Serieuze fout bij bestelling KPN
Geplaatst: 29 sep 2010 17:45
Ik ben voor de zomer naar een zelfstandige kamer verhuisd, en vond dat een goede gelegenheid om digitale tv te nemen. Ik heb toen via internetvergelijken.nl bij KPN een pakket met internet en digitale tv. ik kreeg kort daarna een bevestigingsmail van internetvergelijken. Tot nu toe alles prima.
Een paar dagen later krijg ik een bevestigingsmail van KPN, en daarin is ineens ook bellen aan het pakket toegevoegd! Ik natuurlijk meteen de KPN gebeld, maar volgens de klantenservice stond mijn bestelling nog niet in het systeem, of ik over een paar dagen terug kon bellen.
Een paar dagen later belde ik weer, de bestelling stond nu wel in het systeem, maar om het pakket te veranderen moest de huidige bestelling worden stopgezet en een nieuwe bestelling worden gedaan. Maar dat kon pas nadat alles was aangesloten. Daarna moest ik nog maar een keer terugbellen, dan zou alles geregeld worden en als ik al wel voor bellen betaald had zou ik dat geld terugkrijgen.
Op 3 juni was eindelijk alles aangesloten (terwijl ik het pakket op 27 april had besteld, ik zat meer dan een week zonder internet), dus heb ik weer teruggebeld, maar ik werd van de ene naar de andere afdeling doorverbonden. Dus ik moest elke keer opnieuw alles uitleggen, voor 10 cent per minuut). Uiteindelijk is er een klacht voor me aangemaakt, daar zou ik over worden teruggebeld, Ik ben nooit teruggebeld.
Vervolgens heb ik een tijdje geleden een mail gestuurd naar de klantenservice. Ik kreeg als antwoord dat ze me niet konden helpen en dat ik maar moest bellen met de goede afdeling...
Ik geef het op, er valt met die lui niks te beginnen.
En ik krijg net een nieuwe factuur. Oh, ik heb ook nog BelOnbeperkt Altijd. Yes, onbeperkt bellen op een telefoon die ik niet heb.
That's it, ik ga die afschrijving terug laten vorderen, kijken of er dan wat gebeurd...
Een paar dagen later krijg ik een bevestigingsmail van KPN, en daarin is ineens ook bellen aan het pakket toegevoegd! Ik natuurlijk meteen de KPN gebeld, maar volgens de klantenservice stond mijn bestelling nog niet in het systeem, of ik over een paar dagen terug kon bellen.
Een paar dagen later belde ik weer, de bestelling stond nu wel in het systeem, maar om het pakket te veranderen moest de huidige bestelling worden stopgezet en een nieuwe bestelling worden gedaan. Maar dat kon pas nadat alles was aangesloten. Daarna moest ik nog maar een keer terugbellen, dan zou alles geregeld worden en als ik al wel voor bellen betaald had zou ik dat geld terugkrijgen.
Op 3 juni was eindelijk alles aangesloten (terwijl ik het pakket op 27 april had besteld, ik zat meer dan een week zonder internet), dus heb ik weer teruggebeld, maar ik werd van de ene naar de andere afdeling doorverbonden. Dus ik moest elke keer opnieuw alles uitleggen, voor 10 cent per minuut). Uiteindelijk is er een klacht voor me aangemaakt, daar zou ik over worden teruggebeld, Ik ben nooit teruggebeld.
Vervolgens heb ik een tijdje geleden een mail gestuurd naar de klantenservice. Ik kreeg als antwoord dat ze me niet konden helpen en dat ik maar moest bellen met de goede afdeling...
Ik geef het op, er valt met die lui niks te beginnen.
En ik krijg net een nieuwe factuur. Oh, ik heb ook nog BelOnbeperkt Altijd. Yes, onbeperkt bellen op een telefoon die ik niet heb.
That's it, ik ga die afschrijving terug laten vorderen, kijken of er dan wat gebeurd...