Van Voorden computers in Rijssen.
Geplaatst: 02 sep 2010 14:40
Hierbij wil ik graag een klacht aan het licht brengen over de reparateur van mijn computer.
Vorig jaar Oktober begon de ellende met de pc,deze begon te crashen.
Ik ben toen na Van Voorden in Rijssen gegaan voor reparatie.
Na een aantal dagen ben ik er naar toe gegaan om hem op te halen.
Hierbij werd mij gevraagd hoe ik wou betalen, heb toen gezegd dat ik wel per bank over ging maken.
Toen ik in huis kwam was het probleem wel verholpen van de crash maar waren er een aantal draden van wat USB-poorten niet weer aangesloten.
Ik ben terug gegaan en gezegd dat ik met dat probleem zat,maar ook direct aangegeven dat ik wel genoeg poorten had en ik mij hiermee wel zou redden.
Maar toen begon het een paar maanden naar onze betaling het volgende probleem.
We kregen een herrinering dat tot hun spijt onze rekening niet betaald was.
Wij zijn toen aan het internetbankieren gegaan en hadden gezien dat dat wel betaald was.
Ik heb toen weer in de zaak bij hun geweest en gezegd dat de rekening al lang betaald was en de fout dus bij hun lag.
Dit zal wel na zijn gekeken want hebben er nooit wat van weer gehoord.
Na de klacht begon afgelopen week weer een probleem met de pc.
Er waren hevige onweersbuien boven Rijssen en er is toen op de computer geslagen door de bliksem waardoor de voeding kapot was.
Ik ben die dag er op na de Firma Van Voorden Computers gegaan en uitgelegd wat er aan de hand was.
Mij werd verteld dat dat door de bliksem kon zijn geweest.
De werkneemster deelde mij mede dat er contact op zou worden genomen als ze wisten wat het ging kosten en wat de werkelijke oorzaak was.
Direct werd mij medegedeeld dat de mededeling tussen de 2 tot 3 dagen zou duren.
Het einde van die dagen viel voor mij in het weekend en dus gedacht van, dan ga ik er maandag wel naar toe.
Ik ben er op maandagmorgen naar toe gegaan en gevraagd hoe en wat.
Er werd mij door de medewerkster gezegd dat de pc klaar was,terwijl mij werd beloofd om eerst contact op te nemen met mij, dit is niet gedaan.
Bij controle of de reparatie was gedaan kwam ik tot de ontdekking dat het voorpaneel was vernield.
Ik heb toen ter plaatse gezegd dat dat niet was en dat dat verholpen moest worden.
De volgende dag is mijn vader er naar toe geweest en gevraagd hoe het zat met de pc.
Hier werd hem gevraagd of dat probleem al niet was geweest toen ik hem had gebracht,waarop hij antwoorde dat dat nooit was geweest.
Dus ze vertrouwden mij niet.
Het touwtrekken heeft een paar dagen gegaan en later de pc opgehaald met het probleem niet verholpen.
Heeft iemand meer een probleem met de Firma Van Voorden Computers?
Laat het anders ook weten via deze forum.
Vorig jaar Oktober begon de ellende met de pc,deze begon te crashen.
Ik ben toen na Van Voorden in Rijssen gegaan voor reparatie.
Na een aantal dagen ben ik er naar toe gegaan om hem op te halen.
Hierbij werd mij gevraagd hoe ik wou betalen, heb toen gezegd dat ik wel per bank over ging maken.
Toen ik in huis kwam was het probleem wel verholpen van de crash maar waren er een aantal draden van wat USB-poorten niet weer aangesloten.
Ik ben terug gegaan en gezegd dat ik met dat probleem zat,maar ook direct aangegeven dat ik wel genoeg poorten had en ik mij hiermee wel zou redden.
Maar toen begon het een paar maanden naar onze betaling het volgende probleem.
We kregen een herrinering dat tot hun spijt onze rekening niet betaald was.
Wij zijn toen aan het internetbankieren gegaan en hadden gezien dat dat wel betaald was.
Ik heb toen weer in de zaak bij hun geweest en gezegd dat de rekening al lang betaald was en de fout dus bij hun lag.
Dit zal wel na zijn gekeken want hebben er nooit wat van weer gehoord.
Na de klacht begon afgelopen week weer een probleem met de pc.
Er waren hevige onweersbuien boven Rijssen en er is toen op de computer geslagen door de bliksem waardoor de voeding kapot was.
Ik ben die dag er op na de Firma Van Voorden Computers gegaan en uitgelegd wat er aan de hand was.
Mij werd verteld dat dat door de bliksem kon zijn geweest.
De werkneemster deelde mij mede dat er contact op zou worden genomen als ze wisten wat het ging kosten en wat de werkelijke oorzaak was.
Direct werd mij medegedeeld dat de mededeling tussen de 2 tot 3 dagen zou duren.
Het einde van die dagen viel voor mij in het weekend en dus gedacht van, dan ga ik er maandag wel naar toe.
Ik ben er op maandagmorgen naar toe gegaan en gevraagd hoe en wat.
Er werd mij door de medewerkster gezegd dat de pc klaar was,terwijl mij werd beloofd om eerst contact op te nemen met mij, dit is niet gedaan.
Bij controle of de reparatie was gedaan kwam ik tot de ontdekking dat het voorpaneel was vernield.
Ik heb toen ter plaatse gezegd dat dat niet was en dat dat verholpen moest worden.
De volgende dag is mijn vader er naar toe geweest en gevraagd hoe het zat met de pc.
Hier werd hem gevraagd of dat probleem al niet was geweest toen ik hem had gebracht,waarop hij antwoorde dat dat nooit was geweest.
Dus ze vertrouwden mij niet.
Het touwtrekken heeft een paar dagen gegaan en later de pc opgehaald met het probleem niet verholpen.
Heeft iemand meer een probleem met de Firma Van Voorden Computers?
Laat het anders ook weten via deze forum.