Klacht service elecrtolux
Geplaatst: 28 sep 2010 16:25
Via modern.nl heb ik een wasmachine gekocht met een garantieperiode van 3 jaar. In die periode gaat de machine kapot. Ik neem die op met modern.nl en zij sturen een monteur. Deze blijft van Electrolux Home products te zijn. Deze monteur keurt mijn apparaat af en geeft die door aan modern.nl. Ik maak met hun een afspraak om het apparaat om te ruilen (garantie). Ik betaal nog iets bij omdat is liever niet hetzelfde apparaat wil en zo geschiedde. Lijkt allemaal goed geregeld, immers een en anders was gewoon garantie.
Tot mij verbazing krijg ik tweeenenhalve maand na de omruil een rekening van Electrolux, arbeidsloon en voorrijkosten voor het bezoek van de monteur die mijn machine heeft afgekeurd. Ik ben met Electrolux (mevr. van Valen) en vertel haar dat ik dat een beetje vreemd vind omdat ik geen zaken met Electrolux gedaan, alleen met modern.nl. Modern heeft electrolux ingehuurd, niet ik. Het blijkt dat electrolux eerst aan modern heeft gefaktureerd, maar omdat deze niet betaald komen ze nu bij mij. Ik heb mevrouw van Valen verteld dat ik niet van plan ben te betalen, immers ik ben geen opdrachtgever en en en ander viel onder de garantie. Mevr van Valen zegt mij toe een en ander uit te zoeken. Vervolgens hoor ik niet niets meer en ga er vanuit dat het goed is. Enige weken later krijg ik een herinnering van Electrolux. Wederom gebeld, nu met mevrouw van Manen, die werkelijk enorm onbeschoft reageerde. Het telefoontje met mevrouw van Valen zag ze wel in de computer vermeld staan maar daar had ze geen boodschap aan. Zij is namelijk van mening dat Electrolux het volste recht heeft om mij een factuur te sturen omdat modern.nl in gebreke blijft. Dat is geen opdracht heb gegeven aan electrolux is volgens haar onzin, immers ik heb de monteur tot toegelaten? Beetje krom naar mijn idee. Ik heb namelijk zaken met modern gedaan, dat zij een ander bedrijf inhuren voor de service heb ik geen boodschap aan.
Ik heb mevrouw van Manen vertelt dat ik deze zaak desnoods voor de rechter laat komen. Inmiddels modern.nl gemaild met de vraag een eind aan deze situatie te maken.
Kortom.... wees voorzichtig als een monteu van Electrolux een afspraak met u maakt namens een andere firma.
Tot mij verbazing krijg ik tweeenenhalve maand na de omruil een rekening van Electrolux, arbeidsloon en voorrijkosten voor het bezoek van de monteur die mijn machine heeft afgekeurd. Ik ben met Electrolux (mevr. van Valen) en vertel haar dat ik dat een beetje vreemd vind omdat ik geen zaken met Electrolux gedaan, alleen met modern.nl. Modern heeft electrolux ingehuurd, niet ik. Het blijkt dat electrolux eerst aan modern heeft gefaktureerd, maar omdat deze niet betaald komen ze nu bij mij. Ik heb mevrouw van Valen verteld dat ik niet van plan ben te betalen, immers ik ben geen opdrachtgever en en en ander viel onder de garantie. Mevr van Valen zegt mij toe een en ander uit te zoeken. Vervolgens hoor ik niet niets meer en ga er vanuit dat het goed is. Enige weken later krijg ik een herinnering van Electrolux. Wederom gebeld, nu met mevrouw van Manen, die werkelijk enorm onbeschoft reageerde. Het telefoontje met mevrouw van Valen zag ze wel in de computer vermeld staan maar daar had ze geen boodschap aan. Zij is namelijk van mening dat Electrolux het volste recht heeft om mij een factuur te sturen omdat modern.nl in gebreke blijft. Dat is geen opdracht heb gegeven aan electrolux is volgens haar onzin, immers ik heb de monteur tot toegelaten? Beetje krom naar mijn idee. Ik heb namelijk zaken met modern gedaan, dat zij een ander bedrijf inhuren voor de service heb ik geen boodschap aan.
Ik heb mevrouw van Manen vertelt dat ik deze zaak desnoods voor de rechter laat komen. Inmiddels modern.nl gemaild met de vraag een eind aan deze situatie te maken.
Kortom.... wees voorzichtig als een monteu van Electrolux een afspraak met u maakt namens een andere firma.