LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wel betaald niets ontvangen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Henny1255

Wel betaald niets ontvangen

Ongelezen bericht door Henny1255 »

Via internet HDMI kabels besteld en betaald maar na 5 maanden en de nodige mailtjes naar Gave Aktie te den Haag nog steeds niets ontvangen

thobe

Re: Wel betaald niets ontvangen

Ongelezen bericht door thobe »

Heb je al reacties gehad op je mailtjes en zoja, wat zeggen ze?
Ik neem aan dat het om www.gaveaktie.nl gaat.

In de voorwaarden staat dan:
Artikel 7. Levering.
7.1 De door BS opgegeven levertijden zijn slechts indicatief. Overschrijding van enige leveringstermijn geeft Afnemer geen recht op schadevergoeding en evenmin het recht de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden, tenzij de overschrijding van de leveringstermijn zodanig is dat van Afnemer redelijkerwijs niet kan worden verlangd dat hij de overeenkomst in stand laat, met een maximum van 30 dagen. Afnemer is in dat geval gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden voor zover dat noodzakelijk is.

Wat ze precies bedoelen met die 30 dagen weet ik niet, maar ik lees het zo dat je de koop mag ontbinden. Het beste kun je een aangetekende brief sturen met daarin een verwijzing naar deze voorwaarden, je bestelnummer/bewijs en een kopie van het betalingsbewijs. Vraag ze vervolgens vriendelijk het geld terug te storten + de kosten van de brief gezien je zo lang hebt moeten wachten.

Gesloten