Eneco / Stedin: van het kastje naar de muur
Geplaatst: 27 sep 2010 15:14
Eneco en Stedin verwijzen en sturen mij met mijn probleem herhaaldelijk naar elkaar door zonder dat het probleem wordt opgelost. Het probleem: mijn meterstand voor de warmte wijkt af, omdat de nieuwe meter die Stedin heeft geplaatst, niet door Stedin is doorgegeven. Eneco heeft mij al 4 keer naar Stedin doorverwezen en Stedin blijft de verantwoordelijkheid bij Eneco leggen. Stedin wil geen afspraak maken voor het noteren van mijn meter en Eneco zegt dat Stedin dit moet doen. Na 8 telefoontjes en meer dan een uur aan telefoonkosten, weigert zowel Eneco als Stedin deze telefoonkosten te vergoeden. Eneco geeft aan dat Stedin dit zal vergoeden, Stedin zegt dat Eneco dit moet doen.
Een afspraak met de monteur maken? Tijdens kantoortijden, dan werk ik. Dat betekent dat ik vrij moet nemen, waardoor ik inkomsten mis en dus nog meer kosten maak. Dit is al het derde probleem met Eneco. Waardeloze service!
Een afspraak met de monteur maken? Tijdens kantoortijden, dan werk ik. Dat betekent dat ik vrij moet nemen, waardoor ik inkomsten mis en dus nog meer kosten maak. Dit is al het derde probleem met Eneco. Waardeloze service!