Opgelicht door PABO
Geplaatst: 04 sep 2010 15:47
Ik heb laatst een bestelling geplaatst bij Pabo, nu is de bestelling geaccepteerd, in mijn account staat dat ze verzonden zijn ook heb ik een bevestigingsmail gehad dat ze zsm worden bezorgd,
ik heb gelijk via IDEAL betaald. naa een aantal dagen heb ik gebeld waar mijn producten blijven welke ik heb bezteld, word mij verteld dat deze door hun zelf is geanuleerd omdat het blijkt dat ik bij een incasso loop en dat ik geen producten krijg en geen geld en ik het verder met de Incasso moet regelen.
nou heb ik hun aangegeven dat ik me opgelicht voel en dat ze dan die voor dat ik betaald zou hebben mij moesten inlichten dat ik niet kan bestellen.
wat kan ik hier verder aan doen ze staan mij ook gewoon niet te woord ze zeggen alleen dat ik het verder met de incasso moet oplossen. terwijl ze wel de bestelling hebben aangenomen en mij ervoor hebben laten betalen.
hier de Volgende mailwisseling die ik heb gehad.:
Geachte klant,
Wij kunnen u geen verdere medewerking verlenen.
Uw dossier is doorgestuurd naar het incassobureau.
U dient deze kwestie met hen op te lossen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Pabo Online Team
P.S. Heeft u al een webaccount bij www.pabo.nl?
Als u zich registreert kunt u met een aantal klikken uw bestellingen volgen,
de nieuwste aanbiedingen bekijken en uw gegevens beheren.
Deze service is 24 uur per dag beschikbaar!
------------------------------------------------------------------------------------
Nee ik ben nog steeds niet volledig beantwoord.
volgens mij snappen jullie het niet hoe de wet in elkaar zit.
ik heb betaald voor producten die ik heb besteld,
ik eis mijn producten of mijn geld terug.
JE KAN NIET NADAT ER PRODUCTEN BESTELD EN GELIJK BETAALD ZIJN, DE PRODUCTEN ACHTERHOUDEN.
DAT ER EEN ZAAK LIGT BIJ DE inCASSO IS EEN ANDER VERHAAL.
IK HAD VOOR DAT IK DE BESTELLING KON DOEN INGELICHT MOETEN WORDEN DAT IK NIET KAN BESTELLEN EN DAT DE PRODUCTEN NIET GELEVERD ZULLEN WORDEN.
DIT IS NIET GEBEURT, EN DAT GEEFT MIJ HET RECHT OM DE ARTIKELLEN TE ONTVANGEN OF MIJN GELD TERUG TE KRIJGEN.
CONSUMENTENBOND ZAL HIEROVER OP DE HOOGTE GEBRACHT WORDEN EN OOK ZAL IK HET VOORTBRENGEN BIJ RADAR.
DIT IS NAMELIJK OPLICHTERIJ. EN ZO VOEL IK ME OOK.
mvg
--------------------------------------------------------------------------------
Date: Sat, 4 Sep 2010 12:29:10 +0200
From: [email protected]
Subject: Re: *Andere vragen of opmerkingen? Stuur ons een e-mail!//rs 094865621/AB
Geachte klant,
Uw gegevens zijn doorgestuurd naar het onderstaande incassobureau.
Wij hebben geen inzage meer in uw gegevens en kunnen hierdoor
helaas ook geen medewerking verlenen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Pabo Online Team
P.S. Heeft u al een webaccount bij www.pabo.nl?
Als u zich registreert kunt u met een aantal klikken uw bestellingen volgen,
de nieuwste aanbiedingen bekijken en uw gegevens beheren.
Deze service is 24 uur per dag beschikbaar!
------------------------------------------------------------------------------------
Dit is nog geen antwoord op mijn vraag
ik wil mijn bestelling of mijn geld terug ik voel me nu erg belazerd door mij wel een bestelling
te laten plaatsen en te laten betalen.
en achteraf niet te bezorgen.
en ja ik heb een account daar staat in dat de bestelling op 26-08-2010 verzonden is.
