LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HTC - Geen goede oplossing??

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
bom
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2010 23:56

HTC - Geen goede oplossing??

Ongelezen bericht door bom »

Na veel wikken en wegen geeft HTC eindelijk toe dat ze een probleem hebben met de laatste firmware. Echter is mijn toestel niet één van de goedkoopste die ik heb. HTC Touch Pro 2
Wat het probleem is, is dat met de laatste versie van de software dat deze op verschillende tijden vastloopt, maar wel berichten e.d. ontvangt. Alleen herstarten is mogelijk door de batterij te vervangen.
Dit speelt al sinds maart 2010. Alleen geeft HTC aan: "Er zal op korte termijn geen oplossing zijn voor uw probleem. "...

Het enige wat ze kunnen en willen doen is het moederbordje vervangen, dat dus geen resultaat bied, gezien het duidelijk aan de software ligt. diverse fora's staat dit probleem al op. Alleen wil ik vanwege het gebruiksgemak wel de laatste versie gebruiken alleen kan ik dat niet omdat ik gewoon berichten kan missen!

Hoop dat radar hier iets mee kan en wil. Ik ben niet de enige die dit probleem heeft en er zullen nog vele volgen!

thobe
Berichten: 45
Lid geworden op: 24 sep 2010 20:29
Locatie: Dieren

Re: HTC - Geen goede oplossing??

Ongelezen bericht door thobe »

Eigenlijk is het heel simpel. De oplossing is om terug te gaan naar de oudere versie die wel stabiel is. Of je moet de vastlopers maar voor lief nemen als je niet zonder die functies kan.

Het gebeurt wel vaker zo. Bij BlackBerry kun je bijv. wel upgraden, terwijl een oudere versie gewoon stabieler is en aanbevolen wordt.

Wat je nog wel kunt doen is even een klacht schriftelijk/email sturen HTC. Laat daarin weten dat je het jammer vindt dat HTC geen goede aandacht meer geeft aan haar oude dure toestellen met bekende problemen.

controvi
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 okt 2010 00:34

Re: HTC - Geen goede oplossing??

Ongelezen bericht door controvi »

werkt niet ik zeg het je want ik heb te maken met hetzelfde probleem en kom dan niet verder dan nu al 6 maanden bezig te zijn meet 6 reparaties die niet geholpen hebben.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: HTC - Geen goede oplossing??

Ongelezen bericht door Henri42 »

Mijn oude HTC d2 heb ik op de schrothoop mogen gooien van Vodafone na levering van een nieuwe vergelijkbare nokia E serie

Gesloten