Philips? Service? Nooit meer! (Senseo)
Geplaatst: 27 sep 2010 12:25
De latere Senseo's blijken van mindere kwaliteit dan de eerste series.
Na ruim een jaar ging de Senseo stuk.
Garantie.
Apparaat leeggemaakt, extra gereinigd en naar de winkel.
Na 3 weken komt er een vreselijk vies en goor ding terug, wit van de kalk etc, etc.
Duidelijk niet hetzelde apparaat!
Foto's gestuurd naar Philips.
Na overleg en allerlei ontkenningen van Philips weer opgestuurd. We willen het eigen (ingeleverde) apparaat uiteraard terug!
Weer daarna komt hetzelfde ding terug, iets minder goor, maar nog steeds onacceptabel. Tevens ontbreken nu alle losse onderdelen.
Gebeld met Philips, van het kastje naar de muur gestuurd en de moed opgegeven.
Weer terugsturen, dus niet!
(Wel beloofd dat ik het wereldkundig zal maken)
Kortom: Een buitengewoon waardeloze service en ook nog een slecht product.
Daaaag PHILIPS!
Na ruim een jaar ging de Senseo stuk.
Garantie.
Apparaat leeggemaakt, extra gereinigd en naar de winkel.
Na 3 weken komt er een vreselijk vies en goor ding terug, wit van de kalk etc, etc.
Duidelijk niet hetzelde apparaat!
Foto's gestuurd naar Philips.
Na overleg en allerlei ontkenningen van Philips weer opgestuurd. We willen het eigen (ingeleverde) apparaat uiteraard terug!
Weer daarna komt hetzelfde ding terug, iets minder goor, maar nog steeds onacceptabel. Tevens ontbreken nu alle losse onderdelen.
Gebeld met Philips, van het kastje naar de muur gestuurd en de moed opgegeven.
Weer terugsturen, dus niet!
(Wel beloofd dat ik het wereldkundig zal maken)
Kortom: Een buitengewoon waardeloze service en ook nog een slecht product.
Daaaag PHILIPS!