product word niet geleverd en kan geen contact krijgen.
Geplaatst: 06 sep 2010 11:10
Hey radar users,
Ik heb hier een probleem en ik weet er momenteel geen oplossing voor, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Op 20 Augustus heb ik via de site Studentmobiel.nl de Samsung Star (pre-paid) besteld, ik heb diezelfde dag nog het geld overgemaakt via een schriftelijke factuur en daar een bevestiging van gekregen.
Het probleem is nu dat ik niks geleverd krijg, en dat ik nergens aanvullende informatie hierover kan vinden.
Bij hun kopje 'orderstatus' staat nog steeds:
Nu wordt zelfs mijn versie niet meer getoond, ze hebben het gewoon weggehaald.
Geen reden tot zorg toch? ze hebben vast vertraging en mijn mobieltje was de enige op voorraad.
Op 1 September heb ik een mailtje gestuurd waar ik netjes heb gevraagd hoe het zit met mijn orderstatus.
Tot nu toe geen antwoord.
Vandaag had ik er dus echt genoeg van.
Ik heb hun algemeen (en enigste) nummer gebeld maar dat is niet in gebruik.
Je hoort rare hoge pieptonen en kom dus geen stap verder.
Ik kan op geen enkele manier contact krijgen en ik heb geen aanvullende informatie vinden over hoe het nu zit met het product.
Wat ik weet is dat ik mijn geld niet terug kan krijgen.
Ik kan dit niet doen, de ing kan dit niet doen: alleen het bedrijf (studentmobiel) zelf .
Ik heb vandaag dus een iets minder nette brief gestuurd; geen zorgen, ik heb gewoon verteld dat ik teleurgesteld ben in de service en dat ik mijn bestelling wil annuleren, ik heb ook mijn gehele verhaal verteld (schelden en bedreigen maakt alles alleen maar erger).
Ik verwacht eigenlijk geen (spoedig) antwoord op die mail.
Wat kan ik nu doen? ik kan op geen enkele manier in contact komen en ik kan zelf niet mijn geld terughalen.
Bedankt voor het lezen
Ik heb hier een probleem en ik weet er momenteel geen oplossing voor, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Op 20 Augustus heb ik via de site Studentmobiel.nl de Samsung Star (pre-paid) besteld, ik heb diezelfde dag nog het geld overgemaakt via een schriftelijke factuur en daar een bevestiging van gekregen.
Het probleem is nu dat ik niks geleverd krijg, en dat ik nergens aanvullende informatie hierover kan vinden.
Bij hun kopje 'orderstatus' staat nog steeds:
Heel toevallig is ook dat na mijn bestelling het betreffende product opeens niet meer op voorraad was.Uw betaling is ontvangen. Als het bestelde product op voorraad is wordt het dezelfde dag aan u verzonden.
Nu wordt zelfs mijn versie niet meer getoond, ze hebben het gewoon weggehaald.
Geen reden tot zorg toch? ze hebben vast vertraging en mijn mobieltje was de enige op voorraad.
Op 1 September heb ik een mailtje gestuurd waar ik netjes heb gevraagd hoe het zit met mijn orderstatus.
Tot nu toe geen antwoord.
Vandaag had ik er dus echt genoeg van.
Ik heb hun algemeen (en enigste) nummer gebeld maar dat is niet in gebruik.
Je hoort rare hoge pieptonen en kom dus geen stap verder.
Ik kan op geen enkele manier contact krijgen en ik heb geen aanvullende informatie vinden over hoe het nu zit met het product.
Wat ik weet is dat ik mijn geld niet terug kan krijgen.
Ik kan dit niet doen, de ing kan dit niet doen: alleen het bedrijf (studentmobiel) zelf .
Ik heb vandaag dus een iets minder nette brief gestuurd; geen zorgen, ik heb gewoon verteld dat ik teleurgesteld ben in de service en dat ik mijn bestelling wil annuleren, ik heb ook mijn gehele verhaal verteld (schelden en bedreigen maakt alles alleen maar erger).
Ik verwacht eigenlijk geen (spoedig) antwoord op die mail.
Wat kan ik nu doen? ik kan op geen enkele manier in contact komen en ik kan zelf niet mijn geld terughalen.
Bedankt voor het lezen