Pagina 1 van 1

Kruidvat mobiel? Geen contact!

Geplaatst: 29 sep 2010 17:16
door gerardenheidy
Mijn zoon heeft een Kruidvat SIM-kaart aangeschaft en wil via nummerbehoud zijn huidige nummer houden. Het invoeren van de SIM-code levert een foutmelding op, dus vragen we via een contact formulier op dinsdag om hulp. We krijgen bericht dat de vraag binnen twee werkdagen beantwoord zal worden. Op vrijdag hebben we niets gehoord. Opnieuw stellen we de vraag. Weer krijgen we hetzelfde bericht. Weer krijgen we geen antwoord.
Vervolgens hebben we een week later telefonisch contact gezocht voor 10 cent per minuut. We kregen een menu, met de keuze voor nummerbehoud. We hebben een heel verhaal aangehoord, aan het eind werd de verbinding verbroken met een verwijzing naar de website! Vervolgens hebben we nogmaals gebeld, met als keuze 'overige vragen'. Hier kregen we de melding dat het te druk was en dat we het later nogmaals moesten proberen...! Hoeveel geduld moet een mens hebben? Wie heeft hier ervaring mee? Wat moeten we doen om contact te krijgen? HELPPP!

Re: Kruidvat mobiel? Geen contact!

Geplaatst: 30 sep 2010 08:05
door Kruidvat Mobiel
Beste Gerard en Heidy,

Graag ontvangen wij een e-mail met daarin uw klantgegevens. Dan zullen wij contact met u opnemen om het nummerbehoud te regelen.

Vriendelijke groet,

Kruidvat Mobiel
Webcare

Re: Kruidvat mobiel? Geen contact!

Geplaatst: 15 jan 2011 12:24
door consument 48
Wij hebben een simkaart van kruidvat aangeschaft op 21-12-2010 hierop nummerbehoud aangevraagd dit is ingevoerd op 28-12-10. Na het plaatsen van de simkaart geprobeerd via de start tegoedbon ad.€ 13.-- op te waarderen dit lukt echter niet. Via E mail tot drie maal toe contact opgenomen met kruitvatmobiel hierop zou binnen twee werkdagen gereageerd worden maar tot op heden gebeurd er niets.

Re: Kruidvat mobiel? Geen contact!

Geplaatst: 17 jan 2011 13:00
door jack2806
consument 48,

Wij hadden dezelfde ervaring waarbij kruidvat niet op de webcontacten reageerde.

We hebben via de kruidvat mobiel reactie op gerardenheidy wel een reactie gekregen en hebben ze het opgelost.

Kennelijk moet je opwaarderen voordat je nummerbehoud doet.

Re: Kruidvat mobiel? Geen contact!

Geplaatst: 19 jan 2011 09:20
door Kruidvat Mobiel
Beste consument 48,

Graag ontvangen wij een email met daarin uw klant/contactgegevens. Na ontvangst hiervan gaan we dit voor u oplossen.

Met vriendelijke groet,

Kruidvat Mobiel Webcare - [email protected]