Vreemde zaak. Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem als Jon op forum . Ik schijn op mijn ip nummer twee chinese?? webadressen te hebben geregistreerd. Ik heb met customer support hostnet gesproken en zij gaven aan dat ik dit toch had gedaan. Ik heb nergens een handtekening gezet of iets ondertekend!
Na wat gesprekken te hebben gehad met Hostnet waar de druk werd opgevoerd werd opeens de factuur gemiddeld. Ik kreeg een lege factuur met alleen maar een bedrag erop vermeld. Nadere navraag bij Hostnet gaf geen voldoende antwoord. Twee weken later kreeg ik Ultimoo incasso op mijn dak.
Aangezien ik vaak in het buitenland werk werd ik vaak snachts gebeld en wederom onder druk gezet.
Ik schijn nu een aankondiging deurwaarder op de mat te krijgen.
Het kan toch niet zo zijn dat hostnet wat spookfacturen rondstuurt en daarna laat incasseren door een incassobureau?
Ik heb het vaker gelezen op het forum dat er bij hostnet zomaar internet adressen worden aangemaakt en daarna facturen worden verstuurd... Lekkere organisatie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hostnet
-
Re: Hostnet
Geachte lekah,
Heeft u al contact gehad met het Customer Care Team (klachtenafhandeling)? Als u een e-mail stuurt met uw gegevens of een klacht indient via het contactformulier op de website, ontvangt u spoedig een inhoudelijke reactie.
E-mail: customercare[at]hostnet.nl
Heeft u al contact gehad met het Customer Care Team (klachtenafhandeling)? Als u een e-mail stuurt met uw gegevens of een klacht indient via het contactformulier op de website, ontvangt u spoedig een inhoudelijke reactie.
E-mail: customercare[at]hostnet.nl