T-Mobile en klantje pesten
Geplaatst: 13 sep 2010 20:16
Dit is het verhaal:
Dit heb ik via klacht ingediend naar T-Mobile
Naar aanleiding van mijn contact met de klantenservice vanmiddag werd mij aangeraden deze klacht via dit klachtenformulier te doen.
Wat is er aan de hand?
Eind juni 2010 heb ik mijn contract telefonisch opgezegd.
Eind juli 2010 heb ik een schrijven van jullie ontvangen waarin mij bevestigd word dat mijn contract op 30 november 2010 afgelopen dus ontbonden word, dit is zoals de klantenservice medewerker mij verzekerde rechtsgeldig en dus bindend.
Nu schets mijn verbazing dat toen ik afgelopen week belde naar de klantenservice mij gezegd is geworden dat mijn contract nog loopt tot medio 2011. Dit is naar mijn weten nooit afgesproken, en als mijn contract tot medio november 2011 zou lopen is mij dit nooit schriftelijk mede gedeeld noch per post bevestigd noch heb ik nergens getekend tot medio 2011. De klantenservice medewerker gaf mij volkomen gelijk maar ik moest dit wel schriftelijk toelichten. Bij deze dus.
Wat zie ik als klant als oplossing? Dat jullie de contracts periode net zoals in de brief staat ook terug brengen naar 30 november 2010 aangezien ik dit zwart op wit heb staan en zoals de klantenservice medewerker garandeerde rechtsgeldig is omdat er ook een handtekening opstaat van de Heer Alexander Hamel ( directeur klantenservice). Mocht dit niet genoeg zijn deze klacht zullen er ook diverse memo's zijn van de gesprekken. Meneer van de klantenservice garandeerde mij dat ik in mijn recht sta.
Mocht deze klacht niet leiden tot einde contractsperiode circa 30 november 2010 dien ik helaas verdere stappen te ondernemen.
Tevens vraag ik een voicelog op (want ik heb die verlenging gedaan bij jullie) omdat ik het contract nooit tot en met oktober 2011 verlengd heb maar tot en met 30 november 2010.
Wat krijg ik terug als antwoord vandaag schriftelijk
Geachte heer......,
Ik bedank u voor uw e-mailbericht en geef hierop graag de volgende reactie. U geeft te kennen het niet eens te zijn met de einddatum van uw contract bij T-Mobile. U heeft immers per brief de bevestiging ontvangen dat het abonnement per 30 november 2010 beëindigd zal worden. Het is u ook niet bekend dat u een contract van 24 maanden bij T-Mobile heeft afgesloten. Ik begrijp dat dit vervelend is en ik geef u graag een reactie. Naar aanleiding van uw e-mailbericht heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Helaas was u niet bereikbaar.
Uit de gegevens blijkt dat u inderdaad een foutieve brief heeft ontvangen met een verkeerde einddatum . Hiervoor namens T-Mobile mijn welgemeende excuses. Hierna is meteen een brief gestuurd met de juiste einddatum, mogelijk heeft u deze niet ontvangen. ( deze heb ik nooit ontvangen omdat ik nooit voor 2 jaar heb getekend)
Echter is een verkeerd weergegeven einddatum geen reden om uw contract per 30 november 2010 te beëindigen . U heeft immers getekend voor een contract van 24 maanden. Dit is in de systemen ook bekend. Indien u een contractbevestiging heeft waarop staat dat het abonnement is afgesloten voor een periode van 12 maanden, dan ontvang ik deze graag van u in een reactie op mijn e-mailbericht. In dat geval zal ik ervoor zorgen dat uw abonnement alsnog per 30 november 2010 beëindigd zal worden.
Ik vertrouw erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag toe.
Met vriendelijke groet,
Bart Wientjes
T-Mobile Klantenservice BV
Ongelofelijk dit, ik heb vorig jaar mijn contract met 1 jaar verlengd maar omdat hun het 2 jaar in het systeem hebben gezet moet ik 1 jaar langer betalen.....dacht het niet. wat moet ik nu mensen??
Het probleem is dat ik geen contract meer heb liggen en T-Mobile zeggen ze ook niet, dus ik heb 1 jaar verlengd en t-mobile medewerker voert het voor 2 jaar door en ik ben de klos
Dit kan toch niet??
Voicelog hebben ze ook niet zeggen ze, maar ik heb hier zwart op wit met de opzeggings brief dat contract idd op 30 november 2010 word geannuleerd.
