Ziggo - Al een jaar bezig met andere MODEM
Geplaatst: 26 sep 2010 16:44
Beste radar genoten,
Wij hebben sinds juni 2009 het alles in 1 PLUS abbonement met Ziggo. Alles prima en goed en nooit problemen gehad.
Totdat ik een hogere internet snelheid nodig had. Toen besloot ik de alles in 1 EXTRA pakket te nemen. Dit heb ik aangevraagd en binnen een week kreeg ik een bericht dat het geregeld was en een nieuwe maandelijkse bedrag. Prima allemaal.
Nou wacht ik al ik weet niet hoe lang op de nieuwe modem die de snelheid aankan van de EXTRA pakket. Omdat ik totaal niets merk van de snelheid verhoging!! Download en Upload snelheid zijn precies hetzelfde.
Heb al 5x gebeld en kreeg hetzelfde verhaal te horen. U moet geduld hebben, hij wordt opgestuurd. Op het laatst kreeg ik zelfs het verhaal dat mijn Motorola modem het gewoon aankan!! TERWIJL DAT NIET ZO IS!! Ik wacht er al eeuwen op.
Ik wordt helemaal gek,
Wat kan ik er tegen doen?!?!?!
Wij hebben sinds juni 2009 het alles in 1 PLUS abbonement met Ziggo. Alles prima en goed en nooit problemen gehad.
Totdat ik een hogere internet snelheid nodig had. Toen besloot ik de alles in 1 EXTRA pakket te nemen. Dit heb ik aangevraagd en binnen een week kreeg ik een bericht dat het geregeld was en een nieuwe maandelijkse bedrag. Prima allemaal.
Nou wacht ik al ik weet niet hoe lang op de nieuwe modem die de snelheid aankan van de EXTRA pakket. Omdat ik totaal niets merk van de snelheid verhoging!! Download en Upload snelheid zijn precies hetzelfde.
Heb al 5x gebeld en kreeg hetzelfde verhaal te horen. U moet geduld hebben, hij wordt opgestuurd. Op het laatst kreeg ik zelfs het verhaal dat mijn Motorola modem het gewoon aankan!! TERWIJL DAT NIET ZO IS!! Ik wacht er al eeuwen op.
Ik wordt helemaal gek,
Wat kan ik er tegen doen?!?!?!