Alles-in1 aanvraag (Ziggo) opgezegd maar niet door mij
Geplaatst: 01 sep 2010 18:36
Ik heb op 26 mei een aanvraag gedaan voor een Alles-in-1 plus- en het HDTV-pakket. Ik heb hier op 28 mei netjes een bevestigingsbrief van gehad met de mededeling dat er op 2 juli een monteur zou langskomen om alles te installeren.
Omdat ik ook een brief kreeg waarin stond dat het HDTV-pakket per 27 mei inging heb ik een e-mail naar de Ziggo klantenservice gestuurd. Dit omdat ik nog niets aan het HDTV-pakket had aangezien ik de HD-ontvanger pas op de installatiedatum zou krijgen. In de mail werd bevestigd dat het pakket pas zou ingaan als de nieuwe smartcard geactiveerd zou worden. Echter zijn de kosten wel in rekening gebracht. Mijn vraag aan Ziggo om deze kosten de crediteren wordt gewoon genegeerd.
Nadat er op 2 juli om 17.00 uur nog niemand was langsgekomen voor de installatie besloot ik te bellen. Tot mijn verbazing zei de Ziggo medewerkster dat er geen afspraak ingepland stond en dat de aanvraag was geannuleerd. De aanvraag is door mij nooit geannuleerd. Ook heb ik nooit een annuleringsbrief/e-mail ontvangen wat wel zou moeten. Op mijn vraag om een schrijven te sturen waaruit blijkt dat ik de aanvraag geannuleerd, op welke dag en op wat voor manier kreeg ik als antwoord "U heeft in juni een bundel pakket besteld wat later om onduidelijke redenen is geannuleerd".
Wat kan ik hiermee doen? Ik krijg gewoon geen antwoord op mijn vragen. Als gevolg van dit alles heb ik 6 weken geen internet gehad, moet ik bij mijn oude provider (Telfort) €5 meer betalen, heb ik 2 juli voor niks vrijgenomen en heb ik nog steeds geen HD-ontvanger. Ik heb het gevoel dat ik zwaar benadeeld ben en Ziggo het wel best vind.
Omdat ik ook een brief kreeg waarin stond dat het HDTV-pakket per 27 mei inging heb ik een e-mail naar de Ziggo klantenservice gestuurd. Dit omdat ik nog niets aan het HDTV-pakket had aangezien ik de HD-ontvanger pas op de installatiedatum zou krijgen. In de mail werd bevestigd dat het pakket pas zou ingaan als de nieuwe smartcard geactiveerd zou worden. Echter zijn de kosten wel in rekening gebracht. Mijn vraag aan Ziggo om deze kosten de crediteren wordt gewoon genegeerd.
Nadat er op 2 juli om 17.00 uur nog niemand was langsgekomen voor de installatie besloot ik te bellen. Tot mijn verbazing zei de Ziggo medewerkster dat er geen afspraak ingepland stond en dat de aanvraag was geannuleerd. De aanvraag is door mij nooit geannuleerd. Ook heb ik nooit een annuleringsbrief/e-mail ontvangen wat wel zou moeten. Op mijn vraag om een schrijven te sturen waaruit blijkt dat ik de aanvraag geannuleerd, op welke dag en op wat voor manier kreeg ik als antwoord "U heeft in juni een bundel pakket besteld wat later om onduidelijke redenen is geannuleerd".
Wat kan ik hiermee doen? Ik krijg gewoon geen antwoord op mijn vragen. Als gevolg van dit alles heb ik 6 weken geen internet gehad, moet ik bij mijn oude provider (Telfort) €5 meer betalen, heb ik 2 juli voor niks vrijgenomen en heb ik nog steeds geen HD-ontvanger. Ik heb het gevoel dat ik zwaar benadeeld ben en Ziggo het wel best vind.