KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??
Geplaatst: 27 sep 2010 21:01
Op 23 juli j.l. liep mijn mobiele telefoon abnnement af bij T mobile.
Op 27 juli een KPN winkel binnengestapt.
Ik sloot een abonnement af voor 2 jaar voor een Samsung Wave met onbeperkt internet voor in totaal 26 euro met nummerbehoud
Kreeg laterbericht dat de omschakeling zou gaan gebeuren op 7 september...Dat vond ik al raar omdat abonnement bij T mobile toch al verlopen was en door KPN opgezegd zou worden.
Ik dacht nog... toch een maandje extra verdienste... nou.. laat maar zitten.
Kreeg na een maand een rekening van.... 275 euro voor wat bellen en sms,
Volgens KPN viel ik die maand in een ,,nul minuten abonnement........"
Alles viel dus buiten een bundel.
Niets is er bij afsluiting van abonnement hierover vemeld, en ook in het nieuwe contract staat er niks over.
Volgens KPN ... om dubbele abonnementskosten te besparen ???????????
Een lachwekkende redenering.
Ik heb KPN tot vanmiddag 12 uur ( 27 september ) de tijd
gegeven voor een reactie en een factuur van 26,50, maar een oorverdovend stilzwijgen tot nu toe.
Ik vind dat KPN zich schuldig maakt aan misleiding, en heb de rekening van 275 euro gestorneerd...
Maar zal wel binnenkort een aanmaning etc krijgen.
Wat is jullie mening hiervoer en wat te doen ??
Ben beneiuwd naar jullie reacties.
Hieronder volgt de briefwisseling.
Namen wegen privacy verwijderd
Geachte heer .......
Dank voor uw reactie.
Ik ga hier absoluut niet mee akoord.
Wat u mij nu verteld heeft is mij NIET verteld bij aanschaf van het toestel.
Ik neem aan dat u mij voor een normaal denkend persoon houdt.
Wel, welke weldenkend mens gaat voor een paar minuten bellen en wat SMSjes
275,00 euro neer leggen???
Of tewel voor 10 maanden beltegoed verstookt in 1 maand ??
De medewerkster die mij dit toestel heeft verkocht heeft totaal niet verteld over deze
gang van zxaken...
En mij behoeden voor dubbele abonnementskosten....??? Dan was het max 44 tot 55 euro geweest...
En nu 275,00.... een kleine besparing ??
Uw firma in de persoon van de verkoopster heeft mij onkundig van dit feit gelaten.
Ik vind dit klanten misleiding in optima forma.
Dan had ik net zo goed bij T mobile kunnen blijven, want daar
wist ik tenminste dat ik geflest werd.
In nederlandse gulden... 600 gulden !!
Ik vind dit pure misleiding en afzetterij.
Wees eens eerlijk... denkt u nu heus dat als ik dit geweten had, naar u overgestapt zou zijn ??
Op grond van het onthouden van informatie verlang ik van u dat het het bedrag terug gezet wordt naar
de normale abonnements tarief.
Ik vind dit absoluut geen stijl van handelen.
Ik werk zelf in de detail handel dus ik weet van het een en ander af, van het niet of onjuist informeren van klanten.
U weet ook, dat negatief nieuws over een bedri9jf gemiddeld aan 13 mensen wordt verteld.
Bij goed handelen van het bedrijf aan 5 mensen.
Ik wacht uw antwoord af op een redelijke oplossing van het probleem , veroorzaakt door uw bedrijf.
Ik bereid in ieder geval een brief aan mijn advocaat voor, en een mededeling op het forum van Tros Radar
Een brief aan Antoinette Hertsenberg van genoemd programma en aan Felix Meurder van Kassa.
En aan uw directeur dhr Scheepmaker...
Daarbij gaan er dan ingezonden brieven aan diverse dagbladen.
In ieder geval overweeg ik NOOIT meer diensten aan te nemen van de KPN
Met vriendelijke groet
Ik hoop dat u dit niet zover laat komen en u een minnelijke schikking zal en kan treffen.
Op 21/09/10, KPN Klantenservice <[email protected]> schreef:
U heeft recentelijk een verzoek ingediend voor persoonlijke ondersteuning van onze klantenservice. Hieronder staat een samenvatting van uw vraag en ons antwoord.
Bedankt dat u van onze service gebruikt hebt gemaakt.
Als uw vraag onopgelost blijft, kunt u hier uw vraag bijwerken.
Onderwerp
Niet correcte factuur !!
Samenvatting discussie
Reactie ( ) 09/21/2010 10:27 VM
Geachte heer
Bedankt voor uw e-mail, waarin u aangeeft dat uw rekening onjuist is.
