Pagina 1 van 1

Slechte ervaringen met de Trappenwinkel / Trappenbouwmarkt

Geplaatst: 31 aug 2010 17:03
door avanderluit
Half juni heb ik een trap, een bloktrede en een vlizotrap via de trappenwinkel besteld. Betaling is na de bestelling direct voldaan. Binnen 2 weken zou de gehele bestelling geleverd worden.
Helaas ben ik half juli zelf gaan bellen wanneer geleverd zou worden, na enige druk is vrij vlot daarna de trap en de bloktrede geleverd. Toen wij de trap en de bloktrede wilden plaatsen bleek de bloktrede gebroken te zijn. Helaas was de trappenwinkel op dat moment op 3 weken met vakantie en konden wij nergens terrecht. Wij hebben toen zelf de bloktrede gelijmd (ziet er niet erg fraai uit) omdat wij vanwege onze lopende verbouwing niet de tijd hadden de plaatsing van de trap uit te stellen tot na de vakantie van de trappenwinkel. Half augustus heb ik wederom contact opgenomen met de trappenwinkel (na hun vakantie). Allereerst omdat zij een gebrekkig product hebben geleverd (een kapotte bloktrede) en ik hier compensatie voor wens te ontvangen. Ten tweede omdat de vlizotrap nog steeds niet geleverd was (na 2 maanden!) en wij nog steeds geen bericht hadden gekregen over een mogelijke leveringsdatum. Op beide vragen kon de Trappenwinkel niet direct antwoord geven en zou ik worden teruggebeld. Uiteraard heb ik na 2 dagen zelf weer gebeld, en zo is dit een week doorgegaan. Vervolgens heb ik na deze week duidelijk te verstaan gegeven dat ik dit niet langer accepteerde en een antwoord en leveringsdatum wenste te ontvangen. Hierop werd mij verteld dat de Trappenbouwmarkt onze bestelling beheerde (daar heb ik niets besteld!) en dat zij mij alleen verder konden helpen. Dit vanwege ziekteverzuim e.d., ofwel allerlei redenen die niet mijn zaak zijn maar een zaak van de Trappenwinkel.
Ik heb vervolgens contact opgenomen met de Trappenbouwmarkt en na vele telefoontjes en mailtjes verder ben ik niets wijzer.
Inmiddels wordt de telefoon bij de Trappenwinkel niet meer opgenomen (een bezet toon) en is hun website niet meer werkzaam. De telefoon van de Trappenbouwmarkt wordt niet beantwoord en op mails ontvang ik ook geen reactie.

Ik weet niet op welke wijze ik deze bedrijven nog kan benaderen met de hoop op een goede afloop van mijn bestelling.

Zijn er meer mensen met deze ervaring met de Trappenwinkel / Trappenbouwmarkt?

Re: Slechte ervaringen met de Trappenwinkel / Trappenbouwmarkt

Geplaatst: 04 sep 2010 07:04
door marz01
ook hier problemen met het bedrijf, betaling direct, levering? antwoord op mails nihil, antwoord op telefoon? dan maar eens voor de deur van het bedrijf of het huis van de eigenaar gaan staan?
Gedetailleerde Pakbon: http://www.trappenbouwmarkt.nl/account_ ... der_id=193
Besteldatum: woensdag, 25 augustus 2010

Artikelen
-===================================================-
2 x TW103 Vuren standaard hekwerk () = €110,00

1 x TW102-110 V Vuren baluster voor hekwerk () = €24,00
-===================================================-
Sub-Totaal: €134,00
Verzendkosten (De verzendkosten zijn:): €42,00
BTW 19%: €28,10
Totaal: €176,00

Re: Slechte ervaringen met de Trappenwinkel / Trappenbouwmarkt

Geplaatst: 05 sep 2010 09:55
door marz01
volgens mij is dit vandezelfde eigenaar
sorry verkeerde link

Re: Slechte ervaringen met de Trappenwinkel / Trappenbouwmarkt

Geplaatst: 06 sep 2010 15:35
door avanderluit
Het bedrijf Vos Agenturen (zelfde KvK nummer als van de Trappenwinkel en de Trappenbouwmarkt) is op 31-08-2010 failliet verklaard.
Levering zal dus niet meer geschieden... De curator is Dhr. M. Schuring van Tiebout Advocaten te Groningen. Hier kan je een vordering indienen. Ik vermoed echter dat dit niets zal opleveren....
Succes!

Re: Slechte ervaringen met de Trappenwinkel / Trappenbouwmarkt

Geplaatst: 06 sep 2010 18:38
door troubleshooter
U hebt helemaal niets met de fabriek of wie dan ook anders dan de zaak welke u de trap heeft verkocht te doen. Zij zijn uw aanspreekpunt en niemand anders. Zij zijn de gene die actie moet ondernemen niet u. Het doet niet terzake waar de trap vandaan komt. U als consument hebt alleen en uitsluitend met uw leverancier te maken, die heeft u een goed product te leveren.

