KPN SLECHT BEREIK EN KLANTENSERVICE SLECHT
Geplaatst: 07 sep 2010 11:57
Beste Mevrouw/Meneer,
Naar aanleiding van mijn bellen naar KPN Klantenservice verschijnde keren, ben ik het nu echt zat.
Ik heb twee aansluitingen bij kpn
WAARMEE IK SLECHT BEREIK HEB.
De eerste twee heb ik nogal problemen (zacht uitgedrukt) mee,
Ik woon vlakbij een grensgebied telkens valt kpn weg ! en dan komt er een belgische provider tevoorschijn, nu blijkt dat ik telkens tegen duurder tarief zit te
bellen en smsen''ALS IK AL KAN BELLEN OF SMSEN;(dit heeft zelf een mederwerker van kpn bevestigd), terwijl ik gewoon in NEDERLAND woon.
Ik vind dit gewoon ronduit schandalig dat ik op zo manier bedonderd word.
Bij ALLEBEI DE AANSLUITINGEN HEBBEN minimaal bereik en ook het bovenstaande komt regelmatig voor , maar ook als mensen dit nummer niet kunnen bereiken krijg ik pas 3 a 4 dagen naderhand pas een voicemail bericht of een sms hiervan.
Ook heeft een medewerker van KPN KLANTENSERVICE gezegd dat het bereik slecht/niet optimaal was, MAAR WAARVOOR BETAAL IK DAN ?????
Als dit zo door moet gaan vorder ik alle automatische incasso's in en betaal ik niet meer.
Ik ga niet betalen voor buitenlandse kosten terwijl ik gewoon in nederland woon.
EN AL HELEMAAL NIET VOOR ABBONEMENTEN DIE MINIMAAL BEREIK HEBBEN.
En ik mag aannemen als je een abbonement hebt bij KPN dat de bereikbaarheid dan ook goed is. (DUS NIET!)
* ik was het vh weekend echt goed zat, toen ik naar vh weekend de 112 moest bellen en ik kreeg geen bereik TERWIJL DIT UITERST URGENT WAS.
DUS IK BELDE GISTEREN MA 6 SEPT NAAR DE KLANTENSERVICE ALWEER .....
IK LEGDE WEER HEEL HET VERHAAL UIT DAT IK GEEN/TOT MINIMAAL BEREIK HEB MET BEIDE AANSLUITINGEN, ondertussen was weer de lijn weggevallen MOEST IK ZELF WEER OPNIEUW BELLEN NAAR DE KLANTENSERVICE, DEZE VERTELDE MIJ NAAR ONDERZOEK BIJ TECHNICHE DIENST EN DEKKING ONDERZOEK. dat ik helaas omdat ik op een landelijk afgelegen gebied woon HET BEREIK MATIG IS EN HET NIET KON KOMEN DOOR DE GSM TOESTELLEN.
DEZE MEVR VAN PEER ADVISEERDE MIJ OM NAAR DE WINKEL TE GAAN WAAR IK DEZE GEKOCHT HAD EN DE CONTRACTEN KOSTELOOS TE LATEN ONTBINDEN.(zij zou daar een aantekening van maken)
ik vroeg nog kan u dat voor mij niet doen dan ? nee dat kunnen wij hier niet bij de klantenservice, dus moest ik naar de winkel afreizen in bergen op zoom, aangekomen daar vertelde ik het hele verhaal tegen medewerker PATRICK.
En wat zei deze medewerker doodleuk: SORRY DAT KUNNEN WIJ HIER NIET DOEN, DAT MOGEN WIJ NIET.
Ik nog gevraagd of hij dan de kpn eens wilde bellen omdat ik er wel helemaal voor naar bergen op zoom gekomen was. MAAR NEE DAT DEZE NIET, IK MOEST HET ZELF MAAR DOEN.
Heb dus zelf buiten staan bellen naar de klantenservice en alles uitgelegd.
Toen zei deze mevr (weer een andere) Dat hun dat niet konden, maar zei zou nogmaals testen op het bereik en kwam uit op een matig bereik, ze adviseerde toen om naar de winkel terug te gaan, om de simkaarten van beide aansluitingen in andere toestellen te plaatsen en kijken of ik dan wel beter bereik had (IN BERGEN OP ZOOM DUS ).
maar goed toch maar gedaan ik weer terug naar de winkel, kwam nu bij een andere medewerker, Die zei : SORRY MAAR DAAR BEGIN IK NIET AAN, DAT KAN IK NIET DOEN.
Ik heb nog gevraagd of hij dan aub naar de klantenservice wilde bellen, deze deed dat eventjes, maar kwam toch weer op het resultaat uit DAT IK DE KLANTENSERVICE MOEST BELLEN ...ALWEER !
NU ZIT IK THUIS MET TWEE AANSLUITINGEN DIE HET AMPER DOEN QUA BEREIK
(heb zelfs al een keer geprobeerd handmatig de instelling te verzetten op advies van de klantenservice maar dat HELPT NIET!)
Dus kortom gevat ik heb al TIG KEER GEBELD naar de KPN KLANTENSERVICE ben zelfs terug naar de winkel gegaan IN BERGEN OP ZOOM!
MAAR GEEN VAN ALLEN HEB IETS UITGEHAALD !
MAAR WEL IEDERE MAAND GELD INCASSEREN VOOR AANSLUITINGEN DIE NIET / TOT WEINIG BEREIK HEBBEN.
