Telfort wijzig mijn naam in een onbekende, vervolgens BKR.
Geplaatst: 14 sep 2010 13:18
Hoi,
Ik wil graag mijn verhaal kwijt over Telfort, en zou graag willen weten of iemand iets dergelijks heeft gehad en wat jullie er van vinden.
Ik had 3 jaar lang een abonnement bij Telfort met rekeningen rond 150 euro.
Op een gegeven moment heb ik mijn abonnement beëindigd en ineens kreeg ik rekeningen voor mvr. M. Peace uit Zoetermeer, ik ben zelf mvr. van Tilborg uit Den Haag.
Ik heb toen mijn naam ineens mvr Peace was geworden behoorlijk vaak contact gehad met de klantenservice van Telfort met de vraag: zijn de rekeningen nu voor mij of voor Peace.
Niemand van de medewerkers kon mij helpen en zij bleven beweren dat dit contract nooit op iemand anders zijn naam heeft gestaan.
waardoor zij ervan uit gingen dat de rekeningen niet voor mij waren en zeiden mij dat ik ze niet moest betalen totdat zij contact zouden opnemen met mij.
ik zou terug gebeld worden, ik denk 10 keer maar geen van de medewerkers heeft dit ooit waar gemaakt.
Je kunt nu wel raden wat er toen gebeurde, jep BKR! Feest!
Als de Telfort medewerkers mij vertellen dat zij zelf ervan uitgaan dat de rekeningen niet voor mij waren bedoeld en vervolgens beloven het uit te zoeken en mij niet terug bellen wie is er dan fout? naar mijn idee niet ik.
Zelf ben ik bij het juridisch loket geweest, zij hebben mij verteld dat als ik rekeningen krijg waar niet mijn naam opstaat maar een voor mij onbekende mvr Peace uit Zoetermeer dat ik deze niet dien te betalen.
Het gaat om een bedrag van ongeveer 30 euro waarvoor ik BKR geregistreerd ben en voor mij geen enkel probleem is om te betalen dus als de medewerkers van Telfort mij hadden verteld dat ik het moest betalen had ik dat ook gedaan maar zij zeiden nee betaal maar niet we bellen u terug
Naar mijn mening ben ik destijds gewoon echt heel slecht geholpen door de klantenservice van Telfort en ik werd eigenlijk afgepoeierd met het verhaal mevrouw dit contract heeft NOOIT op iemand anders zijn naam gestaan en werd eigenlijk een beetje voor dom uitgemaakt erg vervelend en onterecht want ik heb mijn naam niet zelf geweizigd bij Telfort dat is een fout van hen NIET van mij
Zelf werk ik op de klantenservice van een concurrent van Telfort, en als wij en fout maken gaan wij klanten tegemoet komen wat niet meer dan logisch is, je wil geen slechte mond op mond reclame natuurlijk.
Telfort wil dit denk ik wel want klanten tegemoet komen doen ze niet.
Herkent iemand dit?
Groetjes.
Ik wil graag mijn verhaal kwijt over Telfort, en zou graag willen weten of iemand iets dergelijks heeft gehad en wat jullie er van vinden.
Ik had 3 jaar lang een abonnement bij Telfort met rekeningen rond 150 euro.
Op een gegeven moment heb ik mijn abonnement beëindigd en ineens kreeg ik rekeningen voor mvr. M. Peace uit Zoetermeer, ik ben zelf mvr. van Tilborg uit Den Haag.
Ik heb toen mijn naam ineens mvr Peace was geworden behoorlijk vaak contact gehad met de klantenservice van Telfort met de vraag: zijn de rekeningen nu voor mij of voor Peace.
Niemand van de medewerkers kon mij helpen en zij bleven beweren dat dit contract nooit op iemand anders zijn naam heeft gestaan.
waardoor zij ervan uit gingen dat de rekeningen niet voor mij waren en zeiden mij dat ik ze niet moest betalen totdat zij contact zouden opnemen met mij.
ik zou terug gebeld worden, ik denk 10 keer maar geen van de medewerkers heeft dit ooit waar gemaakt.
Je kunt nu wel raden wat er toen gebeurde, jep BKR! Feest!
Als de Telfort medewerkers mij vertellen dat zij zelf ervan uitgaan dat de rekeningen niet voor mij waren bedoeld en vervolgens beloven het uit te zoeken en mij niet terug bellen wie is er dan fout? naar mijn idee niet ik.
Zelf ben ik bij het juridisch loket geweest, zij hebben mij verteld dat als ik rekeningen krijg waar niet mijn naam opstaat maar een voor mij onbekende mvr Peace uit Zoetermeer dat ik deze niet dien te betalen.
Het gaat om een bedrag van ongeveer 30 euro waarvoor ik BKR geregistreerd ben en voor mij geen enkel probleem is om te betalen dus als de medewerkers van Telfort mij hadden verteld dat ik het moest betalen had ik dat ook gedaan maar zij zeiden nee betaal maar niet we bellen u terug
Naar mijn mening ben ik destijds gewoon echt heel slecht geholpen door de klantenservice van Telfort en ik werd eigenlijk afgepoeierd met het verhaal mevrouw dit contract heeft NOOIT op iemand anders zijn naam gestaan en werd eigenlijk een beetje voor dom uitgemaakt erg vervelend en onterecht want ik heb mijn naam niet zelf geweizigd bij Telfort dat is een fout van hen NIET van mij
Zelf werk ik op de klantenservice van een concurrent van Telfort, en als wij en fout maken gaan wij klanten tegemoet komen wat niet meer dan logisch is, je wil geen slechte mond op mond reclame natuurlijk.
Telfort wil dit denk ik wel want klanten tegemoet komen doen ze niet.
Herkent iemand dit?
Groetjes.