Re: Slechte ervaringen met de Trappenwinkel / Trappenbouwmarkt

Geplaatst: 07 sep 2010 21:09
door marz01
vordering is opgemaakt

Re: Slechte ervaringen met de Trappenwinkel / Trappenbouwmarkt

Geplaatst: 10 sep 2010 14:16
door marz01
advocaat aangesproken op het feit dat site nog steeds bereikbaar is en betalingen mogelijk zijn!
Hopelijk worden er niet meer mensen opgelicht!

Re: Slechte ervaringen met de Trappenwinkel / Trappenbouwmarkt

Geplaatst: 13 sep 2010 15:49
door vastniet
Tsja, met dergelijk personeel houd je ook geen enkel bedrijf overeind. Ruim een jaar geleden ook al eens een trapje bij Trappenwinkel besteld, levering werd maar uitgesteld of ik werd gewoonweg vergeten. Uiteindelijk heeft men de trap met een oude mercedes in het weekeinde gebracht ????. In juni had ik weer eenzelfde soort trapje nodig en heb geprobeerd contact te leggen maar het snel opgegeven. Ze belden beslist nooit terug en je kwam domweg niet aan de weet of de trap die je hebben wilt ook beschikbaar is. Dat ze dus failliet zijn gegaan begrijp ik wel, heb echter niet de indruk dat er sprake is van oplichting, eerder van een te groot vertrouwen in onbekwaam/onverschillig personeel.

Re: Slechte ervaringen met de Trappenwinkel / Trappenbouwmarkt

Geplaatst: 14 sep 2010 20:57
door hobbybop
Hier ook slechte ervaringen met het personeel van trappenwinkel.
Trap besteld, betaald, werdt niet geleverd. Was plotseling niet op voorraad. Achteraf bleek het aan personeelsleden te liggen die gewoon niet eens controleren of de trap op voorraad is.
Later contact gehad met ander personeelslid (mw Groen) die ging wel de voorraad bekijken. Bleek mijn trap er gewoon al weken te liggen.
Met ongeinterresseerd personeel houdt geen enkel bedrijf het vol.
Prijs/kwaliteit was prima.

Re: Slechte ervaringen met de Trappenwinkel / Trappenbouwmarkt

Geplaatst: 18 sep 2010 10:53
door DeKlusman
Beste lezers, Het bericht hieronder was een reactie van mij op het bericht van een medwerkster van de Trappenwinkel. haar bericht hebben ze intussen terecht verwijderd.

Sorry maar wat een onzin. Het is niet mijn gewoonte om berichten te plaatsen op internet maar dit gaat wel ver. Ik heb net het bericht gelezen van die medewerkster die zo schijnheilig beweert zich met "hart en ziel" te hebben ingezet. Ja, ik heb ook met haar te maken gehad, in eerste instantie klinkt ze heel aardig maar dat is bedrog. Ze vertelde doodleuk dat het bedrijf aan het failliet gaan is en gaf me vervolgens mobiel telefoonnummer wat ik maar moest bellen. Dat heb ik gedaan en bleek ik de eigenaar zelf aan de telefoon te krijgen die als eerste wildfe weten hoe ik aan het telefoonnummer kwam. Verder ging hij niet echt in op wat zijn medewerkster had gezegd en vroeg me wat ik nodig had. En hij kon me wel helpen ook. De door mij gevraagde trap was er inderdaad niet maar hij had direct een goed alternatief die uiteindelijk wat goedkoper was ook nog en beter bleek te passen ook.

Gelukkig heb ik dus geen geld verloren en gewoon mijn trap gekregen maar als het aan die medewerkster had gelegen zeker niet. Ze klinkt poeslief maar het lijkt wel duidelijk geworden dat ze alleen maar haar eigen straatje probeert schoon te vegen. Afijn, niet slim van haar verder, zelf zou ik haar nooit in dienst nemen nu ik dit weet en nu ze hier met haar volledige naam staat, wat niet zo snel van het internet verdwijnt, kan ze het wel schudden. Goed zo, heb zelf gelukkig niemand in dienst, ga ik niet doen ook, maar geen enkele werkgever wens ik zulk personeel.

Beste eigenaar, veel succes met alles en als je toch weer op de markt komt wordt ik gewoon weer je klant.

Re: Slechte ervaringen met de Trappenwinkel / Trappenbouwmarkt

Geplaatst: 18 sep 2010 18:56
door troubleshooter
En wat hebben wij hieruit geleerd?

Te vroeg betalen is dubbel spijt, geen levering en jouw centen kwijt.

Re: Slechte ervaringen met de Trappenwinkel / Trappenbouwmarkt

Geplaatst: 08 okt 2010 21:34
door YFranken
Vandaag was ik aan het zoeken naar de site en via google kwam ik bij deze Radar site en ben de hele middag van slag geweest. Ook wij hebben een trap besteld, maar ook een railing die bij de speelzolder van onze dochter moest komen. De bestelling en betaling gedaan op 9 juli. De trap hebben wij gekregen, na meermalen telefonisch contact maar de railing niet.

Ook regelmatig gebeld daarna voor de railing en het zou na de bouwvak verstuurd gaan worden. Daarna nog een paar keer gemaild, maar geen reactie. Nu begrijp ik waarom.

Circa € 500,00 kwijt, nou dat gaat je niet in je koude kleren zitten. Een koude douche geven gaat niet meer, maar ze verdienen het wel.