Pagina 1 van 1

problemen met tele2

Geplaatst: 19 sep 2010 12:47
door marcel/ans
ik ben sinds 2007 in kontact gekomen met tele2 en tot en met oktober
2009 geen problemen tot het moment dat ik mijn tv abonement op zeg en deze verruil voor hd tv ook bij tele2 deze krijg ik in januari 2010 vanaf nu beginnen al mijn problemen met het gaotische tele2 aller eerst kan tele2 mij geen hd tv leveren maar ik moet er wel voor betalen men zegt dat dit binnen enkelen maanden op gelost moet zijn ook word mijn zonder dit eerst te melden een compleet nieuw contract gegeven.zo dat ik zonder dat ik het weet niet meer gratis kan bellen s,avonds na 19.00uur en in het weekend zo als in mijn vorige contract .
met gevolg dat ik in eens fikse hoge telefoon rekening krijg .
na velen telefoontjes met tele2 word mij gelijk gegeven en word het te veel betaalde bedrag terug gestort.zegt men.
hier mee bedoel ik dat je bij een ieder telefoon gesprek steeds een andere
medewerker/ster aan de lijn krijgt met een eigen vehaal en eigen mening om moe van te worden want er gebeurd iederen keer niets.
er word veel belooft maar niets ondernomen.
nu moet ik door prive omstandig heden verhuizen en wil ik tele2 mee verhuizen omdat ik nog aan dat hd contract vast zit volgens tele2 maar wat blijkt nu kan tele2 mij niet het gehele pakket leveren dus van mijn uit kan ik op zeggen .wat ik dus ook per 26 juni heb gedaan.maar nee hoor tele2 blijft moeilijk doen omtrent mijn contract en schakelt zo wel incasso bureau justicia in en vorderen eerst een bedrag van bijna € 300-, en nu na drie maanden verder te zijn
vorderen ze maar liefs ruim €1600,-terwijl ik nog steeds in afwachting ben omtrent een specificatie omtrent mijn betalingen tele2 berekent mij nu de kosten van contract breuk terwijl zij zelf in gebreken zijn .zijn er mensen die een soort gelijke ervaring hebben met tele2 zou ik graag een reactie terug willen zien om een gezamelijke actie te ondernemen tegen tele2

Re: problemen met tele2

Geplaatst: 19 sep 2010 12:54
door lazy-lois
Contract is contract, als u gaat verhuizen is dat niet het probleem van Tele2 toch !

Re: problemen met tele2

Geplaatst: 19 sep 2010 13:03
door marcel/ans
of je werkt bij tele2 of je heb niet goed gelezen wat ik schrijf maar voor dat je een reactie plaats lees eerst de brief goed .
natuurlijk is een contract een contract maar tele2 kan mij niet leveren wat ik wil hebben dus zij zijn in gebreken en kan ik daar door mijn contract met hen ontbinden dit is iets wat zij mij zelf zeggen ........

Re: problemen met tele2

Geplaatst: 19 sep 2010 13:06
door lazy-lois
Nee als ik dan toch voor een provider zou moeten werken dan liever bij Ziggo.
Storingen kunnen ook aan je bekabeling in huis etc. veroorzaakt worden. Dus blijft contract...contract. Succes verder :wink:

Re: problemen met tele2

Geplaatst: 19 sep 2010 13:14
door Zandink
ik ben sinds 2007 in kontact gekomen met tele2 en tot en met oktober
2009 geen problemen tot het moment dat ik mijn tv abonement op zeg en deze verruil voor hd tv
Daarmee heb je dus een nieuw contract gekregen maar als zij die dienst niet kunnen verlenen maar binnenkort wel dan zal het moeilijk worden en kun je hooguit gaan voor een vergoeding.

Te meer daar je gaat verhuizen en graag van Tele2 af wil is niet zo'n sterk argument dus 8)

Re: problemen met tele2

Geplaatst: 19 sep 2010 22:43
door anna1977
Als ik je brief goed gelezen heb, bestaat het probleem uit twee delen.
Allereerst de vergoeding waar jij van vindt, dat je er recht op hebt.
Ten tweede de verhuizing.
Tele2 kan niet het volledige pakket leveren en dat is reden om kosteloos op te zeggen.

Als je vindt dat jij recht hebt op een vergoeding en de agent met wie je spreekt is het daarmee eens, dan kun je vragen om een referentie nummer.
Alle gesprekken die gevoerd worden worden ook gelogd om afspraken te kunnen achterhalen en om te kijken waar klanten moeilijkheden mee hebben.
Dat zorgt er ook voor dat de volgende agent de informatie mbt een vergoeding terug kunnen halen.

Ten tweede de verhuizing
Als je bij tele2 een pakket hebt met internet, telefonie en televisie en tele2 kan dat op het nieuwe adres niet leveren is het inderdaad mogelijk om het abonnement kosteloos op te zeggen.
Dit opzeggen dient schriftelijk te gebeuren, de online assistent of een medewerker van de klantenservice kan je helpen aan de juiste adres gegevens en de verdere benodigd heden om dit te realiseren.

