop en U heeft gewoon pech!
Coulance verstrekt Lenbakker niet, enne: als je krop sla vorige week een dubbeltje goedkoper was dan vandaag, ga je dan ook claimen?
Het is seizoensopruiming.....

Re: stoelen leen bakker

Geplaatst: 31 aug 2010 14:05
door inekevanvliet
terug brengen en opnieuw kopen
kijk op de bon of er staat bv binnen 14 dagen terug brengen

Re: stoelen leen bakker

Geplaatst: 31 aug 2010 14:19
door Golden Punky
Je hebt inderdaad pech, heb dat ook wel eens meegemaakt en dat is gewoon een kwestie van pech hebben.

Re: stoelen leen bakker

Geplaatst: 31 aug 2010 17:47
door superklaver
Heeft u de stoelen op 21 augustus afgerekend, of besteld en op een later moment opgehaald en afgerekend? Mocht u de stoelen op 21-8 al hebben afgerekend, en u ziet ze vandaag in de folder staan, dan zijn helaas de 7 dagen omruil tijd al om en mag het prijsverschil niet teruggegeven worden. Ruilen en of terugbrengen of een prijsverschil verhalen, moet namelijk binnen 7 dagen na aankoop gebeuren, dit staat ook op de bon vermeld. maar heeft u de stoelen bijvoorbeeld afgelopen zaterdag opgehaald, dan kunt u deze week nog terug komen met de bon om het prijsverschil terug te halen.

hopende u hiermee geholpen te hebben.

Re: stoelen leen bakker

Geplaatst: 31 aug 2010 19:21
door poespas
Helaas je hebt pech, je hebt geen recht op geld retour.