Pagina 1 van 2

slecht behandeld Ziggo

Geplaatst: 15 sep 2010 15:14
door cognati
ik heb telefonisch een abonnement afgesloten voor internet, tv en telefoon. Groot was mijn schrik toen er ineens 500!! euro van mijn bank af ging. Klaarblijkelijk moet je 299 betalen voor een HD ontvanger, en ik heb niet eens een HD abbonement! je kan dan vervolgens op je kop gaan staan, moet je maar naar het hoofdkantoor van ziggo om erover te praten. 2 be continued dus.

Ook zijn we nu al weken bezig met het zorgen dat we niet hoeven te betalen voor de aansluitkosten van de kabel. Het is huur, en Staedion heeft dit al betaald. Ziggo heeft Staedion laten weten dat ze het gaan crediteren bij ons, Staedion verteld ons dat in een brief, en toch haalt ziggo het van de rekening af!
En als ik ziggo bel, vragen ze mij om het debiteuren nummer van Staedion omdat ze er niets van weten???? Als ik dan zeg, hoe moet ik dat nou weer weten, dan krijg ik nog een bijdehand antwoord dat ze anders niets voor mij kan doen.

Ik heb Staedion weer gebeld, en die vertelde mij, dat zij per mail van ziggo te horen kregen dat ziggo een fout had gemaakt, en alles gecrediteerd zou worden. Deze mail was verstuurd VOORDAT het van onze rekening af ging.

Nu moet ik het maar weer afwachten. Ik weet niet eens of ik bij zo'n bedrijf wil blijven. Ik was altijd bij UPC, maar vanwegen een verhuizing naar Den haag moesten we weg bij hun. Ik merk wel een groot verschil. Heel groot.

Re: slecht behandeld Ziggo

Geplaatst: 15 sep 2010 15:22
door wolcon
Als deze problemen opgelost zijn en alles aangesloten is door Ziggo dan heeft u een prima provider uitgekozen.

Succes.

Re: slecht behandeld Ziggo

Geplaatst: 15 sep 2010 17:34
door hop
Hier nog een tevreden klant van Ziggo.

Re: slecht behandeld Ziggo

Geplaatst: 24 sep 2010 00:58
door jlthkoch
wolcon schreef:Als deze problemen opgelost zijn en alles aangesloten is door Ziggo dan heeft u een prima provider uitgekozen.

Succes.
Ja, in jouw ogen wel. Maar daar heb je zo weinig aan in het leven............

Re: slecht behandeld Ziggo

Geplaatst: 24 sep 2010 11:56
door foxx
Ziggo is minder geweest in het verleden maar draait nu op volle toeren.

Re: slecht behandeld Ziggo

Geplaatst: 24 sep 2010 13:12
door jlthkoch
foxx schreef:Ziggo is minder geweest in het verleden maar draait nu op volle toeren.
Een hele mooie bewering, maar............
Dat zou dan op zijn minst moeten blijken uit een afgenomen hoeveelheid klachten. Er zijn echter tot op heden nog zeer veel klachten over Ziggo.

Re: slecht behandeld Ziggo

Geplaatst: 24 sep 2010 13:20
door wolcon
Weer een tevreden Ziggo klant !

Re: slecht behandeld Ziggo

Geplaatst: 24 sep 2010 13:31
door jlthkoch
wolcon schreef:Weer een tevreden Ziggo klant !
Weer???? Het zou gek zijn als er helemaal niemand tevreden zou zijn en dat beweert dan ook niemand.... Waar het uiteraard om gaat is (en dat moet zelfs jij snappen) dat er -nog steeds- erg veel ontevreden klanten zijn.

Re: slecht behandeld Ziggo

Geplaatst: 24 sep 2010 13:39
door wolcon
95% van de Ziggo klanten zijn tevreden blijkt uit onderzoek door Ziggo.

Bel maar naar Ziggo 0900-1884

Re: slecht behandeld Ziggo

Geplaatst: 24 sep 2010 14:02
door jlthkoch
wolcon schreef:95% van de Ziggo klanten zijn tevreden blijkt uit onderzoek door Ziggo.

Bel maar naar Ziggo 0900-1884
Ja dat onderzoek van Ziggo dat kennen we wel....

Dat is het zelfde soort onderzoek als van de TPG, waarin was gebleken dat 98% van de post correct en op tijd bezorgd wordt.

Verzinnen al die mensen die klagen hun klachten zelf?

Re: slecht behandeld Ziggo

Geplaatst: 24 sep 2010 14:07
door wolcon
Dat zijn de overige 5% en die klachten worden snel opgelost. Probeer anders Ziggo alles-in-1 zelf eens uit is stukken beter dan b.v. online. Je internet lekker snel en ziet prachtige digitale beelden op je TV. Dan kun je jezelf een beeld vormen over de diensten van Ziggo nu!!!

Bevalt het niet dan kun je per maand opzeggen i.p.v. een jaarcontract die nog door veel KPN dochters wordt gehanteerd.

Succes ermee ga lekker naar ons buitenhuisje dit weekend :lol:

Re: slecht behandeld Ziggo

Geplaatst: 24 sep 2010 14:25
door jlthkoch
wolcon schreef:Dat zijn de overige 5% en die klachten worden snel opgelost. Probeer anders Ziggo alles-in-1 zelf eens uit is stukken beter dan b.v. online. Je internet lekker snel en ziet prachtige digitale beelden op je TV. Dan kun je jezelf een beeld vormen over de diensten van Ziggo nu!!!

