XMS telefonie
Geplaatst: 24 sep 2010 11:38
Wij kunnen nu bijna één maand geen gebruik kunnen maken van onze telefoon. Wij hebben 1 week met onze abonnement kunnen bellen.
Volgens XMS ligt het probleem bij hun maar de echte oorzaak kunnen ze niet vinden. Elke keer als wij bellen is er iemand mee bezig maar wij worden niet op de hoogte gebracht van hun bevindingen.
Wij bellen bijna elke dag met hun om op de hoogte te blijven van de status van onze klacht maar tot nu toe leidt het tot niets. Heeft iemand ervaring met XMS? Laat het alsjeblieft weten. Wij zijn radeloos. De kosten met bellen met de mobile telefoon lopen op. Wij hebben geen excuses gekregen en niemand heeft ons tot nu toe benaderd.
Geen tegemoetkoming. Gewoon niets. Heel slechte zaak.
Volgens XMS ligt het probleem bij hun maar de echte oorzaak kunnen ze niet vinden. Elke keer als wij bellen is er iemand mee bezig maar wij worden niet op de hoogte gebracht van hun bevindingen.
Wij bellen bijna elke dag met hun om op de hoogte te blijven van de status van onze klacht maar tot nu toe leidt het tot niets. Heeft iemand ervaring met XMS? Laat het alsjeblieft weten. Wij zijn radeloos. De kosten met bellen met de mobile telefoon lopen op. Wij hebben geen excuses gekregen en niemand heeft ons tot nu toe benaderd.
Geen tegemoetkoming. Gewoon niets. Heel slechte zaak.