gedver wat baal ik van telfort
Geplaatst: 28 sep 2010 19:38
vandaag weer eens contact gehad met telfort klantenservice om 18uur 53
we kregen na vakantie een heerlijke rekening van 1151,40 over gebruik internet in het buitenland..
meteen gebeld zelfs al in de vakantie nadat wij een sms kregen dat we aan het internet limiet zaten.(sms 1277)
konden ons nergens mee helpen en konden ook niks blokkeren. na vakantie meteen contact gehad nadat de rekening binnen was, een nette mail gekregen alles van ons klopte en exusses bla bla nu krijgen we weer een herrinnering dat we moeten betalen en de volgende rekening is weer internet gerekend terwijl we een sms hebben gehad dat we afgesloten zouden worden van internet omdat de verbruikslimiet bereikt was. fijn trouwens als je niet eens internet aan hebt gehad op je telefoon en dat netjes met een wifi code op je laptop doet!!!!
ook werd vorige keer met mij door de klantenservice netjes afgesproken dat er 20 euro bel kosten terug gestort zou worden voor het lange gesprek, ook hier vind ik niks van terug!!
gedver echt ik zal nooit meer iemand adviseren telfort te nemen want wat een gezeur steeds!!!
en dan bel ik net de klanten service met meneer blijd en die zegt dood leuk je belt maar opnieuw voor de volgende klacht of je mailt maar....
jemig help help help want hoe los ik deze telfort **** weer op...mijn mail die ik kreeg en hun niet meer kunnen vinden:
Geachte mevrouw Heijkans,
U ontvangt deze e-mail naar aanleiding van een eerder aan u gestuurde mail.
Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen, helaas zonder resultaat.
Wij belden u om onze oprechte excuses aan te bieden voor het ongemak wat u heeft ervaren met betrekking tot de
kosten van uw databundel in het buitenland. Deze was bij nader inzien niet correct.
In de vorige mail stelde wij dat volgens onze gegevens er vanaf uw telefoon gebruik gemaakt is van internet
in het buitenland. Deze gegevens hebben wij doorgekregen van onze buitenlandse partner.
Deze informatie klopt maar onze buitenlandse partner had na het bereiken van de datalimiet u geen toegang mogen
geven tot het internet zonder toestemming van u. Wij hebben uit uw sms geschiedenis niet kunnen opmaken dat u hier
toestemming voor gegeven heeft.
Dat er onterecht nog dataverkeer heeft plaatsgevonden is niet aan u te wijten. Wij zullen daarom alle kosten voor
dataverkeer boven het datalimiet aan u crediteren. Dit bedrag zal verrekend worden op uw volgende factuur.
De mail die hieraan vooraf ging kunt u als niet verzonden beschouwen.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.
Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
Afdeling Klantenservice Mobiel
dus help help help mij van dit gezeur en deze rekeningen af....
we kregen na vakantie een heerlijke rekening van 1151,40 over gebruik internet in het buitenland..
meteen gebeld zelfs al in de vakantie nadat wij een sms kregen dat we aan het internet limiet zaten.(sms 1277)
konden ons nergens mee helpen en konden ook niks blokkeren. na vakantie meteen contact gehad nadat de rekening binnen was, een nette mail gekregen alles van ons klopte en exusses bla bla nu krijgen we weer een herrinnering dat we moeten betalen en de volgende rekening is weer internet gerekend terwijl we een sms hebben gehad dat we afgesloten zouden worden van internet omdat de verbruikslimiet bereikt was. fijn trouwens als je niet eens internet aan hebt gehad op je telefoon en dat netjes met een wifi code op je laptop doet!!!!
ook werd vorige keer met mij door de klantenservice netjes afgesproken dat er 20 euro bel kosten terug gestort zou worden voor het lange gesprek, ook hier vind ik niks van terug!!
gedver echt ik zal nooit meer iemand adviseren telfort te nemen want wat een gezeur steeds!!!
en dan bel ik net de klanten service met meneer blijd en die zegt dood leuk je belt maar opnieuw voor de volgende klacht of je mailt maar....
jemig help help help want hoe los ik deze telfort **** weer op...mijn mail die ik kreeg en hun niet meer kunnen vinden:
Geachte mevrouw Heijkans,
U ontvangt deze e-mail naar aanleiding van een eerder aan u gestuurde mail.
Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen, helaas zonder resultaat.
Wij belden u om onze oprechte excuses aan te bieden voor het ongemak wat u heeft ervaren met betrekking tot de
kosten van uw databundel in het buitenland. Deze was bij nader inzien niet correct.
In de vorige mail stelde wij dat volgens onze gegevens er vanaf uw telefoon gebruik gemaakt is van internet
in het buitenland. Deze gegevens hebben wij doorgekregen van onze buitenlandse partner.
Deze informatie klopt maar onze buitenlandse partner had na het bereiken van de datalimiet u geen toegang mogen
geven tot het internet zonder toestemming van u. Wij hebben uit uw sms geschiedenis niet kunnen opmaken dat u hier
toestemming voor gegeven heeft.
Dat er onterecht nog dataverkeer heeft plaatsgevonden is niet aan u te wijten. Wij zullen daarom alle kosten voor
dataverkeer boven het datalimiet aan u crediteren. Dit bedrag zal verrekend worden op uw volgende factuur.
De mail die hieraan vooraf ging kunt u als niet verzonden beschouwen.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.
Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.
Afdeling Klantenservice Mobiel
dus help help help mij van dit gezeur en deze rekeningen af....