WASMACHINE
Geplaatst: 22 sep 2010 17:25
IK HEB 9 MAANDEN GELEDEN EEN ARISTON WASMACHINE BIJ BEMMEL EN KROON GEKOCHT. NU IS HET BETONBLOK ONDER MN WASMACHINE VANDAAN GEVALLEN,IK WERD EERST NI GELOOFD TOEN IK HET MELDE,ER MOEST EEN MONTEUR AAN TE PAS KOMEN VOOR DAT IK GELOOFD WERD, IK GAF HET OOK AL AAN BIJ HUN ZODAT ZE MISSCHIEN GELIJK EEN NIEUW BETONBLOK MEE KONDEN NEMEN, MAAR NEE,MONTEUR ZOU HET BESTELLEN,WAS DUS NIET GEBEURD, NU MOET IK NOG 4 DAGEN WACHTEN TOT HET ONDERDEEL ER IS EN ZE WILLEN OOK NIET ALVAST EEN AFSPRAAK INPLANNEN VOORDAT HET BINNEN IS. ER WAS OOK AL AANGEGEVEN DAT HET DRUK IS ,DUS ALS ONDERDEEL BINNEN IS MAG IK NOG ANDERHALVE WEEK WACHTEN TOT ZE KOMEN,IK MAG 3 A 4 WEKEN ZONDER WASMACHINE ZITTEN,VINDEN ZE BIJ BEMMEL EN KROON GEEN PROBLEEM. EN BEMMEL EN KROON VIND HET AL HELEMAAL NIET NODIG OM KLANTEN TE HELPEN DAT HET WAT SNELLER GAAT,DE SERVICE BIJ BEMMEL EN KROON HOUD OP ALS ZE DE WASMACHINE GEBRACHT HEBBEN EN JE HEBT HEM BETAALD. IK HAD GEVRAAGD OF ZE ME TERUG WILLEN BELLEN,ELKE KEER WERD ER GEZEGD MENEER VAN BENTUM BELT U ZO TERUG, MAAR DAAR KWAM OOK NIKS VAN,DE ENIGSTE DIE BELDE WAS IK. NOU BEMMEL EN KROON HEEL ERG BEDANKT VOOR DE SLECHTE SERVICE