"gratis" 1 maand mobiel internet KPN Hi
Geplaatst: 04 sep 2010 16:11
Eind juli kreeg ik een SMS van KPN Hi met het aanbod om een maand gratis internet om mijn mobiel uit te proberen. Hiervoor kon ik een SMS sturen of telefonisch contact opnemen. Ik heb gebeld en er werd mij aangeraden tijdig op te zeggen omdat je na een maand abonnementskosten in rekening krijgt voor de dienst mobiel internet. De hele maand augustus zou ik dus gebruik kunnen maken van gratis internet met mijn mobiele telefoon.
Begin augustus belde ik met de klantenservice van Hi om de dienst stop te zetten per einde van de maand. De dame bevestigde dit en gaf aan dat ik de rest van de maand augustus nog gratis gebruik kon maken van mobiel internet.
Ik kreeg echter een gigantische rekening voor mijn mobiele telefoon: ruim 500 euro (gratis?). Ik heb gelijk contact opgenomen 24 augustus met de klantenservice hoe dit mogelijk was, ik had toch zeker gratis mobiel internet aangemeld? Deze dame vertelde dat ik de dienst per direct had stopgezet en dat ik daarom de kosten van mobiel internet nu in rekening kreeg. Ik vroeg de klantenservice wat de logica van mij zou zijn om de gratis dienst stop te zetten als ik er hierna wel gebruik van ga maken???
De dame vond het ook raar en maakte een klacht aan, mobiel nummer en e-mailadres werden genoteerd, binnen 10 dagen zou ik antwoord krijgen. De Hi klantenservice dame adviseerde mij ook om het bedrag van de rekening te storneren bij de bank, dan zou hiermee de klacht in behandeling worden genomen. Ik heb direct de bank gebeld, zo gezegd zo gedaan.
27-08-2010: Ik krijg opeens een SMS dat de automatische incasso mislukt is en als ik niet betaal dat ik word afgesloten. Ik heb gelijk weer gebeld met de klantenservice van Hi. Mijn nummer zou absoluut niet worden geblokkeerd/afgesloten zolang de klacht nog niet is afgehandeld... een paar uur later ontvang ik alweer een 2e SMS met betalingsherinnering.
02-09-2010: Niks gehoord van KPN, maar ik kan geen uitgaande verbinding meer maken sinds eind van de middag/avond. Mensen kunnen mij wel bellen en SMS-en maar zelf ben ik geblokkeerd.
Op 03-09-2010 's ochtends vroeg maar weer gebeld met de KPN Hi klantenservice. Hele verhaal gedaan, binnen 24 uur zal klacht in behandeling worden genomen. Dan zou ik de volgende ochtend nog gebeld worden door de klantenservice.
Voor de zekerheid om 12:00 nog gebeld met de klantenservice of alles nog wel goed ging komen binnen 24 uur. Ja meneer.
04-09-2010: ik ben nog steeds geblokkeerd en het duurt volgens deze meneer van de KPN Hi klantenservice nu nog eens 24 uur voordat ik gedeblokkeerd ga worden, als dat al gaat gebeuren. Volgens deze meneer heb ik een andere afdeling gesproken als ik een mobiel nummer en e-mailadres heb moeten doorgeven. Onzin! Gewoon steeds 1200 gebeld.
Nu komt er nog eens bij dat ik een brief heb gekregen van KPN Hi dat ik voor 11-09-2010 de rekening dien te betalen, anders wordt het nummer geheel afgesloten.
Ik kom niet verder bij de klantenservice van KPN Hi, zeggen dat ze niks kunnen doen en dat ik moet afwachten. Je kan ze niet mailen, je wordt niet terug gebeld. Heeft iemand tips om dit op te lossen?
Begin augustus belde ik met de klantenservice van Hi om de dienst stop te zetten per einde van de maand. De dame bevestigde dit en gaf aan dat ik de rest van de maand augustus nog gratis gebruik kon maken van mobiel internet.
Ik kreeg echter een gigantische rekening voor mijn mobiele telefoon: ruim 500 euro (gratis?). Ik heb gelijk contact opgenomen 24 augustus met de klantenservice hoe dit mogelijk was, ik had toch zeker gratis mobiel internet aangemeld? Deze dame vertelde dat ik de dienst per direct had stopgezet en dat ik daarom de kosten van mobiel internet nu in rekening kreeg. Ik vroeg de klantenservice wat de logica van mij zou zijn om de gratis dienst stop te zetten als ik er hierna wel gebruik van ga maken???
De dame vond het ook raar en maakte een klacht aan, mobiel nummer en e-mailadres werden genoteerd, binnen 10 dagen zou ik antwoord krijgen. De Hi klantenservice dame adviseerde mij ook om het bedrag van de rekening te storneren bij de bank, dan zou hiermee de klacht in behandeling worden genomen. Ik heb direct de bank gebeld, zo gezegd zo gedaan.
27-08-2010: Ik krijg opeens een SMS dat de automatische incasso mislukt is en als ik niet betaal dat ik word afgesloten. Ik heb gelijk weer gebeld met de klantenservice van Hi. Mijn nummer zou absoluut niet worden geblokkeerd/afgesloten zolang de klacht nog niet is afgehandeld... een paar uur later ontvang ik alweer een 2e SMS met betalingsherinnering.
02-09-2010: Niks gehoord van KPN, maar ik kan geen uitgaande verbinding meer maken sinds eind van de middag/avond. Mensen kunnen mij wel bellen en SMS-en maar zelf ben ik geblokkeerd.
Op 03-09-2010 's ochtends vroeg maar weer gebeld met de KPN Hi klantenservice. Hele verhaal gedaan, binnen 24 uur zal klacht in behandeling worden genomen. Dan zou ik de volgende ochtend nog gebeld worden door de klantenservice.
Voor de zekerheid om 12:00 nog gebeld met de klantenservice of alles nog wel goed ging komen binnen 24 uur. Ja meneer.
04-09-2010: ik ben nog steeds geblokkeerd en het duurt volgens deze meneer van de KPN Hi klantenservice nu nog eens 24 uur voordat ik gedeblokkeerd ga worden, als dat al gaat gebeuren. Volgens deze meneer heb ik een andere afdeling gesproken als ik een mobiel nummer en e-mailadres heb moeten doorgeven. Onzin! Gewoon steeds 1200 gebeld.
Nu komt er nog eens bij dat ik een brief heb gekregen van KPN Hi dat ik voor 11-09-2010 de rekening dien te betalen, anders wordt het nummer geheel afgesloten.
Ik kom niet verder bij de klantenservice van KPN Hi, zeggen dat ze niks kunnen doen en dat ik moet afwachten. Je kan ze niet mailen, je wordt niet terug gebeld. Heeft iemand tips om dit op te lossen?