Consumentenbond.nl
Geplaatst: 05 sep 2010 15:53
Een tijdje geleden is mijn laptop gecrasht door een virus. Als ICT student heb ik zelf mijn laptop onderhanden genomen en ik was na een uurtje klaar om en gratis virusscanner te installeren.
Even zoeken met Google naar een test van gratis virusscanner bracht mij op de pagina van de consumentenbond.nl.
Om de testresultaten te bekijken moest ik mij aanmelden, zo gezegd zo gedaan. Helaas was dit niet de eerste site van deze dag waarvoor ik mij moest aanmelden dus ik geef toe dit ging snel en zonder goed op te letten omdat ik het helemaal zat was om me elke keer overal te registreren.
Omdat ik in Arnhem studeer maar tijdens de vakantie bij mijn ouders verblijf heb ik pas op 26 augustus mijn post opgehaald en kwam ik erachter dat ik mij dus had aangemeld voor een betaald abonnement van de consumentenbond. Dezelfde dag nog heb ik een e-mail gestuurd naar de consumentenbond, alles uitgelegd en gevraagd of ze het abonnement kosteloos wilde stopzetten.
Maar helaas dat ging niet meer... Nu verplichten ze mij om te betalen voor iets waar ik niks aan heb en voor mij als student toch een hoop geld kost.
Is er een manier om hier toch nog onderuit te komen?
ter info:
Datum de e-mail van de consumenten waarin mijn registratie werd bevestigd: woensdag 11 augustus 2010 11:26:01
Datum van de verzonden e-mail voor het vragen voor kosteloze annulering: donderdag 26 augustus 2010
Even zoeken met Google naar een test van gratis virusscanner bracht mij op de pagina van de consumentenbond.nl.
Om de testresultaten te bekijken moest ik mij aanmelden, zo gezegd zo gedaan. Helaas was dit niet de eerste site van deze dag waarvoor ik mij moest aanmelden dus ik geef toe dit ging snel en zonder goed op te letten omdat ik het helemaal zat was om me elke keer overal te registreren.
Omdat ik in Arnhem studeer maar tijdens de vakantie bij mijn ouders verblijf heb ik pas op 26 augustus mijn post opgehaald en kwam ik erachter dat ik mij dus had aangemeld voor een betaald abonnement van de consumentenbond. Dezelfde dag nog heb ik een e-mail gestuurd naar de consumentenbond, alles uitgelegd en gevraagd of ze het abonnement kosteloos wilde stopzetten.
Maar helaas dat ging niet meer... Nu verplichten ze mij om te betalen voor iets waar ik niks aan heb en voor mij als student toch een hoop geld kost.
Is er een manier om hier toch nog onderuit te komen?
ter info:
Datum de e-mail van de consumenten waarin mijn registratie werd bevestigd: woensdag 11 augustus 2010 11:26:01
Datum van de verzonden e-mail voor het vragen voor kosteloze annulering: donderdag 26 augustus 2010