LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CI + module

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
whatyouneed
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 apr 2004 18:10

CI + module

Ongelezen bericht door whatyouneed »

UPC gaat binnenkort beginnen met het verhuren van CI + module

hier zitten er wat nadelen aan

reclame door spoelen na opname niet meer mogelijk.
ze kunnen zefs bepalen of je het programma mag opnemen of niet enz.
voor meer info kijk ff naar het duitse filmpje op youtube
daar vertellen ze je alles over de nadelen er van.
een gewaarschuwd mens telt voor twee.

http://www.youtube.com/watch?v=n5mH5kaTYXk

Luminard
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 sep 2010 07:52

Re: CI + module

Ongelezen bericht door Luminard »

UPC heeft een goede basis met Mediaboxen met pf zonder HD en met of zonder DVR. Deze blijven gewoon bestaan en sterker nog de nieuwe generatie boxen komt er aan. Maar dit terzijde. De CI+ module is een aanvulling hierop. Er zijn namelijk veel mensen die zo'n TV hebben met ingebouwde module en die kan UPC straks ook bedienen. Wat je zegt over de mogelijkheid om opnames te blokkeren voor bepaalde programma's is ook zo echter kan dat nu ook al en bij alle TV providers. Het is gewoon een aanpassing in de box van de software. Maar denk jij dat UPC hier belang bij heeft? Een DVR verhuren die de klant soms niet kan gebruiken waar die voor is nl opnemen? Ik denk het niet. Ik denk dat de grote film studio's en producenten dit wel zien zitten. Want wil je de film zien dan moet je er of voor gaan zitten of je moet het programma huren via ondemand om te zien wanneer jij wil. Tsja de technologie gaat vooruit en dat hou je niet tegen, maar ik denk wel dat de providers die DTV verkopen of huren hier niet zomaar in meegaan

Gesloten