Dit heb ik via klacht ingediend naar T-Mobile
Naar aanleiding van mijn contact met de klantenservice vanmiddag werd mij aangeraden deze klacht via dit klachtenformulier te doen.
Wat is er aan de hand?
Eind juni 2010 heb ik mijn contract telefonisch opgezegd.
Eind juli 2010 heb ik een schrijven van jullie ontvangen waarin mij bevestigd word dat mijn contract op 30 november 2010 afgelopen dus ontbonden word, dit is zoals de klantenservice medewerker mij verzekerde rechtsgeldig en dus bindend.
Nu schets mijn verbazing dat toen ik afgelopen week belde naar de klantenservice mij gezegd is geworden dat mijn contract nog loopt tot medio 2011. Dit is naar mijn weten nooit afgesproken, en als mijn contract tot medio november 2011 zou lopen is mij dit nooit schriftelijk mede gedeeld noch per post bevestigd noch heb ik nergens getekend tot medio 2011. De klantenservice medewerker gaf mij volkomen gelijk maar ik moest dit wel schriftelijk toelichten. Bij deze dus.
Wat zie ik als klant als oplossing? Dat jullie de contracts periode net zoals in de brief staat ook terug brengen naar 30 november 2010 aangezien ik dit zwart op wit heb staan en zoals de klantenservice medewerker garandeerde rechtsgeldig is omdat er ook een handtekening opstaat van de Heer Alexander Hamel ( directeur klantenservice). Mocht dit niet genoeg zijn deze klacht zullen er ook diverse memo's zijn van de gesprekken. Meneer van de klantenservice garandeerde mij dat ik in mijn recht sta.
Mocht deze klacht niet leiden tot einde contractsperiode circa 30 november 2010 dien ik helaas verdere stappen te ondernemen.
Tevens vraag ik een voicelog op (want ik heb die verlenging gedaan bij jullie) omdat ik het contract nooit tot en met oktober 2011 verlengd heb maar tot en met 30 november 2010.
Wat krijg ik terug als antwoord vandaag schriftelijk
Geachte heer......,
Ik bedank u voor uw e-mailbericht en geef hierop graag de volgende reactie. U geeft te kennen het niet eens te zijn met de einddatum van uw contract bij T-Mobile. U heeft immers per brief de bevestiging ontvangen dat het abonnement per 30 november 2010 beëindigd zal worden. Het is u ook niet bekend dat u een contract van 24 maanden bij T-Mobile heeft afgesloten. Ik begrijp dat dit vervelend is en ik geef u graag een reactie. Naar aanleiding van uw e-mailbericht heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Helaas was u niet bereikbaar.
Uit de gegevens blijkt dat u inderdaad een foutieve brief heeft ontvangen met een verkeerde einddatum . Hiervoor namens T-Mobile mijn welgemeende excuses. Hierna is meteen een brief gestuurd met de juiste einddatum, mogelijk heeft u deze niet ontvangen. ( deze heb ik nooit ontvangen omdat ik nooit voor 2 jaar heb getekend)
Echter is een verkeerd weergegeven einddatum geen reden om uw contract per 30 november 2010 te beëindigen . U heeft immers getekend voor een contract van 24 maanden. Dit is in de systemen ook bekend. Indien u een contractbevestiging heeft waarop staat dat het abonnement is afgesloten voor een periode van 12 maanden, dan ontvang ik deze graag van u in een reactie op mijn e-mailbericht. In dat geval zal ik ervoor zorgen dat uw abonnement alsnog per 30 november 2010 beëindigd zal worden.
Ik vertrouw erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag toe.
Met vriendelijke groet,
Bart Wientjes
T-Mobile Klantenservice BV
Ongelofelijk dit, ik heb vorig jaar mijn contract met 1 jaar verlengd maar omdat hun het 2 jaar in het systeem hebben gezet moet ik 1 jaar langer betalen.....dacht het niet. wat moet ik nu mensen??
Het probleem is dat ik geen contract meer heb liggen en T-Mobile zeggen ze ook niet, dus ik heb 1 jaar verlengd en t-mobile medewerker voert het voor 2 jaar door en ik ben de klos
Dit kan toch niet??
Voicelog hebben ze ook niet zeggen ze, maar ik heb hier zwart op wit met de opzeggings brief dat contract idd op 30 november 2010 word geannuleerd.