LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort topservice ... niet dus!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Husayins
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 sep 2010 23:44

Telfort topservice ... niet dus!

Ongelezen bericht door Husayins »

Naar aanleiding van mijn topic http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... s#p1037350



Ik zou dus 2 weken geleden gebelt worden ...


Mij werdt aan de telefoon verteld dat ik mijn rekening van ong. 1600 euro niet hoefde te betalen wegens internetten in het buitenland.
De Telfort medewerker vroeg mij allerlei vragen aan de telefoon waar ik op antwoorden, Hij stelde mij gerust door mij te vertellen dat er bij hun een fout was gemaakt.
Maar 2 weken later ben ik nog niet gebelt door Telfort, wat moet ik nou ik ben bang dat ze mij in de **** nemen en eind van het jaar een torenhoge rekening sturen.

mvg husayins

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort topservice ... niet dus!

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Husayins

U hoeft zich nog steeds geen zorgen te maken. Mijn collega is u niet vergeten. Hij zou contact met u leggen op het moment dat de nieuwe factuur beschikbaar is. De factuur is nog niet beschikbaar.

Daphne

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Telfort topservice ... niet dus!

Ongelezen bericht door mich24 »

@Telfort Webcare

Er is een belofte gedaan naar deze klant van jullie en als deze niet teruggebeld wordt,kan ik de bezorgdheid wel begrijpen.

Afschuiven,nathouden en weer doorgaan, slordig!

Husayins
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 sep 2010 23:44

Re: Telfort topservice ... niet dus!

Ongelezen bericht door Husayins »

vandaag dus een sms gekregen dat mijn factuur op de 26ste komt van 1619,14 euro, nog steeds geen telefoontje van telfort top service man! :?

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort topservice ... niet dus!

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Husayins

Vanaf vandaag is de betreffende factuur ingeladen en kan het bedrag worden gecrediteerd. Het ontvangen sms-bericht is automatisch ingeregeld en staat los van de afspraak.

Daphne

Husayins
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 sep 2010 23:44

Re: Telfort topservice ... niet dus!

Ongelezen bericht door Husayins »

@ Webcare


Wat bedoelt u precies waneer krijg ik duidelijkheid ?

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort topservice ... niet dus!

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Husayins

het is duidelijk dat u er geen vertrouwen in heeft, maar mijn collega die uw dossier in behandeling heeft licht u zo spoedig mogelijk in.

Daphne

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort topservice ... niet dus!

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@all

Inmiddels is er contact met gebruiker Husayins geweest en is het toegezegde bedrag gecrediteerd.

Daphne

MFVO
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 aug 2010 17:18

Re: Telfort topservice ... niet dus!

Ongelezen bericht door MFVO »

Dat is dan geweldig, en waarom heb ik mijn bedrag nog niet? Het is nog niet een derde en ik wacht er al maanden op. Wat is dat?

@Husayins

Heb jij een tip voor me om het probleem opgelost te krijgen? Jij bezit de unieke gave dat Telfort wel gelijk voor je klaar staat. Lees mijn post eens en laat het maar weten, ik ben heel benieuwd.

Husayins
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 sep 2010 23:44

Re: Telfort topservice ... niet dus!

Ongelezen bericht door Husayins »

Er wordt nu zelfs honderden euros van me rekening afgeschreven:@!, mij was belooft op zwart wit dat ik niet hoefde te betalen.
Ook zou er sowieso geen geld van me rekening worden gehaalt toch gedaan wat moet ik doen?

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: Telfort topservice ... niet dus!

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

ik zou de afboeking terugdraaien ("storneren") want het is illegaal afgeboekt

je kunt automatische afschrijvingen (incasso) terugdraaien binnen 56 dagen na de afboeking. dat kan door een vakje aan te klikken bij internet-bankieren, of door langs een kantoor van de bank te gaan en een formulier in te vullen, of door een verzoekbriefje te schrijven aan je bank, met kopietje van je ID-bewijs.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort topservice ... niet dus!

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Husayins,

U kunt het bedrag terugboeken bij uw bank. Op het moment dat de factuur is opgemaakt kan de automatische incasso niet door ons worden tegengehouden. Mijn excuses voor het ongemak.

Laila

gringo1451
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 okt 2010 11:44

Re: Telfort topservice ... niet dus!

Ongelezen bericht door gringo1451 »

Ze zijn toch samen gegaan met Vodafone ? Of vergis ik me ? Het lijkt wel mafia.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Telfort topservice ... niet dus!

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Je vergist je inderdaad.
Telfort heeft niks met vodafone te maken, maar is onderdeel van KPN

okkernoot2
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 okt 2010 15:27

Re: Telfort topservice ... niet dus!

Ongelezen bericht door okkernoot2 »

mocht het zo zijn dat u nog geld krijgt van een provider dan raad ik u af om het bedrag te storneren want op het moment dat u de rekening niet betaald dan kunnen ze ook niks terug storten.
er wordt dan aangegeven " u heeft de rekening nog niet betaald en daardoor kan de teruggave niet geregeld worden."
ik ben klant bij kpn hi. ik had ook een meningsverschil over de factuur. ik heb de factuur wel voldaan en daarna heb ik netjes restitutie gekregen.

als u niet betaald dan zult u aanmaningen ontvangen en ik denk niet dat u daar op zit te wachten.

storneren is niet altijd een goede beslissing

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: Telfort topservice ... niet dus!

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

ik ben klant bij kpn hi. ik had ook een meningsverschil over de factuur. ik heb de factuur wel voldaan en daarna heb ik netjes restitutie gekregen.
... storneren is niet altijd een goede beslissing
Veel van ons kunnen dat niet een paar maanden voorfinancieren, totdat het de operator behaagt om het te verrekenen. Als er ineens onverwacht (en onjuist) dik 1600 euro van je bankrekening wordt afgeschreven, sta je rood en betaal je effectief dik 15% rente, vaak naar boven afgerond. Dat is veel duurder dan storneren. Bovendien geeft storneren prikkels en wachten op terugbetalen niet.

Gesloten