MVG
PS. voor deze bestelling loopt er geen incasso dat kan ook niet.
ik heb besteld en gelijk betaald.
er kan niet achteraf gezegd worden dat ik niks krijg omdat ik bij een incasso loop.
dus hierbij mijn eis of de bestelling of mijn geld terug.
wetelijk zijn jullie verplicht de producten waar voor betaald is te leveren en zal er zeker zaak van maken.
al moet ik dit in het nieuws zetten. en bij de consumentenbond.
--------------------------------------------------------------------------------
Date: Fri, 3 Sep 2010 09:10:17 +0200
From: [email protected]
Subject: Re: *Andere vragen of opmerkingen? Stuur ons een e-mail!//rs 094865621
Geachte heer/mevrouw,
Uw klanten-dossier is inmiddels overgedragen aan:
Incassobureau: EOS
Telefoonnummer: 013 5352955
Mogelijk kan men daar uw vragen beantwoorden.
Met vriendelijke groeten,
Pabo Online Team
P.S. Heeft u al een webaccount bij www.pabo.nl?
Als u zich registreert kunt u met een aantal klikken uw bestellingen volgen,
de nieuwste aanbiedingen bekijken en uw gegevens beheren.
Deze service is 24 uur per dag beschikbaar!
[email protected] wrote:
------------------------------------------------------------------------------------
Commentaar Ik heb een bestelling geplaatst en betaald op 24-8-2010, ik heb hiervan een bevestiging gekregen, nu staat er op mijn accoount dat de bestelling verzonden is op 26-8-2010.
ik bel vandaag om na te vragen wanneer ik mijn bestelling krijg. ik krijg te horen dat mijn bestelling is geanuleerd omdat k bij de incasso zit. nu is het de omgekeerder wereld om een bestelling te laten plaatsen te laten betalen en dan en de bestelling niet te sturen en niet mijn geld terug te storten.
ik eis hierbij mijn bestelling of mijn geld terug.
het hoort zo te zijn dat als ik niet zou kunnen bestellen dat van te voren aangegeven dient te worden.
graag restitutie.
ik neem dit zeer kwalijk en zal er actie op ondernemen, omdat ik in de maling ben genomen door mij eerst te laten betalen en dan mijn bestelling niet te verzenden.
MVG
ik heb gelijk via IDEAL betaald. naa een aantal dagen heb ik gebeld waar mijn producten blijven welke ik heb bezteld, word mij verteld dat deze door hun zelf is geanuleerd omdat het blijkt dat ik bij een incasso loop en dat ik geen producten krijg en geen geld en ik het verder met de Incasso moet regelen.
nou heb ik hun aangegeven dat ik me opgelicht voel en dat ze dan die voor dat ik betaald zou hebben mij moesten inlichten dat ik niet kan bestellen.
wat kan ik hier verder aan doen ze staan mij ook gewoon niet te woord ze zeggen alleen dat ik het verder met de incasso moet oplossen. terwijl ze wel de bestelling hebben aangenomen en mij ervoor hebben laten betalen.
hier de Volgende mailwisseling die ik heb gehad.:
Geachte klant,
Wij kunnen u geen verdere medewerking verlenen.
Uw dossier is doorgestuurd naar het incassobureau.
U dient deze kwestie met hen op te lossen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Pabo Online Team
P.S. Heeft u al een webaccount bij www.pabo.nl?
Als u zich registreert kunt u met een aantal klikken uw bestellingen volgen,
de nieuwste aanbiedingen bekijken en uw gegevens beheren.
Deze service is 24 uur per dag beschikbaar!
------------------------------------------------------------------------------------
Nee ik ben nog steeds niet volledig beantwoord.
volgens mij snappen jullie het niet hoe de wet in elkaar zit.
ik heb betaald voor producten die ik heb besteld,
ik eis mijn producten of mijn geld terug.
JE KAN NIET NADAT ER PRODUCTEN BESTELD EN GELIJK BETAALD ZIJN, DE PRODUCTEN ACHTERHOUDEN.
DAT ER EEN ZAAK LIGT BIJ DE inCASSO IS EEN ANDER VERHAAL.
