Pagina 1 van 1

Slechte ervaring Jari-Shop

Geplaatst: 16 sep 2010 14:34
door Logtje
Hallo,

Meer mensen met een slechte ervaring met Jari-shop? De levering is razendsnel, de volgende dag heb je de goederen in huis. Ik had echter de pech dat ik een artikel kreeg die niet werkte. Na onbeleefd contact (de verkoper was niet erg vriendelijk en erg onbeleefd) komt het er gewoon op neer dat ik pech heb. Geld ben ik kwijt, het artikel is nog steeds defect, geen enkele vergoeding. Geen service dus.

Re: Slechte ervaring Jari-Shop

Geplaatst: 16 sep 2010 16:15
door Berenice
Dan stuur je hem toch gewoon terug binnen 7 dagen??? Er staat ook genoeg over doa's in hun voorwaarden dus die zou ik even aan ze voorlezen. Binnen 7 dagen hoef je geeneens wat te vertellen waarom. En nu maar hopen dat je de verpakking nog niet hebt weggegooid.

Re: Slechte ervaring Jari-Shop

Geplaatst: 16 sep 2010 16:21
door Toxopeus
Bij een onwillige verkoper wil een berichtje in het gastenboek met de link naar dit topic nog wel eens helpen.

Re: Slechte ervaring Jari-Shop

Geplaatst: 16 sep 2010 19:51
door Logtje
terug sturen heeft geen zin. Dan ben ik ook nog eens 6,95 verzendkosten kwijt aangezien de verkoper heeft aangegeven er toch niets aan te willen doen.

Re: Slechte ervaring Jari-Shop

Geplaatst: 16 sep 2010 19:59
door crazyme
Logtje schreef:Ik had echter de pech dat ik een artikel kreeg die niet werkte.
Laat me raden, je hebt een R4 gekocht en je weet niet hoe je het aan de praat krijgt? (of iets dergelijks)

Niet werkend kunnen krijgen wil nog niet zeggen dat het defect is. Sommige mensen zijn niet zo handig als ze graag zouden willen zijn....

Re: Slechte ervaring Jari-Shop

Geplaatst: 17 sep 2010 10:42
door Logtje
Nee, geen R4 kaartje, die hebben we hier wel in huis en ik weet prima hoe dat werkt.
Het ging in dit geval om USB microfoons voor de WII. Kun je vrij weinig fout mee doen, stekker er in en het zou moeten werken.