LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mondial wonen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
nuhely70
Berichten: 32
Lid geworden op: 27 apr 2006 10:32

Mondial wonen

Ongelezen bericht door nuhely70 »

Graag hoor ik advies van iemand die weet wat wij nu moeten doen nadat de aangetekende brief is verstuurd en er niet op gereageerd word door Mondial?
Zal ik de winkel bellen? ik heb geen idee
Wie kan mij helpen :?:
Groetjes

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Mondial wonen

Ongelezen bericht door crazyme »

Je durft niet te bellen ?

nuhely70
Berichten: 32
Lid geworden op: 27 apr 2006 10:32

Re: Mondial wonen

Ongelezen bericht door nuhely70 »

Jawel ik durf wel te bellen maar ik schiet er niets mee op omdat ze maar blijven zeggen we wachten nog steeds op de hoeker en we nemen contact op met de fabriek, u word terug gebeld, ze moeten nog bellen :( en ze zijn nu niet echt vriendelijk meer :?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Mondial wonen

Ongelezen bericht door crazyme »

Een afspraak maken en het gesprek face to face aangaan.

nuhely70
Berichten: 32
Lid geworden op: 27 apr 2006 10:32

Re: Mondial wonen

Ongelezen bericht door nuhely70 »

Daar had ik ook al aan gedacht :| moet even de moed verzamelen :?
Heb natuurlijk al de stap gezet met de aangetekende brief en omdat daar ook niet op gereageerd word heb ik het idee dat als ik naar de winkel ga dat ze dat niet op prijs stellen?

16again
Berichten: 16398
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Mondial wonen

Ongelezen bericht door 16again »

Precieze inhoud van je aangetekende brief ken ik niet (gestelde termijn voor antwoord, stond er al in die brief welke stappen je onderneemt bij uitblijven van antwoord...), maar mogelijk wordt het tijd om naar geschillencommissie te stappen voor ontbinden van de koop
Een afspraak maken en het gesprek face to face aangaan.
Dat lijkt mij al een gepasseerd station, als je zoals in ander topic te lezen valt telefonisch afgesnauwd wordt.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 4#p1029994
Het niet reageren op aangetekende brief versterkt positie Mondial sowieso niet

nuhely70
Berichten: 32
Lid geworden op: 27 apr 2006 10:32

Re: Mondial wonen

Ongelezen bericht door nuhely70 »

Ja ik had in de aangetekende brief wat wij graag wilde en dat was ons geld terug en dat het beter was om het bankstel op te halen, Ik moet eerlijk zeggen dat ik totaal geen plezier heb van de bank?
Vind het erg jammer, maar ik heb recht op een heel bankstel dacht ik zo?
Er word totaal niet gereageerd en wat Mondial zei de hoeker is besteld, maar voor alsnog is die dus nog steeds niet binnen anders had ik wel wat gehoord.
Dus ik heb zeker mijn twijfel of ze hem besteld hebben want vanaf februari duurt het wel erg lang.
Ik heb echt geen idee wat ik nu verder moet doen

Gesloten