Overstap van KPN naar Ziggo
Geplaatst: 10 sep 2010 19:14
Hallo,
Ik had Internet+Bellen van KPN
Een kleine 2,5 maand terug heb ik problemen gehad met mijn Playstation3 doordat KPN zonodig de Gigaset router van Siemens moest vervangen door een TG787 van Thomson-Alcatel (zodat alles pot dicht zit) beter voor de beveiliging werd gezegd.
Naar KPN gebeld en werd gezegd dat PS3 niet werd ondersteund en dat de schuld lag bij Tiscali (waar de router van is). Daar heen gebeld en zeiden precies het omgekeerde ( dus kastje naar de muur verhaal )
Daar heb ik mij maar bij neergelegd omdat het online gamen zelf nog wel lukte , maar niet zoals ik wou.
Nou heb ik 20aug met Ziggo gebeld om over te stappen en dat zou dus per 30september gebeuren (ivm monteur die op 27sept komt die alles zou aanleggen) en Ziggo zou dat allemaal regelen.
Toen heb ik met KPN gebeld omdat mijn telefoon verbinding weg was. Er werd gezegd na lang zoeken dat het abonnement was opgezegd per 30augustus
Dus direct naar Ziggo gebeld en die konden mij garanderen dat ze toch echt op 30sept hadden aangegeven dat alles zou worden overgezet.
Toen heb ik KPN weer gebeld. Maar de KPN medewerker wist niet of het voor hun de moeite waard was om voor die paar weken (van 30aug t/m 30sept) het weer aan te sluiten en dit moest dan ook maar gebeuren tegen betaling ( aansluitkosten ) , en het moest nog een keer zwart op wit aangetoond worden door Ziggo naar KPN toe voordat dit de realiseren valt.
------
Het rare is dat bij KPN een opzeg termijn geld van 1 maand. Als ik dan op 30aug mijn abonnement opzeg/laat opzeggen dan geld alsnog die maand opzeg termijn. Dus ik zou eigenlijk sowieso t/m 30 sept mijn Telefoon + Internet verbinding moeten hebben.
-Eerst dus de router verwisselen waar alle problemen begonnen.
-Daarna met een makkelijk excuus er van af willen komen en de schuld ergens anders leggen.
-Ten derde de verbinding zomaar afsluiten terwijl ik er gewoon nog recht op heb.
Hier faalt KPN dus gruwelijk. En in mijn ogen zijn het dus gewoon [vulgair taalgebruik verwijderd door de Moderator].
+
Het heeft me iets van 20euro gekost aan mobiele telefoon. De tijd die ik erin gestoken heb. En ik ben nou 1 maand thuis niet bereikbaar en kan zelf niet bellen + internetten.
KPN BEDANKT!!!
Ik had Internet+Bellen van KPN
Een kleine 2,5 maand terug heb ik problemen gehad met mijn Playstation3 doordat KPN zonodig de Gigaset router van Siemens moest vervangen door een TG787 van Thomson-Alcatel (zodat alles pot dicht zit) beter voor de beveiliging werd gezegd.
Naar KPN gebeld en werd gezegd dat PS3 niet werd ondersteund en dat de schuld lag bij Tiscali (waar de router van is). Daar heen gebeld en zeiden precies het omgekeerde ( dus kastje naar de muur verhaal )
Daar heb ik mij maar bij neergelegd omdat het online gamen zelf nog wel lukte , maar niet zoals ik wou.
Nou heb ik 20aug met Ziggo gebeld om over te stappen en dat zou dus per 30september gebeuren (ivm monteur die op 27sept komt die alles zou aanleggen) en Ziggo zou dat allemaal regelen.
Toen heb ik met KPN gebeld omdat mijn telefoon verbinding weg was. Er werd gezegd na lang zoeken dat het abonnement was opgezegd per 30augustus
Dus direct naar Ziggo gebeld en die konden mij garanderen dat ze toch echt op 30sept hadden aangegeven dat alles zou worden overgezet.
Toen heb ik KPN weer gebeld. Maar de KPN medewerker wist niet of het voor hun de moeite waard was om voor die paar weken (van 30aug t/m 30sept) het weer aan te sluiten en dit moest dan ook maar gebeuren tegen betaling ( aansluitkosten ) , en het moest nog een keer zwart op wit aangetoond worden door Ziggo naar KPN toe voordat dit de realiseren valt.
------
Het rare is dat bij KPN een opzeg termijn geld van 1 maand. Als ik dan op 30aug mijn abonnement opzeg/laat opzeggen dan geld alsnog die maand opzeg termijn. Dus ik zou eigenlijk sowieso t/m 30 sept mijn Telefoon + Internet verbinding moeten hebben.
-Eerst dus de router verwisselen waar alle problemen begonnen.
-Daarna met een makkelijk excuus er van af willen komen en de schuld ergens anders leggen.
-Ten derde de verbinding zomaar afsluiten terwijl ik er gewoon nog recht op heb.
Hier faalt KPN dus gruwelijk. En in mijn ogen zijn het dus gewoon [vulgair taalgebruik verwijderd door de Moderator].
+
Het heeft me iets van 20euro gekost aan mobiele telefoon. De tijd die ik erin gestoken heb. En ik ben nou 1 maand thuis niet bereikbaar en kan zelf niet bellen + internetten.
KPN BEDANKT!!!