NTI GAAT DOOR MET BEDONDEREN!!!
Geplaatst: 30 sep 2010 15:17
Beste mensen,
Ik heb net op deze link
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=38718
gelezen over NTI en de problemen die mensen daarmee hebben. Zoveel boze
reacties had ik niet verwacht overigens, ben echt geschokt over deze instelling.
Afijn hier mijn verhaal, ik ben februari 2009 begonnen met de opleiding Toegepaste Psychologie. Begin dit jaar in januari concludeerde ik dat ik niet genoeg tijd had om de opleiding te volgen en wilde ermee stoppen. Dus belde ik met de klantenservice en ik kreeg Els Beltman aan de lijn, de welbekende Hoofd Klantenservice. Deze mevrouw maakte mij duidelijk dat ik nog niet kon opzeggen omdat ik nog niet aan het eind van het jaar zou zitten (wat raar is als ik in februari 2009 ben begonnen) en dat ik er nog even mee moest wachten. Ze had het toen niet gehad over een aangetekende schriftelijke opzegging, even voor de duidelijkheid. Ik heb al die tijd netjes mijn fakturen betaald, ondanks dat ik er allang mee wilde stoppen. Nu een paar weken terug krijg ik een nieuwe stapel met fakturen voor wederom 12 maanden!!! Ik had inmiddels een opzegging per brief gestuurd maar deze is nooit ontvangen. Nou baal ik er natuurlijk van dat ik het niet aangetekend heb gedaan maar volgens mij moet elke brief gewoon aankomen of mis ik hier iets? Nu ga ik persoonlijk die opzegging nog brengen, maar ik ben niet van plan om nog eens 12 x 140 euro te gaan betalen, voor iets wat ik niet meer volg. Wat vinden jullie hiervan??
Ik heb net op deze link
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=38718
gelezen over NTI en de problemen die mensen daarmee hebben. Zoveel boze
reacties had ik niet verwacht overigens, ben echt geschokt over deze instelling.
Afijn hier mijn verhaal, ik ben februari 2009 begonnen met de opleiding Toegepaste Psychologie. Begin dit jaar in januari concludeerde ik dat ik niet genoeg tijd had om de opleiding te volgen en wilde ermee stoppen. Dus belde ik met de klantenservice en ik kreeg Els Beltman aan de lijn, de welbekende Hoofd Klantenservice. Deze mevrouw maakte mij duidelijk dat ik nog niet kon opzeggen omdat ik nog niet aan het eind van het jaar zou zitten (wat raar is als ik in februari 2009 ben begonnen) en dat ik er nog even mee moest wachten. Ze had het toen niet gehad over een aangetekende schriftelijke opzegging, even voor de duidelijkheid. Ik heb al die tijd netjes mijn fakturen betaald, ondanks dat ik er allang mee wilde stoppen. Nu een paar weken terug krijg ik een nieuwe stapel met fakturen voor wederom 12 maanden!!! Ik had inmiddels een opzegging per brief gestuurd maar deze is nooit ontvangen. Nou baal ik er natuurlijk van dat ik het niet aangetekend heb gedaan maar volgens mij moet elke brief gewoon aankomen of mis ik hier iets? Nu ga ik persoonlijk die opzegging nog brengen, maar ik ben niet van plan om nog eens 12 x 140 euro te gaan betalen, voor iets wat ik niet meer volg. Wat vinden jullie hiervan??