LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zwemles opzeggen

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
dennepen

Zwemles opzeggen

Ongelezen bericht door dennepen »

Misschien dat iemand mij hier kan helpen,kan een zwemschool je verplichten om als je kind zijn A heeft gehaald zijn B daar ook te halen? En als je dat niet wilt je een kwartaal moet betalen of je kind er nou zwemt of niet?

In mijn geval moet mijn dochter maandag afzwemmen voor dr A bij de zwemschool,dat krijg je 4 dagen van te voren te horen het nieuwe kwartaal gaat 1 oktober in maar je hebt een maand opzegtermijn. Ze zwemt ook al op school dus het word teveel voor haar,maar nu mag ze niet stoppen van de zwemschool zonder een kwartaal te betalen.
Wat is redelijk snap dat ik een opzegtermijn heb en wil best nog een maand betalen maar een kwartaal voor iets waar we geen gebruik meer van maken omdat het teveel word voor een meisje van 6.

Bedankt voor het lezen.

tennis

Re: Zwemles opzeggen

Ongelezen bericht door tennis »

Als je 1 maand opzegtermijn hebt, dan ben je te laat, voor 1 oktober.
Of je dan weer voor 1 kwartaal moet betalen, ligt aan de voorwaarden van de zwemschool.

dennepen

Het is zo lastig om je aan die maand te houden aangezien je niet weet wanneer de afzwemavonden zijn en of jou kind er bij hoort,dus ze plannen het zo in dat je eigenlijk altijd aan een nog een kwartaal vast zit. Of je kind er nog blijft zwemmen of niet. Het vervelende vind ik ben er vanochtend langs gegaan omdat je ook nog eens extra betaald voor het afzwemmen dat ik het heb geprobeerd heb uit te leggen dat ze nu ook aan schoolzwemmen doet en het savonds leszwemmen (6) te zwaar word maar het is volgens hun dan pech gewoon een kwartaal betalen.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Je kunt ook telkens opzeggen en wanneer blijkt dat je nog een kwartaal verder wilt weer aanmelden.

dennepen

Ze wilt gewoon niet meer,wat ik ook snap het alleen maar savonds en echt wel vermoeiend,maarja zoals het eruit ziet MOET ze gewoon tot en met december. Als ik het opzeg krijg je weer inschrijfgeld,geld voor je pasje enz enz dus dat is ook geen optie.

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

je ken het ook opzeggen en dan je kind niet laten zwemmen ja is zonde van het geld maar een kind dwingen zoals je hiervoor zegt dat ze niet wilt. lijkt me ook geen optie.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik zeg : koek van Pijnenburg :mrgreen:

Afbeelding

dennepen

:D

zwemlesforum

Ongelezen bericht door zwemlesforum »

Antwoord op de vraag:
Je zou ook kunnen overleggen met het zwembad of je misschien de kaart even kan laten stoppen totdat je kind er weer aan toe is...
Verder ben je uiteindelijk tot niets verplicht. Wat sommige zwembaden doen is vrijkaartjes verstrekken voor de lessen die eigenlijk zouden moeten volgen. Even zelf informeren.
Succes!

Nieuw forum over zwemlessen en alles daaromheen:
http://www.zwemlesforum.nl

Deze site is het centrale punt wat betreft zwemlessen en alles wat hiermee te maken heeft.
Het forum heeft onder andere als doel om informatie te verstrekken, interactie te bevorderen en de mogelijkheid te bieden om ervaringen uit te wisselen betreft zwemlessen, zwembaden, exploitanten, dienstverlening, kwaliteit zwemlessen e.d.

Zwembaden hebben over het algemeen geen tot weinig concurrentie waardoor de consequentie voor het disfunctioneren uitblijft.
Klik hier om te reageren.

Gesloten