Telefonisch Verlengen Tele2 abonnement *PAS OP!*
Geplaatst: 09 sep 2010 15:40
Werd vanmiddag gebeld door tele 2.
>"U bent nog tevreden met Tele 2?"
<euuh, ja
>"IVM nieuwe wetgeving per 1 januari bellen we mensen die klant bij ons zijn op om het abonnement te verlengen. en volgens onze gegevens loopt uw abonnement bijna af. We mogen het nu niet meer stilzwijgend verlengen, dus vandaar dit telefoontje zodat wij kunnen regelen om het in orde te maken."
<Stuur de aanbieding maar via de post of via de e-mail. dan kan ik er even over nadenken
> Nee meneer, we sturen niks op via de mail of post.
< Maar wat nou als ik nu niet reageer, wat gebeurd er dan?
> Dan heeft u straks geen internet meer
< Nou dat vind ik een hele rare gang van zaken. kan me niet voorstellen dat die nieuwe wet zo in elkaar zit.
> Dan moet u het zelf maar weten meneer. Goedenmiddag. <Klik>
Heb vervolgens zelf met de klantenservice van Tele 2 gebeld om over deze verkooptruuk een klacht in te dienen, en de medewerker vond het ook een verkeerde voorstelling van zaken die die verkoopmedewerker aan de telefoon doorgaf.
U BENT DUS GEWAARSCHUWD!
U hoeft dus NIET op dit aanbod in te gaan...
Abonnement blijft gewoon doorlopen en is PER maand opzegbaar!
>"U bent nog tevreden met Tele 2?"
<euuh, ja
>"IVM nieuwe wetgeving per 1 januari bellen we mensen die klant bij ons zijn op om het abonnement te verlengen. en volgens onze gegevens loopt uw abonnement bijna af. We mogen het nu niet meer stilzwijgend verlengen, dus vandaar dit telefoontje zodat wij kunnen regelen om het in orde te maken."
<Stuur de aanbieding maar via de post of via de e-mail. dan kan ik er even over nadenken
> Nee meneer, we sturen niks op via de mail of post.
< Maar wat nou als ik nu niet reageer, wat gebeurd er dan?
> Dan heeft u straks geen internet meer
< Nou dat vind ik een hele rare gang van zaken. kan me niet voorstellen dat die nieuwe wet zo in elkaar zit.
> Dan moet u het zelf maar weten meneer. Goedenmiddag. <Klik>
Heb vervolgens zelf met de klantenservice van Tele 2 gebeld om over deze verkooptruuk een klacht in te dienen, en de medewerker vond het ook een verkeerde voorstelling van zaken die die verkoopmedewerker aan de telefoon doorgaf.
U BENT DUS GEWAARSCHUWD!
U hoeft dus NIET op dit aanbod in te gaan...
Abonnement blijft gewoon doorlopen en is PER maand opzegbaar!