UPC - klachten wegvallen verbinding - geen reactie
Geplaatst: 19 sep 2010 12:55
Dus tot ontevredenheid UPC als provider. Als ie het doet, dan is ook de snelheid ok, maar de verbinding valt zo vaak weg, soms vier tot vijf keer per week. Dit met upc opnemen doe ik wel maar heeft geen zin meer, er word niet gereageerd door upc. vroegen nog wel en moest je iedere keer je kabel controleren, modem uit en aan etc, alle standaard zaken die niets veranderden maar upc het idee gaven dat ze de klant het gevoel gaven geholpen te worden.
Erg vervelend is dat ook de telefonie er dan uit valt. Soms midden in een telefoon gesprek.
Ik weet wel dat ik zo snel ik kan van upc af wil, maar wat is zo snel ik kan?
op welk moment is upc voor de particulier in gebreke?
op welk moment pleegt UPC contractbreuk door niet te leveren waar de klant voor betaald?
hoe vaak mag een verbinding wegvallen voordat je kunt zeggen dat upc niet leverd waat de klant voor betaald?
Kun je schade verhalen voor het wegvallen van de verbinding en de onderbroken telefoongesprekken, uploads en verloren tijd, nog daargelaten de enorme frustratie?
Wanneer zou je geen abonnementskosten meer moetn hoeven betalen?
Al met al, mijn advies, denk tien keer na voordat je overstapt naar upc, er is veel anders en beter.
Erg vervelend is dat ook de telefonie er dan uit valt. Soms midden in een telefoon gesprek.
Ik weet wel dat ik zo snel ik kan van upc af wil, maar wat is zo snel ik kan?
op welk moment is upc voor de particulier in gebreke?
op welk moment pleegt UPC contractbreuk door niet te leveren waar de klant voor betaald?
hoe vaak mag een verbinding wegvallen voordat je kunt zeggen dat upc niet leverd waat de klant voor betaald?
Kun je schade verhalen voor het wegvallen van de verbinding en de onderbroken telefoongesprekken, uploads en verloren tijd, nog daargelaten de enorme frustratie?
Wanneer zou je geen abonnementskosten meer moetn hoeven betalen?
Al met al, mijn advies, denk tien keer na voordat je overstapt naar upc, er is veel anders en beter.