IK HAD VOOR DAT IK DE BESTELLING KON DOEN INGELICHT MOETEN WORDEN DAT IK NIET KAN BESTELLEN EN DAT DE PRODUCTEN NIET GELEVERD ZULLEN WORDEN.
DIT IS NIET GEBEURT, EN DAT GEEFT MIJ HET RECHT OM DE ARTIKELLEN TE ONTVANGEN OF MIJN GELD TERUG TE KRIJGEN.
CONSUMENTENBOND ZAL HIEROVER OP DE HOOGTE GEBRACHT WORDEN EN OOK ZAL IK HET VOORTBRENGEN BIJ RADAR.
DIT IS NAMELIJK OPLICHTERIJ. EN ZO VOEL IK ME OOK.
mvg
--------------------------------------------------------------------------------
Date: Sat, 4 Sep 2010 12:29:10 +0200
From: [email protected]
Subject: Re: *Andere vragen of opmerkingen? Stuur ons een e-mail!//rs 094865621/AB
Geachte klant,
Uw gegevens zijn doorgestuurd naar het onderstaande incassobureau.
Wij hebben geen inzage meer in uw gegevens en kunnen hierdoor
helaas ook geen medewerking verlenen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Pabo Online Team
P.S. Heeft u al een webaccount bij www.pabo.nl?
Als u zich registreert kunt u met een aantal klikken uw bestellingen volgen,
de nieuwste aanbiedingen bekijken en uw gegevens beheren.
Deze service is 24 uur per dag beschikbaar!
------------------------------------------------------------------------------------
Dit is nog geen antwoord op mijn vraag
ik wil mijn bestelling of mijn geld terug ik voel me nu erg belazerd door mij wel een bestelling
te laten plaatsen en te laten betalen.
en achteraf niet te bezorgen.
en ja ik heb een account daar staat in dat de bestelling op 26-08-2010 verzonden is.
MVG
PS. voor deze bestelling loopt er geen incasso dat kan ook niet.
ik heb besteld en gelijk betaald.
er kan niet achteraf gezegd worden dat ik niks krijg omdat ik bij een incasso loop.
dus hierbij mijn eis of de bestelling of mijn geld terug.
wetelijk zijn jullie verplicht de producten waar voor betaald is te leveren en zal er zeker zaak van maken.
al moet ik dit in het nieuws zetten. en bij de consumentenbond.
--------------------------------------------------------------------------------
Date: Fri, 3 Sep 2010 09:10:17 +0200
From: [email protected]
Subject: Re: *Andere vragen of opmerkingen? Stuur ons een e-mail!//rs 094865621
Geachte heer/mevrouw,
Uw klanten-dossier is inmiddels overgedragen aan:
Incassobureau: EOS
Telefoonnummer: 013 5352955
Mogelijk kan men daar uw vragen beantwoorden.
Met vriendelijke groeten,
Pabo Online Team
P.S. Heeft u al een webaccount bij www.pabo.nl?
Als u zich registreert kunt u met een aantal klikken uw bestellingen volgen,
de nieuwste aanbiedingen bekijken en uw gegevens beheren.
Deze service is 24 uur per dag beschikbaar!
[email protected] wrote:
------------------------------------------------------------------------------------
Commentaar Ik heb een bestelling geplaatst en betaald op 24-8-2010, ik heb hiervan een bevestiging gekregen, nu staat er op mijn accoount dat de bestelling verzonden is op 26-8-2010.
ik bel vandaag om na te vragen wanneer ik mijn bestelling krijg. ik krijg te horen dat mijn bestelling is geanuleerd omdat k bij de incasso zit. nu is het de omgekeerder wereld om een bestelling te laten plaatsen te laten betalen en dan en de bestelling niet te sturen en niet mijn geld terug te storten.
ik eis hierbij mijn bestelling of mijn geld terug.
het hoort zo te zijn dat als ik niet zou kunnen bestellen dat van te voren aangegeven dient te worden.
graag restitutie.
ik neem dit zeer kwalijk en zal er actie op ondernemen, omdat ik in de maling ben genomen door mij eerst te laten betalen en dan mijn bestelling niet te verzenden.
MVG