LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN weg ermee

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
henrynt
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 feb 2010 21:59
Locatie: Hellendoorn
Contacteer:

KPN weg ermee

Ongelezen bericht door henrynt »

Eind vorig jaar een contract afgesloten met KPN voor bellen internet en TV. De vraag was hierbij of ik ook HD tv zou kunnen ontvangen. antw. nu nog niet maar in januari moet dit gaan lukken. In jan. gebeld, nee nog niet kan wel maart worden. Maart gebeld voor HD tv nee nog niet, even geduld het komt eraan. Advies in mei maar eens weer proberen. In mei weer gebeld voor een abbonnementje, U raadt het al, weer nee nog niet. In juli gaat de afstands bediening v/d. interaktieve ontvanger stuk. Gebeld voor melding van het probleem. Tevens gevraagd wanneer HD tv. op mijn adres Ondertussen had ik ook het idee dat mijn internet snelheid aan de lage kant was(4.7 mb) en we betalen voor tot 16 mb. De snelheid van 4,7 past beter bij het standaard abonnement van 8 mb.. Kortom van het en en ander uitleg gehad het per einde gesprek moest er in de centrale wat gewijzigd worden ik kreeg een andere modem en dan kon het feest beginnen ik kon dan ook HD tv ontvangen. Op 6 aug. is er het een en ander gewijzigd en in opdracht van KPN 's morgens de modem gereset en alles werkte. Na enkele dagen storing, geen internet meer. De modem gereset en de boel draaide weer. Pas toen werd internet sneller. Dus een Speedtest uitgevoerd via de site van UPC en jawel eindelijk een snelheid die past bij het abonnement van 16 mb. Nu 13.7 MB. Op 11 aug. gebeld naar een 010 nummer voor de aanvraag HD tv. Antw. HD tv NIET mogelijk. Daarop maar weer eens gebeld met 09000244 en gevraagd hoe dit kon. Na onderzoek blijkt dat KPN geen dekking heeft voor HD tv op mijn adres. De medewerkster van KPN maakt een klacht aan en ik zou binnen 48 uur worden teruggebeld door KPN. Op 18 aug. zelf maar eens gebeld want KPN belt niet. Atw. de zaak is in onderzoek en ik word z.s.m. teruggebeld. Op 25 aug. zelf maar weer eens geinformeerd naar de gang van zaken. Ik moet nog steeds geduld hebben want schijnbaar is het onderzoek nog niet afgerond. U begrijpt dat ik HD tv wil kijken. Mede op voorspraak van de verkoop medewerker van KPN zou ik spoedig HD tv kunnen kijken en heb daarom vast een toestel met HD tv ontvangst mogelijkheid aangeschaft. We zijn inmiddeles 9 mnd verder, kijken nog steeds geen HD en via KPN gebeurd dit ook niet. Dus ik ben 9 mnd aan het lijntje gehouden door KPN. U begrijpt dat ik weg wil bij KPN en heb naar mijn gevoel 8 mnd teveel betaald ivb met een te lage internetsnelheid 4.7 i.p.v. ongv. 16 mb. Wat gaan we doen om KPN eens wakker te schudden. Het afgesloten Digitenne abonnement is ook vroegtijdig beeindigd omdat KPN ook hier een zeer slechte ontvangst heeft ondanks een buiten antenne. We zitten hier schijnbaar in het "zwarte gat " van een drietal zenders die elkaar op een bepaald punt niet overlappen. De aangeboden compensatie was 1 maand gratis kijken (€ 4.00 ) of vroegtijdig beeindigen van het abonnement. Ik vraag mij af of stornerering van de laatste factuur iets uithaald, samen met een opzegging van de autm. incasso uiteraard.


meer

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: KPN weg ermee

Ongelezen bericht door SirPeter »

Misschien bent u het vergeten, geeft niet hoor maar u heeft dit al gepost hier:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8#p1036568

Gesloten