Helaas blijkt uit onze gegevens dat uw rekening juist is aangemaakt. U maakt momenteel gebruik van een zogenaamd 0-euro abonnement. Tijdens het gebruik van uw tijdelijke nummer heeft u nog geen abonnementen. Alle verbruik wordt afgerekend tegen buiten de bundel tarief tot het moment daar is dat uw te behouden nummer overkomt van de verlatende provider. Dit is in de hele telecombranche de standaardprocedure. Helaas valt hier niet van af te wijken. Wij behoeden u hiermee voor dubbele abonnementskosten. Nogmaals dien ik u dus mede te delen dat uw rekening terecht is aangemaakt. Het is dan ook niet mogelijk om uw nummer op te zeggen, u heeft immers zelf getekend voor dit contract.
Mijn excuses voor het eventuele ongemak.
Heeft u nog andere vragen? Meer vragen en antwoorden vindt u op <a href=http://www.kpn.com/kpn/show/id=1752234 >klantenservice Mobiel</a> op kpn.com.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Dhr ......Klantenservice KPN
Automatische reactie 09/20/2010 11:37 VM
Dit is een automatisch verzonden antwoord.
U heeft onlangs een bericht gestuurd naar onze helpdesk. Helaas zijn we er nog niet in geslaagd u van een antwoord(reactie) te voorzien. We doen onze uiterste best om u zo spoedig mogelijk te helpen.
Heeft u nog andere vragen? Kijk op klantenservice Mobiel op kpn.com en stel je vraag aan onze virtuele medewerkster Kim.
Klant 09/18/2010 02:25 NM
U heeft mij heel erg laten schrikken! Er is iets... nou ja... ALLES misgegaan. Ik heb een abonnement voor 155 belminuten plus SMS uit 1 bundel van 155 minuten.
Voor 2,50 onbeperkt internet per maand.
Afgelopen maand heb ik geloof ik totaal 10a015 keer gebeld ?? Langste telefoon geprek was neem ik aan een minuut of 20, dat weet ik niet precies. SMS jes denk ik max 30, en heb wat gratis internetsites bezocht. FGeen spelletjes gedownload, geen ringtones etc.
En dan krijg ik een rekening van 275,00 euro ??? Uitgesloten, kan niet !!!
Heel graag uw reactie erop. Voor de zekerheid hou ik een bericht paraat voor Tros Radar en Kassa... want dit KAN GEWOON NIET ! Als dit toch juist is, dan wil ik weten wat er precies gaan de is... ook de opbouw van nieuwe factuur klopt iets niet.
Als het toch juist is, dan lever ik subiet mijn telefoon bij u in en stap ik meteen naar Tros Radar en Kassa... en ga ik samen met mijn advocaat bekijken wat hieraan te doen is.
Ik ben bij T- mobile weg gegaan omdat ze e.e.a. niet correct deden, maar dit... DIT slaat echt alles !!
Hoogachtend
J....
KPN Klantenservice
Op 27 juli een KPN winkel binnengestapt.
Ik sloot een abonnement af voor 2 jaar voor een Samsung Wave met onbeperkt internet voor in totaal 26 euro met nummerbehoud
Kreeg laterbericht dat de omschakeling zou gaan gebeuren op 7 september...Dat vond ik al raar omdat abonnement bij T mobile toch al verlopen was en door KPN opgezegd zou worden.
Ik dacht nog... toch een maandje extra verdienste... nou.. laat maar zitten.
Kreeg na een maand een rekening van.... 275 euro voor wat bellen en sms,
Volgens KPN viel ik die maand in een ,,nul minuten abonnement........"
Alles viel dus buiten een bundel.
Niets is er bij afsluiting van abonnement hierover vemeld, en ook in het nieuwe contract staat er niks over.
Volgens KPN ... om dubbele abonnementskosten te besparen ???????????
Een lachwekkende redenering.
Ik heb KPN tot vanmiddag 12 uur ( 27 september ) de tijd
gegeven voor een reactie en een factuur van 26,50, maar een oorverdovend stilzwijgen tot nu toe.
Ik vind dat KPN zich schuldig maakt aan misleiding, en heb de rekening van 275 euro gestorneerd...
Maar zal wel binnenkort een aanmaning etc krijgen.
Wat is jullie mening hiervoer en wat te doen ??
Ben beneiuwd naar jullie reacties.
Hieronder volgt de briefwisseling.
Namen wegen privacy verwijderd
Geachte heer .......
Dank voor uw reactie.
Ik ga hier absoluut niet mee akoord.
Wat u mij nu verteld heeft is mij NIET verteld bij aanschaf van het toestel.
Ik neem aan dat u mij voor een normaal denkend persoon houdt.
Wel, welke weldenkend mens gaat voor een paar minuten bellen en wat SMSjes
275,00 euro neer leggen???
Of tewel voor 10 maanden beltegoed verstookt in 1 maand ??
De medewerkster die mij dit toestel heeft verkocht heeft totaal niet verteld over deze
gang van zxaken...
En mij behoeden voor dubbele abonnementskosten....??? Dan was het max 44 tot 55 euro geweest...
En nu 275,00.... een kleine besparing ??
Uw firma in de persoon van de verkoopster heeft mij onkundig van dit feit gelaten.
Ik vind dit klanten misleiding in optima forma.
