Kruidvat mobiel? Geen contact!
Geplaatst: 29 sep 2010 17:16
Mijn zoon heeft een Kruidvat SIM-kaart aangeschaft en wil via nummerbehoud zijn huidige nummer houden. Het invoeren van de SIM-code levert een foutmelding op, dus vragen we via een contact formulier op dinsdag om hulp. We krijgen bericht dat de vraag binnen twee werkdagen beantwoord zal worden. Op vrijdag hebben we niets gehoord. Opnieuw stellen we de vraag. Weer krijgen we hetzelfde bericht. Weer krijgen we geen antwoord.
Vervolgens hebben we een week later telefonisch contact gezocht voor 10 cent per minuut. We kregen een menu, met de keuze voor nummerbehoud. We hebben een heel verhaal aangehoord, aan het eind werd de verbinding verbroken met een verwijzing naar de website! Vervolgens hebben we nogmaals gebeld, met als keuze 'overige vragen'. Hier kregen we de melding dat het te druk was en dat we het later nogmaals moesten proberen...! Hoeveel geduld moet een mens hebben? Wie heeft hier ervaring mee? Wat moeten we doen om contact te krijgen? HELPPP!
Vervolgens hebben we een week later telefonisch contact gezocht voor 10 cent per minuut. We kregen een menu, met de keuze voor nummerbehoud. We hebben een heel verhaal aangehoord, aan het eind werd de verbinding verbroken met een verwijzing naar de website! Vervolgens hebben we nogmaals gebeld, met als keuze 'overige vragen'. Hier kregen we de melding dat het te druk was en dat we het later nogmaals moesten proberen...! Hoeveel geduld moet een mens hebben? Wie heeft hier ervaring mee? Wat moeten we doen om contact te krijgen? HELPPP!