LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone abbonement verlengt.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jimmerd

Vodafone abbonement verlengt.

Ongelezen bericht door Jimmerd »

Goedenavond,

2 jaar geleden sloot ik een contract af bij vodafone, aangezien die 2 jaar bijna omwaren en je 4 maanden van te voren kon verlengen heb ik dat gedaan.
Ik werd bijna elke dag gebeld door vodafone-medewerkers die mij een nieuw telefoonabonnement wouden aansmeren.
Op een gegeven moment had ik deze mevrouw weer aan de lijn, en die bood mij een aantrekkelijke aanbieding aan van een sim-only abonnement met 250 minuten en 200 smsjes voor €10,40 per maand. Dat klonk zeer aantrekkelijk en dat heb ik dus ook genomen.
In het gesprek zij ze dat ik binnen een week een brief zou krijgen, en dat ik daarmee nog zou kunnen ontbinden om welke reden dan ook. Deze brief heb ik echter niet gehad. Toen ik ging kijken bij mijn tegoed op de site bleek ik echter geen 250 minuten te hebben, maar 'slechts' 225. En de rekening was geen €10,40 maar €10,90.
Op zich geen grote verschillen waar ik me erg aan stoor, maar zou het mogelijk zijn om te ontbinden aangezien zij zich niet aan de aanbieding hebben gehouden die ze me toen aangeboden hebben?
Ik neem aan dat dat gesprek is opgenomen, want ik moest ook een duidelijke 'Ja' zeggen bij het aangaan van een contract met Vodafone.

B.v.d!

HTCHenk007

Re: Vodafone abbonement verlengt.

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Het verschil in prijs/minuten heeft een logische verklaring, als je nieuwe bundel niet een hele maand in gaat krijg je dat deel wat voor die maand nog van toepassing is dus nog 225 minuten van de 250. En de kosten kunnen te maken hebben met nog een restant van je vorige bundel.

Voorbeeld: je nieuwe bundel gaat op 10 augustus in maar je wordt altijd afgerekend van 1e tot de laatste dag van de maand. Dan vallen er van de 31 dagen in de maand 10 weg van voor je nieuwe bundel omdat deze pas op de 10e start dus heb je vanaf de 10e een bundel van 21 dagen. Dat komt neer op 170 minuten.

Ga er maar vanuit dat de bundel volgende maand klopt.

MVG,

Henk

Gesloten