Pagina 1 van 1

Ziggo - Al een jaar bezig met andere MODEM

Geplaatst: 26 sep 2010 16:44
door Avicenna
Beste radar genoten,

Wij hebben sinds juni 2009 het alles in 1 PLUS abbonement met Ziggo. Alles prima en goed en nooit problemen gehad.

Totdat ik een hogere internet snelheid nodig had. Toen besloot ik de alles in 1 EXTRA pakket te nemen. Dit heb ik aangevraagd en binnen een week kreeg ik een bericht dat het geregeld was en een nieuwe maandelijkse bedrag. Prima allemaal.

Nou wacht ik al ik weet niet hoe lang op de nieuwe modem die de snelheid aankan van de EXTRA pakket. Omdat ik totaal niets merk van de snelheid verhoging!! Download en Upload snelheid zijn precies hetzelfde.

Heb al 5x gebeld en kreeg hetzelfde verhaal te horen. U moet geduld hebben, hij wordt opgestuurd. Op het laatst kreeg ik zelfs het verhaal dat mijn Motorola modem het gewoon aankan!! TERWIJL DAT NIET ZO IS!! Ik wacht er al eeuwen op.

Ik wordt helemaal gek,

Wat kan ik er tegen doen?!?!?!

Re: Ziggo - Al een jaar bezig met andere MODEM

Geplaatst: 27 sep 2010 21:23
door Ziggo-webteam_Alex
Hallo Avicenna,

Erg vervelend om te lezen dat u nog met een oud modem werkt en dat er maar geen nieuwe verstuurd wordt.

Graag ontvangen ik uw klantgegevens Via PM (persoonlijk bericht) zodat wij zo snel mogelijk uw probleem kunnen oppakken.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Re: Ziggo - Al een jaar bezig met andere MODEM

Geplaatst: 30 sep 2010 12:32
door Guardian72
Tja,

ik kan je weinig hoop geven.
Bij mij heeft het 1,5 jaar geduurd (na constatering probleem in 2002) voordat Multikabel (nu ziggo) eindelijk toegaf dat er een storing (productiefout) in het geleverde modem zat.

Uiteindelijk Multikabel eruit gegooid, als internetprovider is men daar niet betrouwbaar, en op de script-oplees-afdeling (klantenservice) is men absoluut niet voldoende opgeleid om soms complexe problemen te onderkennen.
Niet in het script - dan fout van de klant.

nadien, in 2008, heb ik ze nog een kans gegeven - maar weer, niet leveren wat telefonisch toegezegd is, niet nakomen van afspraken - dus sinds halverwege 2009 heb ik XS4ALL adsl internet.
Daar heb ik tot dusver nog geen spijt van.

Een goede vriend bij Ziggo werkzaam heeft trouwens bevestigd dat men gebruik maakt van callcenters, en fouten worden niet aangepakt daar een van de directeuren belangen heeft in deze callcenters.

Re: Ziggo - Al een jaar bezig met andere MODEM

Geplaatst: 26 okt 2010 21:28
door Avicenna
Helemaal top geregeld!

Alles binnen 2 weken geregeld. Helemaal blij...

Re: Ziggo - Al een jaar bezig met andere MODEM

Geplaatst: 26 okt 2010 21:52
door Kulp
Tja, als je je ongenoegen op een publiek forum uit, zijn ze er ineens als de kippen bij om eventuele negatieve publiciteit in de kiem te smoren. Jammer dat het eerst zover moet komen voordat ze je probleem oplossen.

Persoonlijk zou ik altijd, ook al is het probleem inmiddels opgelost, schriftelijk de kosten terugvragen van de periode dat je nog geen gebruik kon maken van het abonnement waar je inmiddels wel voor betaalde.

Re: Ziggo - Al een jaar bezig met andere MODEM

Geplaatst: 30 okt 2010 00:32
door Avicenna
Heb ik ook gedaan.

Ik krijg de teveel betaalde geld over 1 jaar dat ik geen modem had terug a la 180 euro + 1 maand (60 euro) = 240 euro terug.

Helemaal top.