UPC steeds klachten
Geplaatst: 21 sep 2010 13:17
We hebben al een tijdje tv van upc. Eerst kregen we ontvangers voor de digtale televisie maar ondanks vele monteurs werkte ze nog niet naar behoren(ook meerdere ontvangers). Opeens kwam iemand (van upc) met het idee om een hd dvr ontvanger te proberen met als afspraak dat we die voor de dvr hoefde te betalen omdat de gewone ontvangers niet werkte.
Toen was er niks meer aan de hand het werkte allemaal prima totdat ik ineens op mijn factuur zag dat het erbij stond dvr. Heb toen een email gestuurd met de vraag betalen we er nu wel voor? Ja mevrouw u betaald hier al een tijdje voor. We waren best boos hierom want we hadden daar nooit om gevraagd en gebruikte de dvr eigenlijk nooit om op te nemen.
Toen zijn we gaan bellen om erachter te komen wat er dan gedaan kan worden aan de facturen maar na meerdere mensen gesproken te hebben van de upc kwamen we er niet uit dus zeiden we dan nemen we weer een gewone ontvanger want we willen niet extra betalen. (voor iets dat we toch niet gebruiken)
Geen probleem de ontvanger word opgestuurd. Volgende dag hadden we geen tv meer, weer gebeld en toen zeiden ze ja u heeft alles opgezegd. (weer alles uitgelegd) toen zeiden ze dat er helemaal niet betaald werd voor die dvr ontvanger maar dat het standaard zo op de factuur staat. (hadden we dus nooit een andere ontvanger moeten hebben!) De dvr deed het niet meer die hebben ze wel stop gezet. Gelukkig de extra ontvanger (van boven) doet het nog wel maar tot op heden nog geen nieuwe ontvangers binnen gekregen.
Het is zo moeilijk om dit verhaal uit te leggen vooral om iedereen bij upc weer iets anders zegt. We zouden nog een geld bedrag terug krijgen voor alle ellende die we gehad hebben hiermee maar daar hebben we nooit meer iets van gehoord. Ook de telefoon kosten zijn belachelijk hoog! En je hangt altijd erg lang aan de telefoon en ze bellen je nooit terug. We hebben ook vaak genoeg gehad dat je eindelijk iemand aan de telefoon kreeg en ineens viel het gesprek weg en kon je helemaal opnieuw beginnen dus weer een hoop geld.
Nu is het dus nog wachten op de ontvangers (2 nieuwe als het goed is ook eentje voor boven met hd nu) en het zou fijn zijn als de medewerkers van upc eens op 1 lijn zitten want dan hadden we nooit hoeven te bellen. En hadden we deze laatste problemen nooit gehad.
Toen was er niks meer aan de hand het werkte allemaal prima totdat ik ineens op mijn factuur zag dat het erbij stond dvr. Heb toen een email gestuurd met de vraag betalen we er nu wel voor? Ja mevrouw u betaald hier al een tijdje voor. We waren best boos hierom want we hadden daar nooit om gevraagd en gebruikte de dvr eigenlijk nooit om op te nemen.
Toen zijn we gaan bellen om erachter te komen wat er dan gedaan kan worden aan de facturen maar na meerdere mensen gesproken te hebben van de upc kwamen we er niet uit dus zeiden we dan nemen we weer een gewone ontvanger want we willen niet extra betalen. (voor iets dat we toch niet gebruiken)
Geen probleem de ontvanger word opgestuurd. Volgende dag hadden we geen tv meer, weer gebeld en toen zeiden ze ja u heeft alles opgezegd. (weer alles uitgelegd) toen zeiden ze dat er helemaal niet betaald werd voor die dvr ontvanger maar dat het standaard zo op de factuur staat. (hadden we dus nooit een andere ontvanger moeten hebben!) De dvr deed het niet meer die hebben ze wel stop gezet. Gelukkig de extra ontvanger (van boven) doet het nog wel maar tot op heden nog geen nieuwe ontvangers binnen gekregen.
Het is zo moeilijk om dit verhaal uit te leggen vooral om iedereen bij upc weer iets anders zegt. We zouden nog een geld bedrag terug krijgen voor alle ellende die we gehad hebben hiermee maar daar hebben we nooit meer iets van gehoord. Ook de telefoon kosten zijn belachelijk hoog! En je hangt altijd erg lang aan de telefoon en ze bellen je nooit terug. We hebben ook vaak genoeg gehad dat je eindelijk iemand aan de telefoon kreeg en ineens viel het gesprek weg en kon je helemaal opnieuw beginnen dus weer een hoop geld.
Nu is het dus nog wachten op de ontvangers (2 nieuwe als het goed is ook eentje voor boven met hd nu) en het zou fijn zijn als de medewerkers van upc eens op 1 lijn zitten want dan hadden we nooit hoeven te bellen. En hadden we deze laatste problemen nooit gehad.