Nou beste KPN als ik niet snel een oplossing krijg, dan HOEVEN JULLIE OOK NIET MEER TE INCASSEREN ELKE MAAND!
mvg r.saarloos
Naar aanleiding van mijn bellen naar KPN Klantenservice verschijnde keren, ben ik het nu echt zat.
Ik heb twee aansluitingen bij kpn
WAARMEE IK SLECHT BEREIK HEB.
De eerste twee heb ik nogal problemen (zacht uitgedrukt) mee,
Ik woon vlakbij een grensgebied telkens valt kpn weg ! en dan komt er een belgische provider tevoorschijn, nu blijkt dat ik telkens tegen duurder tarief zit te
bellen en smsen''ALS IK AL KAN BELLEN OF SMSEN;(dit heeft zelf een mederwerker van kpn bevestigd), terwijl ik gewoon in NEDERLAND woon.
Ik vind dit gewoon ronduit schandalig dat ik op zo manier bedonderd word.
Bij ALLEBEI DE AANSLUITINGEN HEBBEN minimaal bereik en ook het bovenstaande komt regelmatig voor , maar ook als mensen dit nummer niet kunnen bereiken krijg ik pas 3 a 4 dagen naderhand pas een voicemail bericht of een sms hiervan.
Ook heeft een medewerker van KPN KLANTENSERVICE gezegd dat het bereik slecht/niet optimaal was, MAAR WAARVOOR BETAAL IK DAN ?????
Als dit zo door moet gaan vorder ik alle automatische incasso's in en betaal ik niet meer.
Ik ga niet betalen voor buitenlandse kosten terwijl ik gewoon in nederland woon.
EN AL HELEMAAL NIET VOOR ABBONEMENTEN DIE MINIMAAL BEREIK HEBBEN.
En ik mag aannemen als je een abbonement hebt bij KPN dat de bereikbaarheid dan ook goed is. (DUS NIET!)
* ik was het vh weekend echt goed zat, toen ik naar vh weekend de 112 moest bellen en ik kreeg geen bereik TERWIJL DIT UITERST URGENT WAS.
DUS IK BELDE GISTEREN MA 6 SEPT NAAR DE KLANTENSERVICE ALWEER .....
IK LEGDE WEER HEEL HET VERHAAL UIT DAT IK GEEN/TOT MINIMAAL BEREIK HEB MET BEIDE AANSLUITINGEN, ondertussen was weer de lijn weggevallen MOEST IK ZELF WEER OPNIEUW BELLEN NAAR DE KLANTENSERVICE, DEZE VERTELDE MIJ NAAR ONDERZOEK BIJ TECHNICHE DIENST EN DEKKING ONDERZOEK. dat ik helaas omdat ik op een landelijk afgelegen gebied woon HET BEREIK MATIG IS EN HET NIET KON KOMEN DOOR DE GSM TOESTELLEN.
DEZE MEVR VAN PEER ADVISEERDE MIJ OM NAAR DE WINKEL TE GAAN WAAR IK DEZE GEKOCHT HAD EN DE CONTRACTEN KOSTELOOS TE LATEN ONTBINDEN.(zij zou daar een aantekening van maken)
ik vroeg nog kan u dat voor mij niet doen dan ? nee dat kunnen wij hier niet bij de klantenservice, dus moest ik naar de winkel afreizen in bergen op zoom, aangekomen daar vertelde ik het hele verhaal tegen medewerker PATRICK.
En wat zei deze medewerker doodleuk: SORRY DAT KUNNEN WIJ HIER NIET DOEN, DAT MOGEN WIJ NIET.
Ik nog gevraagd of hij dan de kpn eens wilde bellen omdat ik er wel helemaal voor naar bergen op zoom gekomen was. MAAR NEE DAT DEZE NIET, IK MOEST HET ZELF MAAR DOEN.
Heb dus zelf buiten staan bellen naar de klantenservice en alles uitgelegd.
Toen zei deze mevr (weer een andere) Dat hun dat niet konden, maar zei zou nogmaals testen op het bereik en kwam uit op een matig bereik, ze adviseerde toen om naar de winkel terug te gaan, om de simkaarten van beide aansluitingen in andere toestellen te plaatsen en kijken of ik dan wel beter bereik had (IN BERGEN OP ZOOM DUS ).
maar goed toch maar gedaan ik weer terug naar de winkel, kwam nu bij een andere medewerker, Die zei : SORRY MAAR DAAR BEGIN IK NIET AAN, DAT KAN IK NIET DOEN.
Ik heb nog gevraagd of hij dan aub naar de klantenservice wilde bellen, deze deed dat eventjes, maar kwam toch weer op het resultaat uit DAT IK DE KLANTENSERVICE MOEST BELLEN ...ALWEER !
NU ZIT IK THUIS MET TWEE AANSLUITINGEN DIE HET AMPER DOEN QUA BEREIK
(heb zelfs al een keer geprobeerd handmatig de instelling te verzetten op advies van de klantenservice maar dat HELPT NIET!)
Dus kortom gevat ik heb al TIG KEER GEBELD naar de KPN KLANTENSERVICE ben zelfs terug naar de winkel gegaan IN BERGEN OP ZOOM!
MAAR GEEN VAN ALLEN HEB IETS UITGEHAALD !
MAAR WEL IEDERE MAAND GELD INCASSEREN VOOR AANSLUITINGEN DIE NIET / TOT WEINIG BEREIK HEBBEN.
Nou beste KPN als ik niet snel een oplossing krijg, dan HOEVEN JULLIE OOK NIET MEER TE INCASSEREN ELKE MAAND!
mvg r.saarloos