Het feit dat een verhuizing reden kan zijn om het abonnement kosteloos op te zeggen, houdt niet in dat eerder gemaakte kosten of achterstanden ook worden kwijtgescholden.
Op het moment dat je een abonnement hebt, ben je daar abonnementsgelden voor verschuldigd.
Als je kosten maakt bij het gebruik van je abonnement ( bijvoorbeeld telefonie kosten ) moeten die wel betaald worden.
Dit is zo bij ieder abonnement cq contract en is dus ook bij tele2 niet anders.

succes en veel plezier in de nieuwe woonplaats.

Re: problemen met tele2

Geplaatst: 28 sep 2010 17:17
door cjvanvliet
Per 28-08 zijn wij abonnee van Tele2. Het zou een kwestie zijn van even stekkertjes prikken en zouden over een razend snel communicatiesysteem beschikken. Na een aantal dagen kregen we internet. na weer tien dagen ook telefonie maar TV? na bijna vijf weken nog niets. Inmiddels ook geen telefonie meer. Een hardnekkige storing waarvan Tele2 niet weet of en wanneer deze is opgelost. Zolang niet vast staat dat er geen oplossing komt, kunnen wij ons abonnement niet annuleren. Dat kan dus nog 11 maanden aanlopen. Lekker handig zo'n provider als je deel uitmaakt van een klachtenbehandelingsorganisatie en telefoon en e-mail de belangrijkste elementen zijn voor de afhandeling.

Re: problemen met tele2

Geplaatst: 30 sep 2010 17:37
door Tele2 Webcare
Beste Cjvanvliet,

Het spijt me te lezen dat je pakket niet goed werkt. Graag zou ik je postcode/huisnummer of klantnummer per e-mail van je ontvangen. Zou je dit alsjeblieft naar mijn e-mailadres: [email protected] willen sturen. Je gegevens zie ik graag tegemoet onder vermelding van CJvanvliet.

Alvast bedankt!


Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Re: problemen met tele2

Geplaatst: 30 sep 2010 17:45
door visliefhebber
@Danielle van Tele2

Ik vind u de beste medewerkster van Tele2 :wink:

Re: problemen met tele2

Geplaatst: 04 nov 2010 17:52
door visbier
Ik heb ook problemen met Tele2.
Ik heb mijn abonnement opgezegd van internet +bellen omdat ik bij Online.nl goedkoper terecht kon.
Nu moet ik abonnementsgeld betalen voor 6 maanden extra. Omdat ik nu opeens een contract blijk te hebben voor 18 maanden terwijl ik dacht voor 1 jaar. Ook in de algemene voorwaarden wordt een contractduur genoemd van 1 jaar. Ze zeggen dat ze een mail hebben gestuurd waarin de contractsduur van 18 maanden wordt vermeld, maar dat is gelogen, ik heb zo'n mail nooit gehad. Ik had nl. eerst een alles in een abonnement, maar dat heb ik veranderd in alleen internet en bellen.
Dat heb ik gedaan omdat ik geen kabel meer had en dus ook geen radio meer.
Ik kon kon alleen nog maar radio ontvangen via de tv en dat wilde ik niet.
Ik heb zonder succes geprotesteerd bij de klantenservice, daarna heb ik danielle van tele2 gemailed maar die wilde niet reageren en stuurde me weer terug naar de klantenservice, die weeer een uitvoerige mail gestuurd maar nooit een reactie gehad, vandaar deze mail naar dit forum.

Re: problemen met tele2

Geplaatst: 05 nov 2010 11:04
door Tele2 Webcare
Beste visbier,

Ik begrijp dat je er bij de klantenservice alsnog niet uit komt. Zou je mij je postcode/huisnummer of klantnummer en een telefoonnummer waarop je bereikbaar bent per e-mail kunnen sturen? Dit kan naar [email protected] o.v.v. "visbier, trosradar". Dan kijk ik de situatie even voor je na.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Re: problemen met tele2

Geplaatst: 18 nov 2010 13:28
door visbier
Ik de gevraagde gegevens opgestuurd naar Danielle van Tele2.
Nu maar afwachten wat zij kan doen.
Intussen wil ik graag horen of er nog meer mensen zijn die opeens een contract van 1, 5 jaar blijken te hebbebn ipv een jaar.

Re: problemen met tele2

Geplaatst: 20 nov 2010 16:18
door Pareltje31
het is toch triest dat die danielle hier hele dagen iedereen beantwoord, ze moeten gewoon op kantoor hun werk beter doen!

Re: problemen met tele2

Geplaatst: 24 nov 2010 22:35
door Rick Waters
-

Re: problemen met tele2

Geplaatst: 23 dec 2010 13:13
door Tele2 Webcare
Beste visbier,

Ik heb van mijn collega begrepen dat je abonnement inmiddels opgezegd is en de teveel betaalde abonnementskosten worden teruggestort. Mocht je nog vragen hebben hierover dan hoor ik het graag en pak ik dit opnieuw voor je op!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Re: problemen met tele2

Geplaatst: 18 jan 2011 12:12
door mirjan1966
ook wij hebben tele2 gehad maar nooit meer eerst geen nota,s toen drie achter elkaar en op tijd betalen hoor .
nee noot meer tele2 hoor :twisted: :twisted: :twisted: