Zeer slechte ervaring met Elektrokoopjes.nl (OPGELOST)
Geplaatst: 23 sep 2010 04:30
Misschien zijn er ook hier mensen die slechte ervaringen met elektrokoopjes.nl hebben. Normaal gesproken bestel ik zonder problemen allerlei produkten via het internet. Ook ditmaal was ik opzoek voor m'n moeder naar de tefal actifry en kwam op elektrokoopjes.nl terecht. Op het eerste gezicht zag het er goed uit en het produkt was op voorraad anders zou ik deze sowieso niet bestellen.
Via Ideal de betaling direct voldaan, geld staat in seconden bij hun op de rekening. Na enkele dagen mailde ik hun klantenservice wanneer ik deze kan verwachten. Krijg ik te horen dat toevallig het produkt niet op voorraad is en het zou tot 2 weken duren om het te leveren. Hier had ik dus helaas niets aan en vroeg netjes om het geld terug te boeken.
Op zich was het al een teleurstelling dat ze iets op voorraad aangeven en bij navraag is het opeens niet in voorraad. Maar het ergste van allemaal is je geld terugkrijgen ! Ik ben sinds 9 September bezig om m'n geld terug te krijgen en behalve via email ook hun 0900 nummer gebeld.
"Meneer, we doen 1x per week geld terugboeken" en "We storten geld terug uiterlijk binnen 14 dagen" Dit is was ene Roy en Daniel me verteld hebben en daar vertrouwde ik op. Vond het al irritant als je via ideal het geld direct op hun rekening stort maar terugkrijgen duurt eeuwen.
Het is nu 2 weken geleden dat ik hun het geld via ideal heb betaald maar nog steeds geen geld terug. Nu zegt ene Cindy dat ze wettelijk gezien pas binnen 30 dagen het geld hoeven terug te storten. Ze kunnen geen datum geven en ik heb het gevoel dat ze me aan het lijntje houden.
Dit is dus "klantvriendelijkheid" en "service" bij elektrokoopjes.nl, ik ben erg teleurgesteld in de manier van zaken en doen bij deze webwinkel. Ik overweeg om mijn rechtsbijstand in te schakelen aangezien ze niet doen wat ze beloven. Ze gaan ervanuit dat mensen zat geld hebben en best een maand kunnen wachten terwijl ze rente over andermans rug verdienen.
In elk geval bij deze, een zeer koude noordpool douche voor elektrokoopjes.nl en ik waarschuw hierbij iedereen om niets daar te kopen ! Als je toch iets wilt kopen dan kun je niet vertrouwen op de voorraadstatus en moet je het 0900 nummer draaien.
Via Ideal de betaling direct voldaan, geld staat in seconden bij hun op de rekening. Na enkele dagen mailde ik hun klantenservice wanneer ik deze kan verwachten. Krijg ik te horen dat toevallig het produkt niet op voorraad is en het zou tot 2 weken duren om het te leveren. Hier had ik dus helaas niets aan en vroeg netjes om het geld terug te boeken.
Op zich was het al een teleurstelling dat ze iets op voorraad aangeven en bij navraag is het opeens niet in voorraad. Maar het ergste van allemaal is je geld terugkrijgen ! Ik ben sinds 9 September bezig om m'n geld terug te krijgen en behalve via email ook hun 0900 nummer gebeld.
"Meneer, we doen 1x per week geld terugboeken" en "We storten geld terug uiterlijk binnen 14 dagen" Dit is was ene Roy en Daniel me verteld hebben en daar vertrouwde ik op. Vond het al irritant als je via ideal het geld direct op hun rekening stort maar terugkrijgen duurt eeuwen.
Het is nu 2 weken geleden dat ik hun het geld via ideal heb betaald maar nog steeds geen geld terug. Nu zegt ene Cindy dat ze wettelijk gezien pas binnen 30 dagen het geld hoeven terug te storten. Ze kunnen geen datum geven en ik heb het gevoel dat ze me aan het lijntje houden.
Dit is dus "klantvriendelijkheid" en "service" bij elektrokoopjes.nl, ik ben erg teleurgesteld in de manier van zaken en doen bij deze webwinkel. Ik overweeg om mijn rechtsbijstand in te schakelen aangezien ze niet doen wat ze beloven. Ze gaan ervanuit dat mensen zat geld hebben en best een maand kunnen wachten terwijl ze rente over andermans rug verdienen.
In elk geval bij deze, een zeer koude noordpool douche voor elektrokoopjes.nl en ik waarschuw hierbij iedereen om niets daar te kopen ! Als je toch iets wilt kopen dan kun je niet vertrouwen op de voorraadstatus en moet je het 0900 nummer draaien.