Dan had ik net zo goed bij T mobile kunnen blijven, want daar
wist ik tenminste dat ik geflest werd.
In nederlandse gulden... 600 gulden !!
Ik vind dit pure misleiding en afzetterij.
Wees eens eerlijk... denkt u nu heus dat als ik dit geweten had, naar u overgestapt zou zijn ??
Op grond van het onthouden van informatie verlang ik van u dat het het bedrag terug gezet wordt naar
de normale abonnements tarief.
Ik vind dit absoluut geen stijl van handelen.
Ik werk zelf in de detail handel dus ik weet van het een en ander af, van het niet of onjuist informeren van klanten.
U weet ook, dat negatief nieuws over een bedri9jf gemiddeld aan 13 mensen wordt verteld.
Bij goed handelen van het bedrijf aan 5 mensen.
Ik wacht uw antwoord af op een redelijke oplossing van het probleem , veroorzaakt door uw bedrijf.
Ik bereid in ieder geval een brief aan mijn advocaat voor, en een mededeling op het forum van Tros Radar
Een brief aan Antoinette Hertsenberg van genoemd programma en aan Felix Meurder van Kassa.
En aan uw directeur dhr Scheepmaker...
Daarbij gaan er dan ingezonden brieven aan diverse dagbladen.
In ieder geval overweeg ik NOOIT meer diensten aan te nemen van de KPN
Met vriendelijke groet
Ik hoop dat u dit niet zover laat komen en u een minnelijke schikking zal en kan treffen.
Op 21/09/10, KPN Klantenservice <[email protected]> schreef:
U heeft recentelijk een verzoek ingediend voor persoonlijke ondersteuning van onze klantenservice. Hieronder staat een samenvatting van uw vraag en ons antwoord.
Bedankt dat u van onze service gebruikt hebt gemaakt.
Als uw vraag onopgelost blijft, kunt u hier uw vraag bijwerken.
Onderwerp
Niet correcte factuur !!
Samenvatting discussie
Reactie ( ) 09/21/2010 10:27 VM
Geachte heer
Bedankt voor uw e-mail, waarin u aangeeft dat uw rekening onjuist is.
Helaas blijkt uit onze gegevens dat uw rekening juist is aangemaakt. U maakt momenteel gebruik van een zogenaamd 0-euro abonnement. Tijdens het gebruik van uw tijdelijke nummer heeft u nog geen abonnementen. Alle verbruik wordt afgerekend tegen buiten de bundel tarief tot het moment daar is dat uw te behouden nummer overkomt van de verlatende provider. Dit is in de hele telecombranche de standaardprocedure. Helaas valt hier niet van af te wijken. Wij behoeden u hiermee voor dubbele abonnementskosten. Nogmaals dien ik u dus mede te delen dat uw rekening terecht is aangemaakt. Het is dan ook niet mogelijk om uw nummer op te zeggen, u heeft immers zelf getekend voor dit contract.
Mijn excuses voor het eventuele ongemak.
Heeft u nog andere vragen? Meer vragen en antwoorden vindt u op <a href=http://www.kpn.com/kpn/show/id=1752234 >klantenservice Mobiel</a> op kpn.com.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Dhr ......Klantenservice KPN
Automatische reactie 09/20/2010 11:37 VM
Dit is een automatisch verzonden antwoord.
U heeft onlangs een bericht gestuurd naar onze helpdesk. Helaas zijn we er nog niet in geslaagd u van een antwoord(reactie) te voorzien. We doen onze uiterste best om u zo spoedig mogelijk te helpen.
Heeft u nog andere vragen? Kijk op klantenservice Mobiel op kpn.com en stel je vraag aan onze virtuele medewerkster Kim.
Klant 09/18/2010 02:25 NM
U heeft mij heel erg laten schrikken! Er is iets... nou ja... ALLES misgegaan. Ik heb een abonnement voor 155 belminuten plus SMS uit 1 bundel van 155 minuten.
Voor 2,50 onbeperkt internet per maand.
Afgelopen maand heb ik geloof ik totaal 10a015 keer gebeld ?? Langste telefoon geprek was neem ik aan een minuut of 20, dat weet ik niet precies. SMS jes denk ik max 30, en heb wat gratis internetsites bezocht. FGeen spelletjes gedownload, geen ringtones etc.
En dan krijg ik een rekening van 275,00 euro ??? Uitgesloten, kan niet !!!
Heel graag uw reactie erop. Voor de zekerheid hou ik een bericht paraat voor Tros Radar en Kassa... want dit KAN GEWOON NIET ! Als dit toch juist is, dan wil ik weten wat er precies gaan de is... ook de opbouw van nieuwe factuur klopt iets niet.
Als het toch juist is, dan lever ik subiet mijn telefoon bij u in en stap ik meteen naar Tros Radar en Kassa... en ga ik samen met mijn advocaat bekijken wat hieraan te doen is.
Ik ben bij T- mobile weg gegaan omdat ze e.e.a. niet correct deden, maar dit... DIT slaat echt alles !!
Hoogachtend
J....
KPN Klantenservice