Bevalt het niet dan kun je per maand opzeggen i.p.v. een jaarcontract die nog door veel KPN dochters wordt gehanteerd.

Succes ermee ga lekker naar ons buitenhuisje dit weekend :lol:
Ziggo klachten snel oplossen, volgens mij leef je echt in een andere wereld......... Daarnaast is die 5% waar Ziggo het over heeft volledig uit de lucht gegrepen.

Als je een beetje had opgelet, dan weet je dat ik allang alles-in-een van Ziggo heb gehad, was zelfs een van de eerste klanten, maar ook ik heb helaas moeten besluiten weg te gaan bij Ziggo omdat het een slechte provider is.

Mijn klachten (en de meeste andere klachten) gaan overigens niet over de produkten die Ziggo levert, maar over de service.

In mijn geval is Online veel sneller dan Ziggo, Ziggo beloofd veel maar komt die belofte absoluut niet na.

Re: slecht behandeld Ziggo

Geplaatst: 24 sep 2010 14:39
door foxx
On line gaat tot 20mb/sec, Ziggo tot 120mb/sec. Het verschil tussen een
oude en nieuwe auto zeg maar.

Re: slecht behandeld Ziggo

Geplaatst: 24 sep 2010 14:43
door jlthkoch
foxx schreef:On line gaat tot 20mb/sec, Ziggo tot 120mb/sec. Het verschil tussen een
oude en nieuwe auto zeg maar.
Ziggo beloofd tot 120 mb, maar haalt dat vaak bij lange na niet, Online beloofd tot 20 mb, maar haalt dat bijna wel............

Inderdaad het verschil tussen een oude en een nieuwe auto.

Re: slecht behandeld Ziggo

Geplaatst: 24 sep 2010 18:40
door tennis
jlthkoch schreef:
foxx schreef:On line gaat tot 20mb/sec, Ziggo tot 120mb/sec. Het verschil tussen een
oude en nieuwe auto zeg maar.
Ziggo beloofd tot 120 mb, maar haalt dat vaak bij lange na niet, Online beloofd tot 20 mb, maar haalt dat bijna wel............

Inderdaad het verschil tussen een oude en een nieuwe auto.
Online beloofd geen 20 MBit, dit is een verkeerde stelling, en haalt het nooit.
Online zegt, je kan een verbinding hebben , welke tot 20 Mbit kan zijn.
Maar meestal niet.
Ben al jaren klant bij Online, dus ik weet het wel.

Re: slecht behandeld Ziggo

Geplaatst: 24 sep 2010 20:56
door jlthkoch
tennis schreef:
jlthkoch schreef:
foxx schreef:On line gaat tot 20mb/sec, Ziggo tot 120mb/sec. Het verschil tussen een
oude en nieuwe auto zeg maar.
Ziggo beloofd tot 120 mb, maar haalt dat vaak bij lange na niet, Online beloofd tot 20 mb, maar haalt dat bijna wel............

Inderdaad het verschil tussen een oude en een nieuwe auto.
Online beloofd geen 20 MBit, dit is een verkeerde stelling, en haalt het nooit.
Online zegt, je kan een verbinding hebben , welke tot 20 Mbit kan zijn.
Maar meestal niet.
Ben al jaren klant bij Online, dus ik weet het wel.
Beter lezen.............
Wie zegt er dat online of ziggo een harde belofte doet? Daarom staat er ook het woordje tot voor de genoemde snelheid.
Waar het om gaat is dat die beloftes zo weinig zeggen, het gaat om de werkelijke snelheid. Die werkelijke snelheid is bij beiden lager.

Re: slecht behandeld Ziggo

Geplaatst: 24 sep 2010 21:07
door tennis
Online beloofd tot 20 mb, maar haalt dat bijna wel............
Dat lees ik!

Re: slecht behandeld Ziggo

Geplaatst: 25 sep 2010 11:26
door Ziggo Webteam Wim
cognati schreef:Nu moet ik het maar weer afwachten.

Beste cognati,

Is het inmiddels naar tevredenheid afgehandeld? Anders kun je me je klantgegevens sturen via een PB (klik onder dit bericht op PB), dan kijk ik voor je hoe het er nu voor staat.

Met vriendelijke groet,

Wim-WebCare Team van Ziggo

Re: slecht behandeld Ziggo

Geplaatst: 25 sep 2010 13:47
door honkie
Ook wij zijn erin getrapt in de leuke verhalen van ziggo.
Wij werden benaderd voor een aanbieding voor kinderzenders voor 1,95 per maand. Daarbij zei de medewerker van ziggo dat wij ook eredivisie live erbij konden nemen maar dat wilden we niet omdat we daar toch niet naar kijken. Na enig aandringen werd ons verteld dat dit toch gratis was dus zijn vraag was dan ook van dan maakt het toch niks uit??? We hebben het kids pakket genomen en dezelfde week netjes het abonnement weer opgezegd. Wat blijkt nu we hebben nu een rekening van totaal 50,18 euro gekregen.
1,95 x 3mnd voor kids tv
7,48? voor eredivisie live
en nog 2 x14,95 (2mnd)
en nog eens aansluitkosten van 16,95
Ik heb nog geen bal over mijn scherm zien rollen nooit geweten dat we eredivisie live hadden. Mijn ouders hebben al net zo veel problemen gehad met ziggo. Ik heb een klachtenformulier ingevuld en nu maar afwachten of daar een reactie op komt.
1 ding is zeker er komt geen ziggo meer in dit huis. :evil: :twisted:

Re: slecht behandeld Ziggo

Geplaatst: 26 sep 2010 15:39
door foxx